ditte_r

Nu med personlige chokolader!

48 indlæg i dette emne

Så er tiden nået til alt vores DIY-nusseri.. :cheerleader3: det er det jeg har glædet mig allermest til ved planlægningen af vores bryllup!

Der skal bl.a. laves papirsblomster til bordpynt, personlige chokolader, favourbokse og menukort.. Det er bare fedt fedt fedt :lol:

Og chokoladerne er netop blevet færdige, så synes da lige jeg vil vise dem her :heart:

post-57275-0-40801600-1371237545_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe nej -men hvorfor tænkte jeg ikke på det!? Jeg kan nemlig ikke lide mørk chokolade..

Det marabou premium med 70 %. Det kan man nemlig både få som en plade men også små chokolader

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe nej -men hvorfor tænkte jeg ikke på det!? Jeg kan nemlig ikke lide mørk chokolade..

Det marabou premium med 70 %. Det kan man nemlig både få som en plade men også små chokolader

Ahh :)

HVordan fik du så lavet din 'logo' ? :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Chokoladerne skal i små favour-bokse sammen med nogle karameller, tandstikker, plaster og en panodil :) Vi er igang med at lave dem, men har da en prototype jeg kan smide herind hvis det er?

Det samme gælder egentlig mit bordpynt -men invitationerne ligger her :biggrin:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

ville du gide at sende dir word dokument til mig?? mileye27@hotmail.com, altså til choko

Jeg har sendt to dokumenter til dig.. for at kunne åbne det med nøjagtig samme skrifttype tror jeg du skal have den installeret??

0

Del dette indlæg

ville du gide at sende dir word dokument til mig?? mileye27@hotmail.com, altså til choko

Jeg har sendt to dokumenter til dig.. for at kunne åbne det med nøjagtig samme skrifttype tror jeg du skal have den installeret??

Vil du mon sende til mig også? :)

Sannemann88@gmail.com

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil du mon sende til mig også? :)

Sannemann88@gmail.com

Så skulle den være sendt til dig også :-)

1

Del dette indlæg

He he - jeg var tilfældigvis i Kolding Storcenter med datteren for en uges tid siden - og der faldt vi lige præcis over disse chokolader i Bilka til overkommelige penge - så dem har vi også købt. Jeg har også printet "papiret" til dem, så det er også noget af det jeg skal igang med - håber de bliver lige så fine som dine :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer