Camils

C&L 7. juni 2014 - Billeder af lokalet, bordopdækning og buketten

528 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uuuuuh, der lå en pakke fra Etsy og ventede, da jeg kom hjem i dag! Vil I se hvad det er? Her på BK plejer man da i hvert fald ikke at være ked af at få vist billeder :tunge:

Fiiiiin indpakning

2zspjwm.jpg

Der fulgte også et sødt lille kort med, og den fineste lille tylpose med selve indholdet

160yf7n.jpg

Til sidste selve indholdet i posen:

15hk11v.jpg

Det er en silver sixpence, og hvad jeg ikke vidste, er der også et lillebitte blåt hjerte, som jeg kan bruge som mit something blue, hvis det ikke lykkedes mig at finde andet

Ifølge gammel tradition, var det brudens far, der skulle give hende en silver sixpence i skoen på dagen. Men den tror jeg ikke lige, min far kender til, og egentlig vil jeg nok også helst selv putte den i min sko :wink: Men med baggrund i den tradition, ville jeg gerne have, at mønten på en eller anden måde havde relation til min far, og derfor spurgte jeg den søde sælger, om ikke hun havde en mønt hjemme fra 1964, som er det år, min far blev født. Og sørme om hun ikke havde det! Jeg er glad, og har fået mit første bryllupsrelaterede køb hjem :7himmel::loveshower:

Sød ide....

Og godt tænkt med din fars årstal.

Hvad gav du for det hele inkl Porto?

Vil du linke til forhandler?

0

Del dette indlæg

Jeg er også rigtig glad for den :7himmel:

Jo, vil jeg da linke :)

Her er der et link. Jeg skrev bare i kommentaren, der kommer senere, at jeg gerne ville have en fra 1964, men i vores lille korrespondance havde hun fortalt, at der var årstal hun ikke havde fra, bl.a. fordi der var perioder, hvor de ikke var i produktion.

Min pris inklusiv porto sneg sig op omkring 60 kroner :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo, vil jeg da linke :)Her er der et link. Jeg skrev bare i kommentaren, der kommer senere, at jeg gerne ville have en fra 1964, men i vores lille korrespondance havde hun fortalt, at der var årstal hun ikke havde fra, bl.a. fordi der var perioder, hvor de ikke var i produktion.

Takker.... Den må jeg lige få bestilt.... Min far er død, så det ville da måske være fint at have ham med i tankerne på den måde :)

0

Del dette indlæg

Jo, vil jeg da linke :)Her er der et link. Jeg skrev bare i kommentaren, der kommer senere, at jeg gerne ville have en fra 1964, men i vores lille korrespondance havde hun fortalt, at der var årstal hun ikke havde fra, bl.a. fordi der var perioder, hvor de ikke var i produktion.

Takker.... Den må jeg lige få bestilt.... Min far er død, så det ville da måske være fint at have ham med i tankerne på den måde :)

Det synes jeg lyder som en rigtig flot gestus :)

0

Del dette indlæg

Det der med at savne..

Det er altså virkelig hårdt! På grund af min praktik har H2B og jeg ikke boet sammen siden midten af januar. Først boede jeg et halvt år i København, men nu er jeg kommet på nyt praktiksted og skal bo et halvt år i Skive. Det er faktisk næsten hårdere her i Skive, for det er meget tættere på Aarhus, og i modsætning til København kender jeg ikke en levende sjæl her i Skive. Så mine hverdage går med arbejde og træning. Ikke ligefrem vildt indholdsrigt. Egentlig ville jeg gerne have fortsat med at synge i kor, men jeg kan ikke få mig selv til at melde mig ind i et for så kort tid. Det synes jeg egentlig ikke, at jeg ville være det bekendt overfor koret.

Jeg savner sådan at ligge i hans arme om natten og vores 'velkommen hjem, skat'-kys hver eneste dag. Jeg savner at kunne kramme ham når jeg vil, selv at stå og vaske op med ham savner jeg. Vi prøver at se hinanden hver weekend, men jeg synes stadig det er så hårdt i hverdagene, når jeg ikke er på arbejde eller til træning, for så har jeg ikke rigtig noget andet at beskæftige mit hoved med :(

Jeg skal i en praktikperiode igen efter januar. Jeg bliver én af dem, der får tre praktikperioder (vi skal have praktik i halvandet år på mit studie, og nogle er f.eks. det samme sted i hele perioden), og hvis jeg ikke får en plads hjemme i Aarhus ved jeg simpelthen ikke hvad jeg gør. Men der er SÅ hård konkurrence om dem, for der er mange med børn og aarhusianere generelt (som mig) der gerne vil blive i Aarhus, og pladserne er desværre meget få. Vi snakker maks ti-femten pladser i eller omkring Aarhus ud af mere end 200 pladser. Jeg prøver dog at holde mig selvsikker og sige, at de fleste steder nok gerne vil have en praktikant, der skal i gang med sin sidste periode.

Lige nu er mit lyspunkt bare fredag klokken fire, når jeg igen står på Aarhus Hovedbanegård og han venter på mig :heart:

Undskyld jeg blabrer løs om det her, men jeg blev bare lige nødt til at få det ud :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåhr .... Altså.... Omvendt er jeres tid sammen måske mere kvalitetstid!?

Så kan du sidde i skive og tænke bryllupstanker og sidde her på BK... Er det en ringe trøst :(

Ja, det er nemlig virkelig dejlig kvalitetstid, og vi nyder hvert øjeblik i weekenderne :7himmel:

Det er jo meget hyggeligt at sidde herinde. Men jeg er nu så heldig (eller uheldig?) at have en kæreste, der indtil videre gerne vil være en del inde over det, så jeg kan ikke helt bare tage beslutninger. Men jeg finder masser af inspiration, så en slags trøst er det da :)

0

Del dette indlæg

Lyder hårdt, men i det mindste ses i da alligevel ofte, selvom det da klart er hårdt når du ikke kender nogen :)

Nu begynder jeg at frygte at jeg selv skal undvære kæresten, idet jeg rejser til Lyon d. 2. september og først kommer hjem igen d. 23. december. :S

Men bare glæd dig over at du får en god uddannelse, og at I jo har resten af jeres liv sammen <3

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh, hvor er det altså bare skønt at komme herind og se de søde beskeder fra jer. Man bliver jo helt varm om hjertet :7himmel:

Og I har helt ret i, at det bedste ved adskillelse er når man ser hinanden igen. Jeg glæder mig også sådan til i morgen :loveshower:

Hvad skal du dog i Lyon, tiggi? Det er jo stensikkert endnu hårdere i et andet land! :o Haha, min H2B trækker også uddannelseskortet hver gang jeg er træt af at skulle tage fra ham igen. Men jeg ved, at han har det på samme måde som mig, han gør det kun for at gøre det nemmere for mig :heart:

Jeg glæder mig SÅ MEGET til resten af vores liv sammen :a1221:

0

Del dette indlæg

Årh, hvor er det altså bare skønt at komme herind og se de søde beskeder fra jer. Man bliver jo helt varm om hjertet :7himmel:

Og I har helt ret i, at det bedste ved adskillelse er når man ser hinanden igen. Jeg glæder mig også sådan til i morgen :loveshower:

Hvad skal du dog i Lyon, tiggi? Det er jo stensikkert endnu hårdere i et andet land! :o Haha, min H2B trækker også uddannelseskortet hver gang jeg er træt af at skulle tage fra ham igen. Men jeg ved, at han har det på samme måde som mig, han gør det kun for at gøre det nemmere for mig :heart:

Jeg skal læse et semester i Lyon så bliver for håbentlig super fedt, men også møg hårdt :) Håber bare at der er nok at opleve til at jeg ikke sidder stille og savner min bum:)

Men er jo så kun 4 måneder jeg skal være væk, så må kunne klares :). Men jeg håber da for dig at du får en plads tæt på Århus i et nye år. Hvad med f.eks. i Skanderborg? Tænker bare hvis efterspørgslen er så stor i Århus ;) Så ku man jo pendle.

0

Del dette indlæg

Jeg skal læse et semester i Lyon så bliver for håbentlig super fedt, men også møg hårdt :) Håber bare at der er nok at opleve til at jeg ikke sidder stille og savner min bum:)

Men er jo så kun 4 måneder jeg skal være væk, så må kunne klares :). Men jeg håber da for dig at du får en plads tæt på Århus i et nye år. Hvad med f.eks. i Skanderborg? Tænker bare hvis efterspørgslen er så stor i Århus ;) Så ku man jo pendle.

Der er desværre ikke nogle praktikpladser i Skanderborg. Det kunne ellers være optimalt, for det tager jo ikke meget mere end 10-15 minutter med tog :) Problemet er, at selvom jeg selv fandt en praktikplads, og de ville godkende at skulle betale praktikantløn (vi kører efter en meget stram overenskomst i praktikken), så skal de stadig godkendes af skolen, hvilket vil tage ret lang tid. Men nu ser vi. Jeg er faktisk ret fortrøstningsfuld, for der må da nogle, der gerne vil have en praktikant, som allerede har været ude i et år, og mere eller mindre kan det hele :wink:

Redigeret af Camils
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh, tak, søde Tiggi :)

Vægttabet går stille og roligt. Jeg har faktisk ikke rigtig tabt mig, men der er røget fem cm. i taljen, så et eller andet må der jo ske :biggrin:

Lækkert :) Det er jo også meget vigtigere hvordan man ser ud end hvad tallet på vægten er :) Prøver jeg ihvertfald at sige til mig selv, som aldrig taber mig i vægt, men også kan se udvikling i min talje :).

0

Del dette indlæg

Årh, tak, søde Tiggi :)

Vægttabet går stille og roligt. Jeg har faktisk ikke rigtig tabt mig, men der er røget fem cm. i taljen, så et eller andet må der jo ske :biggrin:

Lækkert :) Det er jo også meget vigtigere hvordan man ser ud end hvad tallet på vægten er :) Prøver jeg ihvertfald at sige til mig selv, som aldrig taber mig i vægt, men også kan se udvikling i min talje :).

Det er jeg helt enig i. På det sidste er jeg faktisk også begyndt at tænke mere over mål med cm. end mål på vægten. Jeg vil gerne ned på i hvert fald 65-70 cm. i taljen, og hofterne må meget gerne komme ned omkring 95 (jeg har meget brede hofter fra naturens side, hvilket også gør, at jeg lidt frygter kjoleprøvning :blush: ). Men nu må vi se, det kan være, at jeg når endnu længere ned, for min talje er allerede på 77,1, og den startede på omkring 94, mener jeg det var :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er superflot. Og kram til dig, det er hårdt at være væk fra den man elsker. Tror faktisk det er hårdere at være i Skive end Lyon eller en anden storby, der er der jo næsten altid noget man kan se og gøre. Det er måske nok lidt hurtigere overstået med sightseeing i Skive...

Redigeret af JosephineL
0

Del dette indlæg

Er da en vildt imponerende udvikling :-)

Lyder jo helt ekstremt at komme helt derned, ku være perfekt :-) min talje er ca. 80 så nu overvejer jeg også hvor langt ned jeg kan nå også, det er da vildt motiverende at høre dit resultat :-)

Det må da virkelig kunne ses på din figur :-)

0

Del dette indlæg

Det er superflot. Og kram til dig, det er hårdt at være væk fra den man elsker. Tror faktisk det er hårdere at være i Skive end Lyon eller en anden storby, der er der jo næsten altid noget man kan se og gøre. Det er måske nok lidt hurtigere overstået med sightseeing i Skive...

Det er jo præcis det jeg håber :) Også derfor jeg har meget ondt af Camils (og af min kæreste som bare skal blive hjemme):)

Men lige meget hvad hårdt at undvære dem man elsker, men viser jo bare at ens forhold er stærkt nok når det kan lykkes :P

0

Del dette indlæg

Årh, tak piger, I gør mig jo helt forlegen :blush:

Og ja, sightseeing er der godt nok ikke så meget af. Lige i øjeblikket fordyber jeg mig egentlig bare i træning og arbejde, og så glæder jeg mig til weekenderne :)

Jeg tror også, at det med at ens forhold kan lykkes gennem sådan noget her, har meget at gøre med ens indstilling fra start af. Nu har vi ikke boet sammen hele tiden i et halvt år, og jeg har også tidligere været et halvt år på højskole, men vi er altid gået ind i det med et mindset der hedder, at vi også kommer ud af det sammen. Men andet har heller aldrig været en mulighed for os - vi kan ikke forestille os at være sammen med nogen anden end hinanden :a1221:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer