Jeanne24

J & K Bryllup 6-6-2015

10 indlæg i dette emne

Så blev den endelig vores tur til at planlægge vores dejlige bryllup. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med arbejdet og alle de dejlige timer det vil blive til :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber at kunne tilbringe mange timer herinde til inspiration.

Historien om frieriet kommer snart på

Redigeret af Jeanne24
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Den dag kæresten gik på knæ.

Det hele startede i år 2011 hvor vi skulle have en uges ferie på Bornholm i mine svigerforældres sommerhus. Havde sagt til kæresten at jeg også gerne ville giftes, nu hvor vi har børn og alle andre vi kender er også blevet gift.

Vi havde været der over i nogle dage, da kæresten siger til frokost at han lige kørte en tur. Spurgte selvfølgelig hvad han skulle ( er jo nysgerrig) men han sagde ikke meget.

Tror han var væk omkring 2 timer. Da han kom igen havde jeg besluttet ikke at spørge om noget, ville ikke få noget svar alligevel.

Aften skred frem og vi spiste, hyggede med børnene og så blev de lagt i seng.

Et par timer efter går han udenfor og ind igen med en buket røde roser og går herefter ned på knæ og spørger mig om jeg vil giftes med ham.

Var helt paf, og vidste ikke hvordan jeg skulle reagere. Havde ikke set den komme.

Da vi er forlovede havde han ikke købt nogen ring da han gik på knæ, og det er fint nok for mig, er ikke til så mange ringe på fingerne.

Men så kan min vielsesring også koste lidt mere ( blev vi enige om )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer