Malene C

Blomster skål, hvor?

1 indlæg i dette emne

Hej Alle

Vi er nået til det punkt at vi prøver at finde ud af , hvad vi skal gøre med bordpynt til festen.

OG vi er nu faldet for en slags dekoration vi begge godt kan lide, men det kræver jo selvfølgelig lidt indkøb, og så vil vi jo gerne gøre det så billigt som muligt....

Vi leder efter sådan en slags skål her: (fundet i IKEA til 100 kr. med en diameter på 38cm)

blomster-skal__80744_PE205045_S4.jpg

Det er jo egentlig ikke så dyrt, men når man skal have 8, så hober det sig jo lidt op... Der skal jo også noget i...

Det vi gerne vil med dem er sådan noget lignende her:

wedding-floating-candle-centerpieces.jpgborddeko_fladfad.jpgwedding-centerpieces-floral-wreath-candl

I går fandt jeg også et billede af sådan en skål med flydelys og rosenknopper, hvor der ikke var blomster eller lignende rundt om skålen. Til gengæld var der en høj vase i midten af skålen med flydelys og et par rosenknopper heri også.. Den var også fin...

Så nu vil jeg høre om der er nogle af jer der måske kan finde sådan nogle skåle her (glas eller klart plastik) til billigere penge end Ikea? Jeg synes i hvert fald ikke helt jeg finder andet - men måske jeg ikke har brugt de rette søge ord....

Sig endelig også til, hvis I lige ved, hvor man kan finde noget flot pynt til skålene også.

På forhånd tak. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer