Camils

C&L 7. juni 2014 - Billeder af lokalet, bordopdækning og buketten

528 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Åh, det lyder hårdt:( Det er ikke sjovt at være væk fra hinanden! Men godt det er sidste gang med praktik og tillykke med pladsen også :)

Nej, det er det virkelig ikke sjovt - men vi ved heldigvis at vi kan klare det, så nu skal vi bare klare det sidste halve år, og så kan vi bo sammen igen. Og tusind tak! Jeg glæder mig til at begynde at lave noget mere nyhedsorienteret, så det kan forhåbentlig få mig til at glemme savnet lidt :)

0

Del dette indlæg

Haderslev er en dejlig by! Jeg kender også flere, som pendler hver dag mellem Haderslev og Aarhus - og jeg har selv været med på vognen i perioder, så det kan også lade sig gøre i perioder, hvis det er :) Der er slet ikke så langt + ½ år kommer til at gå hurtigt, når det er en spændende praktikplads :) Samtidig kender I jo hinanden og ved, at det er jer. Så det skal nok komme til at gå.

Tillykke med praktikplads :)

Louise har ret - det er overskueligt med ½ år og ikke længere end at du kan køre hjem en gang imellem i løbet af ugen også :)

Håber du bliver glad for praktikpladsen!!

I er jo begge nogle kloge kvinder og har så ganske ret begge to. Jeg ser faktisk også noget lysere på det allerede i dag, end jeg gjorde i fredags. Og et halvt år går jo hurtigt - lige pludselig skal vi giftes, og så flytter jeg snart hjem til ham igen :)

Jeg tror, jeg bliver rigtig glad for min praktikplads! Det bliver noget anderledes end det jeg har arbejdet med indtil videre, og bliver bestemt ikke det typiske 8-16 job. Men jeg GLÆDER mig simpelthen så meget, og jeg tror, at denne her praktikplads kombineret med dem jeg har haft indtil videre forhåbentlig vil kunne give mig en god pakke, jeg kan tilbyde arbejdsgivere, når jeg er færdig om halvandet år :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der sker ikke så meget byllupsrelateret i øjeblikket. Eller jo, vi får lavet invitationer, som vi gerne vil have ud over jul. I sidste weekend afleverede vi de første fire, og fik rigtig god respons på dem. Og nu ved vi da også, at min farfar med kæreste, min onkel med kæreste, mine forældre og min ene søster har sagt ja tak :)

I skal nok få billeder, når vi har de sidste invitationer færdige!

Derudover vil jeg lige viser jer min smukke, smukke vielsesring. Jeg er så vild med den, og er så glad for, at jeg har fundet THE ONE efter mit første ringkøb gik i vasken.

6e1fd8af-78df-444a-afab-6a6ec57e1d8f_zps

Jeg vil bære den sammen med min forlovelsesring, som jeg gør det på billedet. I øjeblikket har jeg den fineste guldring på min højre ringfinger, som jeg sætter over på den venstre efter brylluppet. Den er fra min mor, som fik den af hendes mormor og morfar da hun var teenager. Og nu er det så min. Jeg kan slet ikke forestille mig ikke at have den på :7himmel:

0

Del dette indlæg

Det er dejligt at have smykker med så megen betydning :)

Ja, det betyder rigtig meget for mig at have den ring. Det er også derfor, jeg ikke vil kunne bære ikke at gå med den :)

Den er så smuk din vielsesring. Hvor fandt du den så henne??

Tak! Jeg fandt den i en butik, der hedder Diamanten på Sct. Clemens Gade i Aarhus. Det var den eneste de havde af dem, så jeg var simpelthen så glad for at de stadig havde den, efter jeg havde besluttet mig for lige at tænke lidt over det. Jeg ville jo helst ikke fortryde et køb mere, men jeg endte med bare at kunne mærke, at jeg ville fortryde det endnu mere, hvis den forsvandt lige foran næsen på mig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, meget! Det har jeg jo også, og det har min H2B heldigvis forståelse for - så jeg fik at vide, at hvis det var den, jeg ville have, så skulle det selvfølgelig være den :7himmel: Og så er det oven i købet top wesselton diamanter, og det siger jeg jo ikke nej til :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oh my!! Du er nødt til at fortælle mig hvilket mærke det er. Jeg har kun set dem med SI diamanter og det gider jeg hverken eje eller have. Jeg eeeeelsker diamanter.

Åha, jeg vil være ærlig og sige, at jeg ikke ved det. Det er nemlig en butik, der også tager smykker i kommission, og faktisk kan jeg ikke huske, om min ring var det. Jeg mener det ikke, så hvis det er, kan jeg prøve at spørge næste gang jeg kommer forbi?

Jeg tror også jeg var ualmindeligt heldig med den ring. Den stod til 7700 kr., og begge ekspedienter mente, at den egentlig burde have kostet mindst 10.000 mere. De havde bare overset den da de rettede priser, og det blev jo så mit held :)

Det er en meget meget smuk ring... kan godt forstå du er glad... :loveshower: det ser bare så fint ud at ringende sidder sammen,.. :)

Tak :loveshower: Jeg synes også selv, at det er rigtig fint. De komplimenterer i hvert fald hinanden virkelig godt :lol:

0

Del dette indlæg

Øreringe og hår

Åha, jeg er simpelthen i tvivl om begge dele. Jeg har et par rigtig fine øreringe derhjemme, men jeg kan simpelthen ikke lige gennemskue, om de passer til min kjole og de idéer jeg har til mit hår.

De øreringe jeg overvejer ser sådan her ud:

0b195c7b-d2a0-4d86-ab1a-2fa68efcdd65_zps

Og mine inspirationsbilleder til håret ser sådan her ud (tyvstjålet fra en anden bruger herinde fra, som bare ramte det jeg drømmer om :blush: ):

post-59524-0-27861200-1385932482_zpseeef

post-59524-0-12587200-1385932769_zps7118

post-59524-0-09163300-1385932521_zpsc725

post-59524-0-13599700-1385932280_zps372f

post-59524-0-56863500-1385932462_zpsc940

Spørgsmålet er også, om det overhovedet vil være muligt for mig at mit hår bliver sat sådan, for det er en tynd omgang pjask. Men jeg tænker at anskaffe mig nogle extensions, hvis det bliver nødvendigt. Så skal jeg bare finde nogle, der er gode og som kan holde sig i.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også øreringene passer til frisurerne.

Hvorfor er det lige nogen af os er udstyret med en omgang tynd fe-hår? Jeg spiser så meget kosttilskud og vitaminer at jeg kvalmes.... Håber håber håber..... Extensions er dælme dyre...

Hvilke har du i tankerne!

0

Del dette indlæg

Extentions er en god idé - men pas på ikke at få det lavet for billigt, lige netop den dag.. Kvalitet (eller mangle på samme) SES! :wink:

Øreringene er fine og klassiske, men alligevel slet ikke kedelige. De ville være yndige sammen med kjole & frisure/r.

0

Del dette indlæg

Det vil helt sikkert passe godt sammen - og øreringene passer til din kjole, ligegyldig hvordan dit hår kommer til at sidde :) De er jo meget "wed" :)

Det var også lige det jeg tænkte at de er :)

Jeg synes også øreringene passer til frisurerne.

Hvorfor er det lige nogen af os er udstyret med en omgang tynd fe-hår? Jeg spiser så meget kosttilskud og vitaminer at jeg kvalmes.... Håber håber håber..... Extensions er dælme dyre...

Hvilke har du i tankerne!

Hvad er det du spiser? Måske jeg skal have anskaffet mig noget også :shopping: Det fehår jeg render rundt med kan man i hvert fald ikke lave særlig meget ud af :tunge:

Endnu ved jeg ikke lige, hvilke det skulle være, men jeg regner med at begynde at researche lidt på det.

Hvis du har spørgsmål ang. extensions så har jeg lidt viden på det område :)

Årh, tusind tak. Min umiddelbare tanke er, at jeg ikke aner, hvilken slags extensions det skal være. Altså hvordan de skal sidde fast. Hvad er din erfaring med det?

Extentions er en god idé - men pas på ikke at få det lavet for billigt, lige netop den dag.. Kvalitet (eller mangle på samme) SES! :wink:

Øreringene er fine og klassiske, men alligevel slet ikke kedelige. De ville være yndige sammen med kjole & frisure/r.

Jeg regner også med at finde noget i en god kvalitet. Det skal jo også se godt ud, især på den dag :biggrin:

Jeg tænker også, at det nok ender med at blive de øreringe. Yay, ting der falder på plads er så rart :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer an på om du ønsker noget der bare lige skal sidde den dag eller noget mere permanent, og hvad pengepungen siger

Hmm, det bliver nok bare den dag. Jeg har i hvert fald en eller anden fordom om, at kan være dyrt at vedligeholde extensions.

Prismæssigt er mit maks nok omkring 1500-2000 kroner :)

0

Del dette indlæg

Jeg tager:

-alm multivitamin

-D-vitamin

-fiskeolie

-Silica plus (Matas)

- Pantothenat (b5 fra apoteket)

- stærk B vitamin (har prøvet forskellige og det er svært at vide hvad er bedst. For hvad virker hvornår?? Men tror bedste effekt er dem på billedet herunder. Det er også de dyreste.

post-59524-0-27088400-1386173467_thumb.j

Desuden

@ingen produkter i håret til hverdag

@ingen føntørring hvis ikke det er nødvendigt

@ikke rede håret mens det er vådt

@vaske det så sjældent som muligt - gerne lade det fedte til.

@hårkur jævnligt

Bonusinfo:

Jeg var hos frisøren sidste uge. Hun kunne fortælle mig at jeg havde MASSER af nye hår på vej ud (ca 4-5 cm lange) yeah!

Edit: har også prøvet priorin pga hårfæld men det er dyrt og syntes effekten var længe undervejs :(

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg

Virkelig smukke øreringe! Jeg eeeelsker perler. Du kan sagtens bruge dem sammen med de frisure, som du overvejer.

Jeg ved ingenting om extensitions, MEEEN har lige købt argan olie til mit hår og jeg er helt vild med det. Mit hår var blevet kedeligt og tørt, men efter en omgang argan olie blev det simpelthen så lækkert og blødt. Mmmmmh.

Så jeg var hende der den mærkelige, der fik og duftede til mit eget hår hele tiden xD

0

Del dette indlæg

Virkelig smukke øreringe! Jeg eeeelsker perler. Du kan sagtens bruge dem sammen med de frisure, som du overvejer.

Jeg ved ingenting om extensitions, MEEEN har lige købt argan olie til mit hår og jeg er helt vild med det. Mit hår var blevet kedeligt og tørt, men efter en omgang argan olie blev det simpelthen så lækkert og blødt. Mmmmmh.

Så jeg var hende der den mærkelige, der fik og duftede til mit eget hår hele tiden xD

Jeg har faktisk også en argan olie stående! Jeg skal bare liiiige have taget mig sammen til at bruge den. Håber at jeg får samme resultat som dig, så kan jeg også gå rundt og være hende den mærkelige, der dufter til mit hår :tunge:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer