Posted June 28, 2013 · Report post Hej Jeg kommer til at være i uge 14+5 til mit bryllup. Vil høre om der er nogle der har nogle gode råd ift Brudekjole. Får syet min kjole og har aftalt at jeg skal have taget mål en måned før brylluppet. Men ikke aftalt andet end det. Men tænker at man ikke en måned før brylluppet kan vide hvordan jeg ser ud til brylluppet. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 29, 2013 · Report post Tak for dit svar Og jo det tror og håber jeg da. Har bare ikke hørt andet end mål skal tages 4 uger før brylluppet og er lidt bekymret for resultatet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2013 · Report post det skal nok gå. maven vokser ikke så hurtigt i starten så sålænge din kjole ikke skal sidde helt til går det nok. Kjoler med A-snit er gode fordi de hænger løst over maven. Stort tillykke med graviditeten og med brylluppet. Vh Lene 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2013 · Report post Tak, Lene. Det er også min første graviditet og har læst at maven ikke vokser så hurtigt første gang. Tak for tippet med A snit. Tror j skal tale med skrædderen om at ændre kjolen lidt så maven er mere skjult. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 2, 2013 · Report post Jeg er også gravid til mit bryllup, men jeg vil sige at pt. er jeg i uge 19, og i uge 14-15, kunne man ikke se så meget, så måske samme størrelse som normalt eller en størrelse større, vil være mit brud :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 2, 2013 · Report post Hvordan kan i være gravide, i er jo ikke gift endnu :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 3, 2013 · Report post Hehe, tja, :-) For mit vedkommende ville vi ikke vente med at forsøge til efter brylluppet. Er 35 så følte vi skulle i gang. Blev trods min alder meget hurtigt gravid. Vi vil gerne give gæsterne det indtryk at jeg ikke er gravid så der bare er fokus på brylluppet, og tror ikke man entydigt ville kunne se det. Hvis man kan er det ligemeget, men folk vil først opdage det i kirken. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 3, 2013 · Report post Jeg er også gravid til mit bryllup, men jeg vil sige at pt. er jeg i uge 19, og i uge 14-15, kunne man ikke se så meget, så måske samme størrelse som normalt eller en størrelse større, vil være mit brud :-) Hvor langt vil du være henne til dit bryllup? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 3, 2013 · Report post Hvordan kan i være gravide, i er jo ikke gift endnu :-) Det var præcis det min læge sagde da jeg var til første graviditetsundersøgelse! Undskyld til trådstarter, men måtte lige have svaret på denne! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 3, 2013 · Report post Jeg er også gravid til mit bryllup, men jeg vil sige at pt. er jeg i uge 19, og i uge 14-15, kunne man ikke se så meget, så måske samme størrelse som normalt eller en størrelse større, vil være mit brud :-) Hvor langt vil du være henne til dit bryllup? Jeg vil være 26+4 til mit bryllup :-) med desværre 5 abort bag mig, var næste taktik at planlægge bryllup, og havde fokus på noget andet. Vi vidste dog at muligheden for en normal graviditet so far vil være der tilstede, eftersom jeg har fået hjælp til at holde på fosteret :-) Nu er udfordring en brudekjole ligesom dig :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 7, 2013 · Report post tillykke med graviditeten :-)! dejligt det lykkedes jeg får syet min kjole. får taget mål en måned før brylluppet og håber den kommer til at sidde flot. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites