crazy-chich

Tidsplan....?

8 posts in this topic

Hvad er jeres ca. tidsplan?

Jeg er lige blevet hylet ud af den, da min søster ikke mener der er tid til det hele når vi først har kirke kl. 16... :unsure:
Er min plan helt til hundene??
16-17:15 kirken + lykønskninger
17:30-18:30 billeder
19 mad

Jeg skal til at finde en anden præst hvis jeg skal have rykket tiden... :(

0

Annonce ♥

lige umiddeltbart virker det da som om at i har god til??

0

lige umiddeltbart virker det da som om at i har god til??

Nej det er vel ikke for sent at sætte sig til bords kl. 19, eller før hvis vi er foran?

0

Afgørende er umiddelbart hvor lang afstand der er mellem kirke, fotografering og feststed. Men hvis det ikke er alverden så burde der være tid nok. Det er en skrøne og i mine øjne overkill at fotografering nogle gange skal tage 11/2 time eller mere.

0

Annonce ♥

Afgørende er umiddelbart hvor lang afstand der er mellem kirke, fotografering og feststed. Men hvis det ikke er alverden så burde der være tid nok. Det er en skrøne og i mine øjne overkill at fotografering nogle gange skal tage 11/2 time eller mere.

Kirken og feststedet ligger ca. 5min.(på gå-ben) fra hinanden... og regner med at fotograferingen finder sted små 10min.(i bil) derfra..

Så helt urealistisk er det vel ikke?

0

Absolut ikke når tiden er afstemt med jeres fotograf. Der er da nok nogle som syntes at det er for sent at starte middagen kl. 19 men jeg ser det selv sådan at jeg har oplevet bryllupsmiddage som er startet ved 17-18 tiden og nogle enkelte som først er startet 19.30. Starter man sent og er der mange indslag må toastmasteren bare holde en strengere linie og være mere på, hvorimod starter man tidligt kan denne give mere los i forhold til pauser, ophold m.v. Nogle gange gange er man ude for at middagen kommer meget tæt på kl. 23.30 tidsmæssigt hvorved der ikke er tid til kaffe m.v. inden brudevalsen men uden at have lavet egentlig statistik på det så mener jeg ikke at det har været forårsaget af en sen start på middagen. Omvendt skal man heller ikke forvente at middagen er færdig før kl. 23 med start kl 19.

0

Hvis feststed og fotografering ligger så tæt på kirken har i massere tid. Tror endda i har sat alt for lang tid af til kirke og lykønskning. Så vidt jeg ved tager en vielse omkring en halv time og lykønskningerne omkring et kvarter, max, en halv time (men måske er jeg helt galt på den?).

I vores kirke er der plads til 3 vielser om dagen, kl. 13.00, 14.30 og 16.00. Gæsterne fra det ene bryllup skal jo nå væk inden gæsterne til det næste bryllup kommer.

Min Svoger skal giftes til sommer kl. 15.30 og der er en vielse før deres kl. 14.30. Kirken har sagt at det ikke er noget problem med at de to vielser er så tæt på hinanden og at gæsterne fra det første bryllup vil være væk inden størstedelen af deres gæster ankommer (Det har jeg nu svært ved at se for mig.

Min pointe: Tror ikke du skal være bekymret for din tidsplan tror endda i kan komme i gang med fotograferingen en halv time før. men det er altid godt at have en buffer

Edited by Kiranha
0

Jeg synes heller ikke at jeres tidsplan lyder for stram, når transporttiden ikke er større :)

0

Annonce ♥