SaschaH

så er det i dag : )

9 posts in this topic

Har dårligt sovet siden kl 4 i nat.

er SÅ spændt på hvad dagen bringer :)

Men skal have pakket bikini, træningstøj, fræk undertøj og festtøj...

Update følger.

0

Annonce ♥

Rigtig god dag til dig :-D det lyder til det nok skal blive sjovt :-D

0

Du mangler da bare lige ski-tøj, så er du dækket ind til det meste :D god fornøjelse.

0

Lidt beretning om min skøøøøne virkelig helt fantastiske PA :7himmel: Har fløjet på en sky af lykke siden i lørdags..

Jeg kendte som sagt datoen af praktiske årsager, og havde en lille ide om dagens indhold.
Det meste viste jeg slet ikke at holde stik. haha

Jeg blev "kidnappet" lidt i ti af to af mine veninder. Kunne ikke forstå hvor resten var. Vidste at det ikke kun blev os 3.

Vi kørte så hjem til svigerforældrene hvor der var dækket op til lækker brunch og resten af tøserne ventede derhjemme.

Efter den lækre brunch skulle vi ud at køre. Havde en ide om at vi skulle til Århus og "løbe på vandet" i de store kugle-agtige ting. Rigtig nok skulle vi til Århus, men ud på Outdor Xplore tror jeg det hedder.

Her skulle vi rapelle, death slide (Svævebane) og køre ATV :lol: Det var både sjovt og lidt grænseoverskridende. Og er så glad for det var noget stort set alle var med på. Alle var på rapelle og svævebane, pånær en veninde med sindssyg højdeskræk og min gravide svigerinde..

På ATV-banen kørte vi lige lidt opvarmning og så kørte vi mine-le mans. Brunetterne mod blondinerne.

Brunetterne vandt begge kørsler :thumbsupsmileyanim: (Jeg er brunette)

Så var det tid til lidt at spise - tøserne havde købt lækre sandwiches med hjemmefra og en køletaske med kolde sommersby.

Derefter gik turen til Fredericia igen. Og nu kom min største frygt. Bourdour fotografering. Jeg har tidligere fået taget billeder, størstdelen af dem rigtig flotte, men var ikke tilfreds med billeder hvor man kunne se mave eller lår/baller :(

(Jeg er str. 38. - så har jo nok ikke noget at være utilfreds med. Men alligevel..)

Der var en frisør til at sætte hår og lægge make up - virkelig lækkert at blive puslet lidt om og forkælet..

Først fik jeg taget nogle fine billeder med kjole på, og så en samlet billede med alle tøserne. Så tog tøserne hjem for at bade og gøre klar, og jeg fik taget et par billeder i bh. De fleste af dem bagfra faktisk..

Efter endt photoshoot kørte vi hjem til min veninde (4 tøser) og havde lig 45 min til at friske op og klæde om.

Kl 19 kom de sidste 5 veninder der også havde været hjemme. Vi fik et par glas asti og så gik vi ned på min yndlings restaurant og spiste... Uhhhmm..

Herefter sagde en veninde og min svigerinde tak for i dag.

Vi andre tog hjem til en veninde og drak shots, mere asti og sommersby. Vi var bare allesammen helt kvæstet efter dagens strabasser. Men i byen - det skulle vi altså.

Vi startede bare med et par øl, men der var ikke særligt mange i byen kl 1, så vi endte næsten bare med at sidde og hænge med hovedet :(

Min ene veninde gik kl 1 da hun var blevet dårlig.. Øv altså.

3 andre veninder gik mellem 2-3 og så var vi kun 3 tilbage.. Tog en kæmpe irish coffee og fik lidt energi igen.

Fandeme nej om jeg skulle hjem endnu. haha

Vi 3 tøser hyggede og endte med at blive smidt ud af da de lukkede :lol: Så lige et slice med hjem på hovedet i seng.

Sikke en fantastisk vidunderlig dejlig dag. Jeg håber aldrig jeg glemmer den, og heller ikke følelsen af at være en meget heldig pige, som har så dejlige veninder der giver mig sådan en dag.

Jeg har desværre ikke så mange billeder endnu, men skal nok uploade lidt når jeg har :biggrin:

0

Annonce ♥

Lige et bare billeder fra fotografen og et hvor jeg et kort øjeblik var pyntet med lidt tyl.. haha

post-56989-0-89520400-1370356301_thumb.j

post-56989-0-73641400-1370356515_thumb.j

post-56989-0-85808100-1370356616_thumb.j

post-56989-0-06594600-1370356858_thumb.p

0

Lyder som en dejlig dag, sikke nogle skønne veninder du har dig :loveshower:

Og hvor er du smuk!

0

Lyder som en dejlig dag, sikke nogle skønne veninder du har dig :loveshower:

Og hvor er du smuk!

Ja, dem kan jeg ikke undvære :)

Tak <3

0

Lyder som en herlig dag du havde dig :thumbsupsmileyanim:

Fantastiske billeder. :) Dem kan du godt være stolt af. :wink:

0

Annonce ♥

Deter bare så dejligt at høre at din dag var så god :)

Synes det er fedt at de formåede både at arrangere noget der overraskede dig, lidt grænseoverskridende (men ikke for meget) og som du synes var sjovt på een gang :super:

0