DittePS

Erfaringer med Lilly?

9 indlæg i dette emne

Hejsa,

Jeg er ny herinde, og har kun fulgt lidt med fra sidelinien de sidste par måneder, da min kæreste og jeg endnu ike har fastsat dato.

Mit spørgsmål går på kvaliteten af Lillys brudekjoler? Jeg ser de har tilbud på en masse fine kjoler i øjeblikket, men kan det bliver "for" billigt?

Jeg synes de har rigtig mange fine kjoler på deres hjemmeside, og endda til ret billige penge.

Hvad siger I, nogen erfaringer?

Ha' en skøn lørdag aften :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej, og velkommen til :).
Jeg har prøvet kjoler fra div. designere fra casa lezar, nicolai, og så Lilly. Alt fra 1500kr til 14.000kr. Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kan se/føle den store forskel om det er en kjole fra pronovias eller fra Lilly. Inden jeg startede kjoleprøvning svor jeg at jeg IKKE skulle i Lilly og prøve. Min mor overtalte mig til at prøve derinde. Må sige at det har jeg aldrig fortrudt.
Som sagt prøvede jeg kjoler fra 1500kr til 14.000, og synes faktisk Lilly´s kjoler sad bedst, og var mest behagelige at have på. Ved at der er mange der kommenterer at Lilly´s tyl er meget stift. Tyllen på min kjole fra Lilly er blødt og fint. Tyllen i deres skørter er dog noget helt andet, virkelig stift! Købte dog ét alligevel :).
Fik ydermere den bedste service i lilly i kbh (det er vidst ikke helt lige meget hvilken Lilly man vælger). Kan kun anbefale dem, og synes kvaliteten på kjolerne er god.

0

Del dette indlæg

Jeg synes at servicen i Lilly butikker er rigtig god, jeg har været i Vejle og Odense. Købte kjolen i Vejle og den tog med min svigermor hjem. Min brudepige var ikke med, men hun ville gerne se kjolen, så vi slog et smut forbi Lilly i Odense og en magen til blev straks hevet frem, så hun kunne se den. Det synes jeg er god service, for ekspedienten vidste på forhånd, at jeg ikke ville købe noget.

Ang. kvaliteten, så har jeg kun prøvet en kjole, hvor jeg ville sige stoffet var af dårlig kvalitet. Det var meget kunstigt og mindede om det "papir" man bruger, når man pakker flyttekasser. Selve snittet i den kjole var dog fantastisk, kjolen var utroligt smuk. Den kjole jeg endte med at købe var i brokadestof af en udmærket kvalitet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige købt min kjole fra lilly i kbh og jeg synes at jeg har fået en virklig god service og jeg har prøvet så mange kjoler...De har kjoler med lave priser som er måske ikke så pæn men de har også kjoler der er lidt dyrere og lidt pænere..Jeg synes at der er lidt til hver smager og hver budget så du kan roligt bestil tid hos dem for at prøve kjoler.

0

Del dette indlæg

Tror man skal tænke at kjolen kun skal bruge en gang, så kvaliteten er måske ikke helt så vigtig.... måske nedgør mange Lilly da det måske kun er "folket" der handler der... men de har faktisk ganske mange fine kjoler der er til at betale... måske skulle man vende sig af med at spørger til hvor man har købt kjolen og i stedet bruge lidt mere tid på at sige hvad man syntes om den :-)

når dagen er omme, er det bruden og goms mening om kjolen der tæller , alt andet er bonus

0

Del dette indlæg

Jeg prøvede kjoler i Lilly i Aalborg og der var bare superservice. Jeg var også positivt overrasket over kvaliteten af deres kjoler. Som en skriver så er det jo en kjole man bruger en enkelt dag så kan sagtens forstå hvis man ikke ønsker at bruge alverden på den. Jeg synes nu så også man kan mærke forskel på kvaliteten, og se forskel især i udsmykning og i syning, i forhold til dyrere kjoler. Men jeg kunne sagtens være blevet gift i en Lillymodel, de har mange smukke kjoler derinde.

Josephine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var i Lilly i Vejle og prøve kjole og de var rigtig søde og hjælpsomme. Det var mit første sted og det gav mig en god idé om hvad jeg skulle gå efter og hvad jeg ikke skulle. Jeg følte dog der var en vis kvalitetsforskel på deres kjoler og de andre steder jeg har prøvet. Dem jeg var i ved Lilly var stropløse, og da jeg er en plus pige med en stor barm er det nødvendigt at der er hold på dem, og den støtte ved barmen manglede jeg i Lillys kjoler. Der var simpelthen ikke nok stivere i og derfor endte stoffet med at sidde og vulke under barmen. Ekspedienten sagde at det nemt ville kunne klares hvis der lige blev taget lidt ind ved barmen men jeg er nu ikke helt overbevist, og da jeg kom i kjoler andre steder var der en hel anden støtte og hold ved barmen og jeg kunne mærke de ekstra stivere.

Men ellers var kjolerne flotte og stoffet udmærket. Modellerne i de store størrelser passede bare ikke lige min kropsform og smag.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer