brenholdt

Nogle gode erfaringer med vandfast eyeliner og mascara ?

22 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg skal selv ligge min makeup til mit bryllup. Men normalt bruger jeg ikke vandfast, men tror måske godt at der kunne komme en tåre eller 2 frem den dag !!!

Jeg er smadder glad for den nye mascara fra loreal false lash wings mascara og har set den er i vandfast har dog ikke prøvet endnu!!!

Leder efter erfaringer på området !!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååååh! Jeg står i samme situation som dig! Jeg er også fuldstændigt forelsket i L'Oreal false lash wings mascara.....og er rigtigt frustreret over den ikke er i vandfast, for selvfølgelig tuder man da lidt den dag....

Men altså, det kan ikke passe, at der ikke er et godt alternativ....tror nu stadig jeg kigger indenfor mærket L'Oreal....for de plejer at være gode!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv lige prøvet netop den du nævner, men kan klart anbefale makeup for ever's Aqua Smokey lash. Jeg skal selv bruge den og evt. et par buketter falske vipper også. Jeg går efter en gel eyeliner, de er som regel ret holdbare. Enten fra samme mærke som mascaraen (den er vandfast også) eller fra Bobbi Brown. Den er også super god og holder til det meste.

:goodluck

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil anbefale BLINC mascara til den store dag :) Det er en mascara lavet på bivoks - den bliver siddende og sidder pænt til du fjerner den med varmt/lunkent vand :) Jeg har brugt den i 4 år og går aldrig tilbage til almindelig mascara :) Som en ekstra bonus er den ikke fyldt med hormonforstyrrende stoffer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil anbefale BLINC mascara til den store dag :) Det er en mascara lavet på bivoks - den bliver siddende og sidder pænt til du fjerner den med varmt/lunkent vand :) Jeg har brugt den i 4 år og går aldrig tilbage til almindelig mascara :) Som en ekstra bonus er den ikke fyldt med hormonforstyrrende stoffer :)

Hvor køber du den henne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er allergiker og mine øjne løber tit, så jeg har gennemt mit liv prøvet virkelig mange vandfaste.. Uden nogensinde rigtig at blive tilfreds. Jeg synes at de drysser som timerne går..

Men de bedste jeg har prøvet er Helena Rubenstein... - Ikke at de var perfekt..

Så jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg gør på dagen :/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil anbefale BLINC mascara til den store dag :) Det er en mascara lavet på bivoks - den bliver siddende og sidder pænt til du fjerner den med varmt/lunkent vand :) Jeg har brugt den i 4 år og går aldrig tilbage til almindelig mascara :) Som en ekstra bonus er den ikke fyldt med hormonforstyrrende stoffer :)

Hvor køber du den henne?

På nettet :) Sidst jeg købte var den fra England - den løb så tør i foråret (efter 3½ år ;) ) og jeg prøvede en anden jeg har hørt om som også er med bivoks - Mirenesse og den er da god, men slet ikke nær så god :)

Jeg er allergiker og mine øjne løber tit, så jeg har gennemt mit liv prøvet virkelig mange vandfaste.. Uden nogensinde rigtig at blive tilfreds. Jeg synes at de drysser som timerne går..

Men de bedste jeg har prøvet er Helena Rubenstein... - Ikke at de var perfekt..

Så jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg gør på dagen :/

Du skal prøve Blinc - den er super til allergikere og sart hud og den drysser ikke :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil anbefale BLINC mascara til den store dag :) Det er en mascara lavet på bivoks - den bliver siddende og sidder pænt til du fjerner den med varmt/lunkent vand :) Jeg har brugt den i 4 år og går aldrig tilbage til almindelig mascara :) Som en ekstra bonus er den ikke fyldt med hormonforstyrrende stoffer :)

Hvor køber du den henne?

På nettet :) Sidst jeg købte var den fra England - den løb så tør i foråret (efter 3½ år ;) ) og jeg prøvede en anden jeg har hørt om som også er med bivoks - Mirenesse og den er da god, men slet ikke nær så god :)

Når jeg googler kommer der danske side op, men her er der mere end én BLINC mascara - hvilken bruger du?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil anbefale BLINC mascara til den store dag :) Det er en mascara lavet på bivoks - den bliver siddende og sidder pænt til du fjerner den med varmt/lunkent vand :) Jeg har brugt den i 4 år og går aldrig tilbage til almindelig mascara :) Som en ekstra bonus er den ikke fyldt med hormonforstyrrende stoffer :)

Hvor køber du den henne?

På nettet :) Sidst jeg købte var den fra England - den løb så tør i foråret (efter 3½ år ;) ) og jeg prøvede en anden jeg har hørt om som også er med bivoks - Mirenesse og den er da god, men slet ikke nær så god :)

Når jeg googler kommer der danske side op, men her er der mere end én BLINC mascara - hvilken bruger du?

Det er denne jeg har haft - jeg kan godt se at der mange flere muligheder i dag, men denne er den originale og den eneste der var den gang :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil anbefale BLINC mascara til den store dag :) Det er en mascara lavet på bivoks - den bliver siddende og sidder pænt til du fjerner den med varmt/lunkent vand :) Jeg har brugt den i 4 år og går aldrig tilbage til almindelig mascara :) Som en ekstra bonus er den ikke fyldt med hormonforstyrrende stoffer :)

Hvor køber du den henne?

På nettet :) Sidst jeg købte var den fra England - den løb så tør i foråret (efter 3½ år ;) ) og jeg prøvede en anden jeg har hørt om som også er med bivoks - Mirenesse og den er da god, men slet ikke nær så god :)

Når jeg googler kommer der danske side op, men her er der mere end én BLINC mascara - hvilken bruger du?

Det er denne jeg har haft - jeg kan godt se at der mange flere muligheder i dag, men denne er den originale og den eneste der var den gang :)

Super, tak for hjælpen. Jeg har aldrig ejet en mascara, men én gang skal jo være den første :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil lige give et par tips som jeg har fået her på BK. Der findes Top coats som kan lægges ovei alm mascara som gør den man plejer at bruge bliver vandfast. Se det var jeg personligt glad for da jeg gennem de sidste rigtig mange år har brugt Max Factor 2000calorie og har rigtig svært ved at give slip på den. (og så kigger jeg ikke så meget efter indhold generalt i mascaraen så jeg aner faktisk ikke hvad lige den indeholder må jeg indrømme. Det er min favorit, men der er sikkert 117 andre der også er gode )

Ud over det så findes der produkter der hjælper med at gøre ens naturlige øjenvipper længere og tykkere. ( og det skulle kunne nåes på de her 6 uger har jeg hørt ;) )

Jeg linker lige og siger med det samme at jeg ikke selv har prøvet, men skal i gang snart for det lyder nemlig meget smart, men altså også i min bog lidt dyrt. ..

http://www.q.dk/Skon-fra-top-til-ta/Snyd-dig-smuk/2012-44-m2lashes-og-m2brow-tilbud.aspx

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil anbefale BLINC mascara til den store dag :) Det er en mascara lavet på bivoks - den bliver siddende og sidder pænt til du fjerner den med varmt/lunkent vand :) Jeg har brugt den i 4 år og går aldrig tilbage til almindelig mascara :) Som en ekstra bonus er den ikke fyldt med hormonforstyrrende stoffer :)

Hvor køber du den henne?

På nettet :) Sidst jeg købte var den fra England - den løb så tør i foråret (efter 3½ år ;) ) og jeg prøvede en anden jeg har hørt om som også er med bivoks - Mirenesse og den er da god, men slet ikke nær så god :)

Når jeg googler kommer der danske side op, men her er der mere end én BLINC mascara - hvilken bruger du?

Det er denne jeg har haft - jeg kan godt se at der mange flere muligheder i dag, men denne er den originale og den eneste der var den gang :)

Super, tak for hjælpen. Jeg har aldrig ejet en mascara, men én gang skal jo være den første :-)

Det var så lidt :) Hvis du aldrig har ejet en mascara, så er denne perfekt, netop fordi du ikke skal bekymre dig om at tvære den ud, eller at den drysser eller noget :) Jeg håber du bliver rigtig glad for den :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil anbefale BLINC mascara til den store dag :) Det er en mascara lavet på bivoks - den bliver siddende og sidder pænt til du fjerner den med varmt/lunkent vand :) Jeg har brugt den i 4 år og går aldrig tilbage til almindelig mascara :) Som en ekstra bonus er den ikke fyldt med hormonforstyrrende stoffer

Udfra den ingrediensliste som er angivet på glambox.dk som du linker til længere nede, så er der faktisk hormonforstyrrende stoffer i den. Methylparaben og Propylparaben er 2 af de stoffer som er på listen over farlige stoffer som ofte findes i kosmetik. Så helt ren er den i hvert fald ikke, desværre, for den lyder ellers rigtig god.

http://taenk.dk/tema/undgaa-hormonkemi/17-hormonforstyrrende-stoffer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil anbefale BLINC mascara til den store dag :) Det er en mascara lavet på bivoks - den bliver siddende og sidder pænt til du fjerner den med varmt/lunkent vand :) Jeg har brugt den i 4 år og går aldrig tilbage til almindelig mascara :) Som en ekstra bonus er den ikke fyldt med hormonforstyrrende stoffer

Udfra den ingrediensliste som er angivet på glambox.dk som du linker til længere nede, så er der faktisk hormonforstyrrende stoffer i den. Methylparaben og Propylparaben er 2 af de stoffer som er på listen over farlige stoffer som ofte findes i kosmetik. Så helt ren er den i hvert fald ikke, desværre, for den lyder ellers rigtig god.

http://taenk.dk/tema/undgaa-hormonkemi/17-hormonforstyrrende-stoffer

Hmmm - mystisk - men tak for info :) Det er jo som sagt 4 år siden (eller noget i den dur) at jeg købte den og der kan jo være sket meget siden da.. men umiddelbart vil jeg stadig tro den er renere end "de andre" ;) og i hvert fald er den - IMO - bedre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil anbefale BLINC mascara til den store dag :) Det er en mascara lavet på bivoks - den bliver siddende og sidder pænt til du fjerner den med varmt/lunkent vand :) Jeg har brugt den i 4 år og går aldrig tilbage til almindelig mascara :) Som en ekstra bonus er den ikke fyldt med hormonforstyrrende stoffer

Udfra den ingrediensliste som er angivet på glambox.dk som du linker til længere nede, så er der faktisk hormonforstyrrende stoffer i den. Methylparaben og Propylparaben er 2 af de stoffer som er på listen over farlige stoffer som ofte findes i kosmetik. Så helt ren er den i hvert fald ikke, desværre, for den lyder ellers rigtig god.

http://taenk.dk/tema/undgaa-hormonkemi/17-hormonforstyrrende-stoffer

Hmmm - mystisk - men tak for info :) Det er jo som sagt 4 år siden (eller noget i den dur) at jeg købte den og der kan jo være sket meget siden da.. men umiddelbart vil jeg stadig tro den er renere end "de andre" ;) og i hvert fald er den - IMO - bedre :)

Det kan den også meget vel være, og det er jo smag og behag hvad ens øjne kan klare. Jeg ved de to parabenetyper ofte bruges til at gøre kosmetik holdbart, så det er nok derfor de har tilsat det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Diorshow iconis - den er totalt vandfast :)

og Dior Crayon Eyeliner waterproof - ligeledes vandfast :)

i øvrigt er min hud og mine øjne ret sarte, men der var ingen problemer med de nævnte produkter :)

Går man i Matas og køber 2 Dior produkter får man en gave med. da jeg købte ovenstående kunne jeg vælge mellem gavepakke med neglelak og en palette med øjenskygge :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har altid gået med vandfast, også til hverdag. jeg bruger "Maxfactor False lash effect" den helt sorte med blå skrift. jeg bruger den fordi børsten skiller øjenvipperne rigtigt godt under påføring så de ikke klistre sammen. Den er super god :D jeg køber stort ind når de ca. en gang om året har 2 for 1 tilbud på dem.

Har dog én gang oplevet at have købt en de var lidt udtørret og derfor klumpede, men vi snakker én ud af ca. 50 jeg har købt gennem tiden

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer