Kiranha

Hvad forventer I af jeres brudepiger

7 indlæg i dette emne

Jeg er lige blevet spurgt om jeg vil være brudepige til at bryllup om nogle uger.

Har selvfølgelig sagt ja, men det har sat nogle tanker igen for jeg aner virkelig ikke hvad det indebærer.

Oppe i mit hoved har jeg et billede af brudepiger i ens tøj som går ind i kirken lige før eller efter bruden og hendes far.

Tvivler nu på dette er tilfældet her, da de andre brudepiger har købt forskellige kjoler?

Men hvad er en brudepiges job? Polterabend er allerede klaret.

Så piger hvad forventer I af jeres brudepiger?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja, jeg forventer at de viser interesse i mit bryllup og hjælper mig når det er muligt. I min situation er det ikke muligt særlig tit, jeg bor i Odense og brudepigerne bor i hhv København og Sakskøbing, så der er noget geografi, der gør det svært.

Som det ser ud lige nu, ender min kæreste og jeg nok med at spørge den ene om hun har overskud til at være toastmaster, de af kærestens venner vi ville have brugt, er desværre forhindret i at deltage.

0

Del dette indlæg

Her har jeg valgt en brudepige fordi at vores drenge på 3 og 5 skal gå forrest ind selv, og skulle det så ske, at de ikke bryder sig om det når de ser så mange mennesker, går hun bagved dem og lige kan snuppe dem i hånden der op :)

Eller skal hun bare være sammen med mig inden kirke, hjælpe mig i kjole og drengene i deres tøj :) og ellers bare dele den skønne dag med os :D

Jeg har ikke så høje krav :P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også 2 brudepiger. De skal ikke gå op af gulvet sammen med mig, men mere være der som hjælpere og støtte. Hjælpe med kjolen om morgenen (og hele dagen), den ene tager med ud på fotolocation og hjælper med at holde taske mm. og andre småting, hvis det er nødvendigt. Så regner jeg med de hjælper mig med at komme på toilettet hvis jeg ikke selv kan klare det pga. skørtet. Jeg har endnu ikke holdt PA så det regner jeg også med de sørger for.

0

Del dette indlæg

Tja, jeg forventer at de viser interesse i mit bryllup og hjælper mig når det er muligt. I min situation er det ikke muligt særlig tit, jeg bor i Odense og brudepigerne bor i hhv København og Sakskøbing, så der er noget geografi, der gør det svært.

Som det ser ud lige nu, ender min kæreste og jeg nok med at spørge den ene om hun har overskud til at være toastmaster, de af kærestens venner vi ville have brugt, er desværre forhindret i at deltage.

Jeg viser helt sikkert interesse for deres bryllup. Er uden tvivl den person i hans familie som spørger mest ind til alting, men jeg har jo også bryllup på hjernen :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Her har jeg valgt en brudepige fordi at vores drenge på 3 og 5 skal gå forrest ind selv, og skulle det så ske, at de ikke bryder sig om det når de ser så mange mennesker, går hun bagved dem og lige kan snuppe dem i hånden der op :)

Eller skal hun bare være sammen med mig inden kirke, hjælpe mig i kjole og drengene i deres tøj :) og ellers bare dele den skønne dag med os :D

Jeg har ikke så høje krav :P

Jeg har to voksne brudepiger - og deres job på dagen bliver at hjælpe mig på selve dagen med påklædning osv, samt at sørge for at hverken jeg eller andre bliver viklet ind i mit mega lange slæb :)

Jeg har også 2 brudepiger. De skal ikke gå op af gulvet sammen med mig, men mere være der som hjælpere og støtte. Hjælpe med kjolen om morgenen (og hele dagen), den ene tager med ud på fotolocation og hjælper med at holde taske mm. og andre småting, hvis det er nødvendigt. Så regner jeg med de hjælper mig med at komme på toilettet hvis jeg ikke selv kan klare det pga. skørtet. Jeg har endnu ikke holdt PA så det regner jeg også med de sørger for.

ahhh, havde slet ikke tænkt på det med at hjælpe bruden om dagen inden selve bryllupet. Havde kun tænkt på under bryllupet.

Tak for det piger :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer