Semilie

Nogle med erfaringer med Nordsjællands Festudlejning?

3 indlæg i dette emne

Kære alle brugere.

Min kæreste og jeg skal giftes og har i denne forbindelse besluttet at leje borde og stole via "Nordsjællands Festudlejning".

Har søgt på anmeldelser af dem (efterfølgende), og fandt kun én - desværre var den rigtig dårlig da anmelderen skrev følgende:

"kunne ikke levere på trods af ordrebekræftelse - ikke så godt når man skal holde konfirmation".

Ud fra denne linie har jeg af gode grunde ikke hele historien, men det er desværre nok til at vi bliver ret nervøse.

Kan I hjælpe med nogle erfaringer med dette firma?

Med venlig hilsen

Semilie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke umiddelbart nej men noget tyder på at der er kommet ny ejer i april 2013 hvis man kigger på CVR.dk og at de ikke helt har fået ændret adresseforhold m.v. Der står heller ikke noget CVR-nr. på deres hjemmeside og det skal der faktisk gøre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan kun anbefale multi festudlejning - http://www.multi-festudlejning.dk/ -

vi lejede telt, borde osv hos dem. Vi fik rigtig god service - bl.a. ringede hun og spurgte om vi ikke også ville have nogle vand kander - det havde jeg ikke lige tænkt på. De kom et par dage før og satte teltet op så vi havde god tid til at dække bord mv.

Inden vi nåede frem til dem var jeg i kontakt med nordsjællands festudlejning - det var ikke nogen god oplevelse, de var vrantne og MEGET lang tid om at svare på simple spørgsmål.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer