marietrappehave

Farvesammensætning

6 posts in this topic

Jeg er så heldig, at jeg skal giftes med min fantastiske kæreste, den 16. august 2014. Vores tema er romantisk bryllup, med et hint af vintage og eventyr. Jeg skal have gulvlang blondekjole på, regner med at finde en vintage. Vi skal giftes i en meget smuk, stor og gotisk kirke, og receptionen skal holdes i et flot, lyst og åbent forsamlingshus med stor have. Sagen er den, at jeg er gået hen og blevet meget i tvivl om farvesammensætning. Oprindeligt havde vi besluttet os for et moderne bryllup, hvor farverne var indigo og blålig mintgrøn. Jeg er meget i tvivl om, om jeg kan overføre farverne til det nye tema, uden at skabe fuldstændig stilforvirring. Jeg har tænkt lidt på varm rosa og pastelblå, og ellers måske guld og elfenben.

Kort sagt, er jeg meget forvirret, og ved slet ikke hvad jeg skal synes længere, med alle de sammensætninger flyvende rundt i hovedet. Hvad tænker I? Er der overhovedet noget af det jeg har foreslået, der kan fungere, eller skal jeg over i noget helt andet? :)

0

Annonce ♥

Jeg ville ændre farvetema til rosa og pastelblå - det er mere vintage i min verden :wink:

0

Jeg ville ændre farvetema til rosa og pastelblå - det er mere vintage i min verden :wink:

Super, det tænkte jeg nemlig også. :)

0

Annonce ♥

Mintgrøn er nu også en flot vintage-y farve - lidt mere moderne og stadig vintage end dem, du nævner (in my opinion).

Fandt lige disse billeder, se i sær billede to med kombi'en med rosa :-)

post-65672-0-15985000-1376005617_thumb.j

post-65672-0-95319200-1376005623_thumb.j

post-65672-0-17489500-1376005631_thumb.j

0

Jeg synes der er mange muligheder - her er dem jeg synes er finest

vintage-wedding-style-coral-peach-weddin

evt med lidt beige/brunt

0