Guest Nina1978

Gravid brud

11 posts in this topic

Hej

Jeg kommer til at være i uge 14+5 til mit bryllup.

Vil høre om der er nogle der har nogle gode råd ift Brudekjole. Får syet min kjole og har aftalt at jeg skal have taget mål en måned før brylluppet. Men ikke aftalt andet end det. Men tænker at man ikke en måned før brylluppet kan vide hvordan jeg ser ud til brylluppet.

0

Annonce ♥

det skal nok gå. maven vokser ikke så hurtigt i starten så sålænge din kjole ikke skal sidde helt til går det nok. Kjoler med A-snit er gode fordi de hænger løst over maven. Stort tillykke med graviditeten og med brylluppet. Vh Lene

0

Annonce ♥

Jeg er også gravid til mit bryllup, men jeg vil sige at pt. er jeg i uge 19, og i uge 14-15, kunne man ikke se så meget, så måske samme størrelse som normalt eller en størrelse større, vil være mit brud :-)

0

Hehe, tja, :-)

For mit vedkommende ville vi ikke vente med at forsøge til efter brylluppet. Er 35 så følte vi skulle i gang. Blev trods min alder meget hurtigt gravid.

Vi vil gerne give gæsterne det indtryk at jeg ikke er gravid så der bare er fokus på brylluppet, og tror ikke man entydigt ville kunne se det. Hvis man kan er det ligemeget, men folk vil først opdage det i kirken.

0

Jeg er også gravid til mit bryllup, men jeg vil sige at pt. er jeg i uge 19, og i uge 14-15, kunne man ikke se så meget, så måske samme størrelse som normalt eller en størrelse større, vil være mit brud :-)

Hvor langt vil du være henne til dit bryllup?

0

Annonce ♥

Hvordan kan i være gravide, i er jo ikke gift endnu :-)

:lol: Det var præcis det min læge sagde da jeg var til første graviditetsundersøgelse! Undskyld til trådstarter, men måtte lige have svaret på denne!

0

Hvor langt vil du være henne til dit bryllup?

Jeg vil være 26+4 til mit bryllup :-) med desværre 5 abort bag mig, var næste taktik at planlægge bryllup, og havde fokus på noget andet. Vi vidste dog at muligheden for en normal graviditet so far vil være der tilstede, eftersom jeg har fået hjælp til at holde på fosteret :-)

Nu er udfordring en brudekjole ligesom dig :-)

0