Julle2u

1. Prøvning

15 indlæg i dette emne

I morgen skal jeg prøve kjoler hos Lilly i Kbh. Men i telefonen glemte jeg at spørge om jeg skal have noget med. Her tænker jeg i sær på bh uden stropper??? Hvad gjorde i andre?

Jeg har ikke fundet mit brude undertøj endnu, og bryder mig egentlig ikke om den måde mine bryster ser ud på i den bh jeg har uden stropper.

I øvrigt - ved i om der er en del udsalgs kjoler eller er det småt med det i forretningen???

På forhånd tak!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig i alt det ovenstående. Og eventuelt leggins eller strømpebukser, så du ikke føler dig for afklædt.

Da jeg var inde i deres butik i Vejle var de fleste udsalgskjoler og så en halv stang med nye modeller.

0

Del dette indlæg

Jeg var i Lilly lige da de nye modeller var kommet så dem prøvede jeg flest af, men lige inden for døren hang der mange kjoler fra den tidligere kollektion på udsalg.

Jeg havde bare min normale bh på (med stropper) og så tog jeg bare stropperne ned så man ikke så dem.. Halvvejs igennem kjole prøvningen tog jeg dog bh'en helt af, da jeg ikke havde planer om at have bh på dagen..

Men ellers havde jeg faktisk ikke noget med derind..

Redigeret af Malene C
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber du ser denne her besked inden du tager ud..

Jeg var i Lilly på strøget i fredags. Der var ikke så mange udsalgskjoler.

Mht til det andet, så vil jeg gerne anbefale dig at ligge blufærdigheden derhjemme. Det er SÅ meget nemmere hvis man er ligeglad. Det er super grænseoverskridende første gang, men ekspedienterne har set det hele før. Jeg tror også at det er nemmere for dem at hjælpe, hvis de kan se hele herligheden.

Da jeg prøvede kjoler i fredags, havde jeg mintgrønne mormor trusser på, og min elskede behagelige blomstret bh. INTET af det kunne ses igennem kjolen, og stropperne tog jeg bare ned fra skuldrene. På nogle af kjolerne kunne man se lidt af den der hjørnekant på bh'en stikke op, men det gjorde slet ikke noget - det er jo "bare" en prøvning.

Og et godt råd - gå hjem og tænk over det inden du køber. Selvom ekspedienterne får det til at lyde som om at der er udsolgt i alt om en time, så skal du tænke dig om. Få nogle billeder med hjem, og tænk dig godt om.
Hvis du skulle være så uheldig at den er udsolgt når du kommer tilbage, så kan du nok finde samme model ny eller brugt på nettet når det er lilly. :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et par sko, som svarer til det du forventer at have på, på dagen

Skal du have høje hæle på, er det en god ide at have en højhælet sko med, bare for at få fornemmelsen når du står i kjolerne.

Jeg skulle have flade sko på, så jeg havde ikke sko med... men skal man have hæl på, så er det en god ide at have med.

Og så husk at dulle dig lidt, bare så du ikke føler dig som udskidt æblegrød fra du går ud af døren derhjemme.

Det er meget rart at se sig i spejlet i de smukke kjoler og føle at også ansigtet ser tilforladeligt ud :lol:

Rigtig god kjolejagt.... jeg ville ønske det var mig :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Det gik så godt. Charlotte som ekspederede mig var rigtig sød, hjælpsom og sagde sin ærlige mening. Tommelfingeren op for det! Jeg prøvede vel en 5-6 kjoler. Billeder vil komme senere, når børn og kommende mand er gået til ro.

Jeg er nu sendt hjem for at tænke...og høre lidt om andres meninger også. En favorit har jeg, men det må vente.... Først tilbagemeldinger i snart kommende tråd med billeder:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig til at se hvad du har fundet :-)

Og ja ekspedienterne er virkelig gode til at få det til at lyde som om, at der er udsolgt på 5 min! Jeg oplevede endda en der stod og sagde at liiiiiige præcis den kjole var en de havde håndplukket, og der fandtes kun den ENE! (det var sjovt nok den kjole jeg bedst kunne lide), og to min efter kom der en anden ekspedient og sagde, NEJ! det er den min kunde kommer for at købe på mandag! (det var dog ikke i lilly :-) )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer