37 indlæg i dette emne

Er der nogle af jer zillaer der kender til super hjemmesider med brudesko..? Jeg har endnu ikke fundet bare et enkelt par jeg synes om :rolleyes:

Det må gerne være engelske også :)

Jeg vil gerne have ivory farve, mellemhøj ikke alt for tynd hæl og den skal være med lukket rund snude.. måske lidt pynt på siden eller snuden af skoen...

Redigeret af PrettyLittleAngel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hmmm ja - er ikke så vild med den helt tykke hæl - måtte gerne være liiiidt tyndere.. og er heller ikke så vild med det på snuden :unsure:

jeg er simpelthen så kræsen :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak :) Et godt tips, prøv at google "court shoes uk" court shoes har tit en rigtig fornuftig hæl :)

det vil jeg prøve - har googlet alt muligt andel med ivory, pump, sandal, wedding, bridal osv men den der havde jeg slet ikke tænkt på - tak :) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

der er bare stadig virkelig mange penge... sidder lidt og fifler med tanken om og købe et par sko der ligner uden applikation og så selv finde en applikation evt på etsy og sætte på... kan vel kun være billigere end 1300 eller 1400 :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det må jeg lige ind og kigge på i morgen.. vil ind og drømme om mine sko jeg aldrig får råd til :7himmel:

igen tusind tak for hjælpen :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer