Minilix

Dragtpose

6 posts in this topic

Jeg skal bruge en dragtpose - ligesom dem fx Lilly putter brudekjolerne i. Jeg har købt en kjole brugt, og den skal både til rens og til skrædder. Pt hænger den i en "plasticdragtpose" som allerede er lidt hullet i bunden, så jeg vil gerne sikre mig den er forsvarligt pakket ind når den skal på "rundtur".

Så, har du en dragtpose jeg må købe, eller ved du hvor jeg kan købe en? Jeg har kigget lidt på nettet, og selve dragtposerne er ikke så dyre, men fragt oveni er jo helt vanvittigt...

0

Annonce ♥

Måske kan du høre hos en lokal forretning, der sælger festtøj/brudekjoler, om du kan købe en der?

Jeg går ud fra, du ønsker en lang, og ikke sådan en som man bruger til jakkesæt også?!

0

Måske kan du høre hos en lokal forretning, der sælger festtøj/brudekjoler, om du kan købe en der?

Jeg går ud fra, du ønsker en lang, og ikke sådan en som man bruger til jakkesæt også?!

Lige præcis en lang en ja! Men måske skulle jeg bare gøre det, de må da kunne sælge dem i løssalg :) Tak for ideen!

0

100,00 kr. + fragt 35,00

mvh Marie

Tak, jeg prøver at forhøre mig en kjoleforretning her i byen - jeg synes 35 kroner er lidt dyrt i fragt..

0

Annonce ♥

Jeg synes nu godt nok ikke 35 kr er meget i fragt for en dragtpose. Det tror jeg ikke du finder meget billigere.

Men prøv i kjoleforretningerne. Ikea har også dragtposer men ved ikke om de er store nok til at rumme en brudekjole.

Josephine

0

Sy to hvide langer sammen og du har en pose til din kjole :-)

0