viffert

Hånden på hjertet

29 indlæg i dette emne

Det betyder rigtig meget for h2b. Han er traditionernes mand og lidt gammeldags anlagt, og jeg gifter mig med ham fordi jeg ved hvor meget det betyder for ham og det er jo alligevel ham jeg vil blive gammel og rynket med og ingen anden, såe.. :loveshower: desuden så ELSKER jeg det her bryllupsforberedelse! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

som mit brugernavn nok antyder er jeg en mand, og derfor kan jeg ikke lade være med at blande mig, jeg tror at i tager fejl af det med at det er kvindens prinsessedrøm ! ja i skal sgu te jer og føle jer som prinsesse den ene dag, jeg tror at når manden "tøver" er det fordi han er bange for opmærksomheden, eller for at han ikke bliver set denne dag. eller måske er det så stor en forpligtelse at han vil være 100% klar til at give sig selv 100% i ægteskabet, og ikke bare "nå jo 87% er vel også ok"

Det er jeg så også :lol: og jeg har mødt og talt med de første 300 brudepar. Naturligvis ikke om emner som dette men har alligevel et rimeligt godt indtryk af de ting der rører sig op til. Ikke mindst herindefra. Jeg tror såmænd ikke der er nogle H2B'ere som er bange for ikke at blive set på dagen eller tøver på grund af usikkerhed. Jeg tror mere som du er inde på, at det handler om at man ikke bryder sig om opmærksomheden, om at være midtpunkt og at man i øvrigt har svært ved at forholde sig detaljeret til noget som først skal finde sted langt ude i fremtiden, hvad 1-2 år er for mange. Ser man det i sammenhæng med et nøgternt synspunkt, som det jeg var inde på tidligere om: at ens dagligdag sammen jo ikke ændres af at man bliver gift, så kan de ting samlet og en partner som måske ikke taler om så meget andet :lol: gøre at man ikke er så engageret og entusiatisk som partneren måske godt kunne tænke sig at man var. Men det er jo meget generelle betragtninger for der er jo ingen som er ens. Heller ikke hankønsvæsener. :lol:

0

Del dette indlæg

For min kæreste er ægteskab bare en ren juridisk ting, der skal klares for at gøre tingene nemmere. Vi kunne smutte på rådhuset en tilfældig dag og få de papirer underskrevet.

For mig er det en erklæring overfor resten af verdenen om at vi to skal være sammen til vi bliver gamle og grå. En kæmpe kærlghedserklæring med en fest der fejrer kærligheden.

Så jeg har accepteret at 80% af grunden til at vi holder en bryllupsfest er mig. Han glæder sig da til at have samlet familie og venner til en fest og han glæder sig også til at blive min mand, men al opmærksomheden kunne han sagtens undvære.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer