Regnbuen

hvad gør I med brudebuketten bagefter?

64 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kaster min efter vores første dans.

Vi tager lidt pis på det, og gør det til et lille event, og har DJ'en med inde over det. Gæsterne ved ikke noget. Vi får DJ'en til at spille et sjovt dansenummer, og så bliver alle de ugifte (ikke singledamer), kaldt ud på dansegulvet (på det her tidspunkt har de fået en del indenbords) for at gribe buketten. Det er min forlovede der køber min brudebuket, og jeg ser den ikke før på dagen. Synes det er lidt old fashioned at gemme sin buket, men det er jo så bare min holdning. Vi får til gengæld taget en masse billeder, hvor den er med, så jeg stadigvæk kan kigge tilbage på den.

Kender en pige, hvor de gjorde det samme- gæsterne elskede det, og kæresten til pigen blev lidt rød i hovedet- til alles store fornøjelse.

Det behøver ikke være så højtideligt det hele- derfor vores valg :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endte med at gøre som planlagt- fik DJ'en til at announce "brudebuket-kast" efter midnat- (vi dansede first dance lidt i midnat)-

så kastede jeg, til tøsernes og gæsternes store begejstring, brudebuketten til Beyoncés Single Ladies-

Det var seriøst sjovt at se alle pigerne gå helt bananas, og har det heldigvis på film ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endte med at gøre som planlagt- fik DJ'en til at announce "brudebuket-kast" efter midnat- (vi dansede first dance lidt i midnat)-

så kastede jeg, til tøsernes og gæsternes store begejstring, brudebuketten til Beyoncés Single Ladies-

Det var seriøst sjovt at se alle pigerne gå helt bananas, og har det heldigvis på film ;)

Det kunne jeg altså også godt finde på :)

- jeg er den første i min venindeflok, der skal giftes! Og alle min kammerater med kærester er heller ikke gift - så det kunne lave lidt røre :)

Jeg kan kun anbefale det. Gæsterne synes det var rigtigt sjovt, og jeg er ligeglad med hvad tøserne siger- de elsker det! Haha

Flere der var sådan lidt 'ligeglade', men det var det rene gladiatorstævne da buketten fløj igennem luften ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fandt den blomst i buketten, som jeg synes var størst og flottest, og fik den forsølvet. På den måde fik jeg lov at gemme en smuk del af min smukke buket, og den fine enkelte blomst ligger nu foran vores yndlings-bryllupsbilled i en fin sølv ramme :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at have læst denne tråd, har jeg spurgt H2B om han vil have vi ligger buketten på hans brors grav... Han døde desværre tragisk for mange år siden, så har aldrig mødt ham, men H2B snakker tit om ham og savner ham hver dag... :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Endte med at gøre som planlagt- fik DJ'en til at announce "brudebuket-kast" efter midnat- (vi dansede first dance lidt i midnat)-

så kastede jeg, til tøsernes og gæsternes store begejstring, brudebuketten til Beyoncés Single Ladies-

Det var seriøst sjovt at se alle pigerne gå helt bananas, og har det heldigvis på film ;)

Det kunne jeg altså også godt finde på :)

- jeg er den første i min venindeflok, der skal giftes! Og alle min kammerater med kærester er heller ikke gift - så det kunne lave lidt røre :)

Jeg kan kun anbefale det. Gæsterne synes det var rigtigt sjovt, og jeg er ligeglad med hvad tøserne siger- de elsker det! Haha

Flere der var sådan lidt 'ligeglade', men det var det rene gladiatorstævne da buketten fløj igennem luften ;)

Hæhæ, det lyder festligt! Sådan bliver det også til vores bryllup :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hos mig kommer den i ramme

Hey, det er virkelig en god ide.. Min svigerfamilie har hendes buket hængende og det er bare så hyggeligt.

Gad godt have det, men har hørt det er rigtig dyrt.. Hvad skal du give for det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min første tanke, da jeg læste overskiften,var: "Den skal da selvfølgelig kastes!", men efter at have læst de øvrige besvarelser igennem, så er det da godt nok en smuk tanke at ligge den sin kæres grav. Min far døde for 20 år siden, men kan svagt huske ham (jeg er 24 år), så det var da en mulighed, at min buket skulle ligge på hans grav.

Dog er hans grav på nordsjælland, så ved ikke, om det kan lade sig gøre at få den derhen før den begynder at visne :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tørrede nogle af roserne fra forlovelsesbuketten. Nogle har vi gemt og resten ligger på min fars grav. Jeg tænker at han også skal have min brudebuket :) Så er han også lidt med :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er nok lidt en atypisk brud, men jeg er ret ligeglad med buketten, har sågar overvejet at droppe den. Men har dog besluttet at jeg skal have en buket af callaèr, og har fundet et sted, hvor jeg ikke skal betale kassen for en buket. Men min buket bliver nok bare kylet ud dagen efter, måske jeg lader den stå herhjemme så lang tid den kan holde, og så derefter lader skraldespanden spise den :wink:

Jeg er ikke til hverken at have den stående hel i tørret tilstand, eller presset og i en ramme.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke til tørrede buketter eller i ramme, men overvejer om den skal ligges på min bonusfars grav dagen efter. Vi mistede ham til en hjertelidelse 8 mdr efter vores borgerlige vielse. Han er ubeskriveligt savnet og jeg vil have et lille vedhæng i min buket med et billede af ham.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer