Sign in to follow this  
Followers 0
Garner

Undertøj ?!

6 posts in this topic

Jeg synes simpelthen det der undertøj er et mareridt ! :blink:
Min kjole er stropløs - men overvejede et corsage af art men den eneste jeg kan finde som er ok er på nettet ! Frustrerende man ikke kan prøve den i en butik ! :td: Omvendt har jeg prøvet masser af stropløse bh'er men føler ikke der er hold på sagerne selvom de siger når kjolen kommer på så sidder de! :blush: Der er bh i min kjole men den bliver pillet ud for ikke at det skal virke for voldsom med dobbelt - og bh'en i kjolen er for deform til mine bryster... Hva med trusser ? Hva "skal" man have der ? Er det et must man skal have selvsiddende - hofteholder osv på? :wink:

0

Annonce ♥

Det lyder som om du har store :b223: nå men spøg til side. Prøv Change, Fleur og andre lingeriebutikker. Hvad trusser og strømper angår, så tager du bare det på du har det bedst i. Der er ikke nogen der ser det alligevel. Det vigtigste er at du har det godt i det, du skal have det på hele dagen.

Edited by snuske
0

hvis du har store "nødder" kan jeg anbefale www.bravissimo.com de sælger kun undertøj til store babser...

0

Hofteholder ell.lign. er vel kun et must hvis du og din mand synes det. Hvis man vil have strømper af en art på er det værd at huske på at strømpebukser kan være svære at få op og ned, det samme gælder meget højtaljede trusser.

Jeg synes det er vigtigt at undertøjet er behageligt - man skal have det på en hel lang dag. Af samme grund skal jeg ikke have det der stramopundertøj på, jeg kan ikke holde det ud så lang en dag. Jeg er ikke begavet med ret stor barm - og skal ikke have bh på under, min kjole holder rigeligt på hvad der er at holde på.

0

Annonce ♥

Jeg tror jeg skal have et par pæne trusser (g-streng eller hipster) og ikke nogen BH da min kjole også fin støtter dem. Derudover bliver det nok et par pæne hvide selvsiddende strømper ned lidt blonder foroven.

0

Jeg har købt en stropløs BH i Illum fra Calvin Klein til 369 kr (tror jeg nok). Den er næsten samme farve som kjolen, jeg købte den og tog den med til fitting af brudekjolen.

Det passede helt fint sammen, og kjole har også lidt støtte i form af stiver.

Underbukserne bliver så behagelige som overhoved muligt. Jeg tænker noget soft microfiber hipster-"mormor-trusse"-lignende! :wink:

0