sally24

Mad til hjælpere

8 posts in this topic

Jeg ved der vil være en måske to der er hos mig i tiden op til vi skal i kirken.og tænker derfor at de skal have noget at spise selvfølgelig.

Men hvad skal man finde på. Det må ikke være alt for besværligt da jeg også har en datter på et år jeg skal holde øje med

0

Annonce ♥

Vi har lidt samme "problem" vi er blevet enige om lidt Tapas med brød :wink:

Det er nemt - vi har bestilt det på en nærliggende cafe - så det eneste vi skal er og hente det :):)

0

Vi har lidt samme "problem" vi er blevet enige om lidt Tapas med brød :wink:

Det er nemt - vi har bestilt det på en nærliggende cafe - så det eneste vi skal er og hente det :):)

Øv det havde ellers været en god ide. Vi bor desværre bare på bøh landet så det med at hente noget er ikke en mulighed
0

Hvad med at bage nogle pølsehorn eller noget i forvejen så de bare lige skal varmes... de kan jo bages lang tid i forvejen og så bare fryses :)

0

Annonce ♥

Hvad med at smække et par sandwich sammen og så noget lækkert frugt? Det er sådan noget nemt fingermad, som man kan spise mens man fixer andre ting.

Det behøver jo ikke være så meget, der kommer jo rigeligt af mad senere til festen tænker jeg.

:)

0

Jeg ville foreslå det samme som Ki Schou, det er nem og lækkert

0

Vi bliver 7 i min mors lille lejlighed fra morgenstunden af, fra 7-10:30..

Så jeg køber pålæg og andre lækre ting, og så på dagen køber min mor frisk brød hos bageren og voila, så er der mad til alle

0

Ja nu er dagen klaret. Men folk var faktisk ikke sultne,

Jeg endte med at købe lidt melon, jordbær og vingummi. G så købte jeg ind til rugbrøds madder. Mig og den ene veninde spiste en rugbrød og ellers var det kun jordbær og vingummi der blev røre.

0

Annonce ♥