Mariabride2b

Årh - disse farver!

11 indlæg i dette emne

Jeg er i syv sind med farverne!

Jeg er klart til kardinalrød og antik hvid, men min kommende kone er fra Sverige, så hun synes jo farverne blå og gule er smukke…

Og – kan man blande dem sammen på en fantastisk måde, eller er det bare et ’NO GO’?!

Godt det først er til næste år vi skal giftes ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det bliver lidt svært :/

Men - hvid, rød og blå - så er vi på Norge/Frankrig - synes jeg. Jeg tænkte nemlig lidt DK med mine farver, og kæresten tænkte selvfølgelig SE. Måske jeg bare skal blande alt i et misk-mask af de 2 farver, og bare tænke: så er hun glad, fordi jeg tænker på hende, og siger 'Pyt med farveskalaen' :D Så bliver det heller ikke så højtideligt, hvilket jeg heller ikke ønsker - det skal være afslappet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes godt i kan blande alle farverne. Vi kunne ikke bestemme os, og er derfor endt med pink, lysegrøn, orange og blå. Kan ikke helt forstå at der kun "må" være en eller 2 farver. Flere farver gør det mere festligt, og som du selv skriver, så tænker du også lidt på din kæreste :wink:

0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres kommentarer. Ja, jeg må nok holde mig fra gule roser, hvis det er det de symboliserer!!! :D

Men - vildt flotte billeder, og specielt buketten til sidst er utrolig smuk...

Jeg synes det er fedt, I skal have alle de farver, icelandic, virkelig fedt! Jeg er også med på den 'hvem siger, man kun må blande 2 farver'?

Vil kigge lidt nærmere på farverne, men ja - gylden gul/rød skal da klart med - og så kan jeg vel ligeså godt også tage blå og hvid, nu jeg er igang ;) :D

Min kæreste/kommende kone skal bare ikke føle jeg tilsidesætter hendes nationalitet til fordel for min egen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer