Cays

Bryllupsbilleder med børn

4 posts in this topic

Hejsa..

Jeg har siddet og googlet nettet tyndt for at finde lidt sjove/anderledes og romantiske opstillinger til fotolokations-billeder med børn... Men jeg kan intet finde...???!!!

Vi har 2 børn 2 1/2 og 5 år.. -og vil gerne have et par billeder med dem også...

Er der nogle af jer der kan hjælpe med lidt inspiration????? :-)

På forhånd tak!! :-)

0

Annonce ♥

Tja, når børnene ikke er større kan de jo få en "flyvetur" :) Eller i kan få taget nogle på en legeplads, evt. på en vippe eller på nogle gynger. Eller hvor i sidder i forgrunden på et eller andet og smiler/kysser/hygger og man ser børnene lege i baggrunden og samme situation omvendt :)

0

Lige mht billederne med vores børn, så blev det bare de helt traditionelle ved kirken, så min mor og søster derefter kunne tage dem med væk, så vi kunne få ro til at få taget de andre portrætfotos.

Børnene var allerede helt oppe at køre over vielsen i kirken og alle de mennesker, de kendte, der var dukket op - så jeg synes, det var synd at gøre ret meget ud af billederne med dem (de er 2 og 4 år).
Til gengæld har vores dygtige fotograf, Lina Ahnoff, fanget nogle fantastiske billeder af dem i løbet af dagen, mens de hyggede sig til receptionen - og de er noget bedre end de mere opstillede billeder :)

post-63766-0-23108200-1373904458_thumb.j

0

Annonce ♥