lindaerik

Hvordan viser man mærket under skoene?

11 indlæg i dette emne

Hej

Jeg skal have mærker under skoene, men kommer til at tænke på hvordan jeg lige får lagt mig på knæ i kirken så folk kan se det..... for jeg har jo slæb på kjolen som kommer til at dække. Nogen der har praktisk erfaring eller har øvet? :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Både min mand og jeg havde stickers under vores sko.

I kirken virkede det bedst med hans. Selvom der var langt fra alter og ned hvor gæsterne sad.

Min brudepige forsøgte at hive mit slæb til side, men det forstyrrede for meget så jeg bad hende løbe ned på plads igen.

Vi har et billede af det og man kan kun se min mands tekst.

283184_4042198526577_1973751147_n.jpg

Men gæsterne havde lagt mærke til at jeg havde noget under skoene, da jeg løftede op i kjolen. Flere gange var de henne og fotografere bunden af mine sko. Så løftede jeg fødderne. 216094_3947455158052_122703117_n.jpg

Vil sige, at stickerne under mine sko i var nødvendige. Men for en med en mindre kjole (kortere) kan det måske godt fungere rigtig godt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også siddet og funderet over hvordan jeg skal stille mine sko - vi skal have taget billeder hvor vi sidder på en træ bro med fødderne i vandet, og så skal vores sko stå lidt "casual" bag ved os, og så kunne det være fedt hvis man kunne se mine I DO stickers!

Jeg købte mine stickers før jeg købte min kæmpe prinsesse kjole :wink: så havde ikke lige tænkt over at mit skørt og slæb kunne være i vejen!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer