Winn

Hjælp! Underskørt eller ej?

17 indlæg i dette emne

Kære bridezillas

Jeg har brug for jeres hjælp og ærlige mening.

Jeg er blevet i tvivl om hvor vidt jeg skal have et underskørt under min kjole eller ej. Jeg vil jo nødigt at min velvoksne popo syner større med et underskørt og på den anden side synes jeg heller ikke at kjolen rigtig kommer til sin ret uden og i øvrigt er de gået op for mig at et underskørt ikke bare er et underskørt; skørt med slæb, skørt med ringe osv. - det er en hel jungle i sig selv at finde det rette skørt! What to to?

Her er lige et billede af kjolen, den er for lang og jeg har ingen sko på, den skal selvfølgelig kortes op så det passer. Tag jer ikke af at kjolen ikke er lukket i ryggen, satser på at den kommer til at passe til brylluppet :blush:

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal have et underskrevet til kjolen - for som du selv skriver, kommer kjolen ikke helt til sin ret uden...

Jeg har selv en stor bagdel - men synes ikke at det, at jeg har underskørt på, gør min bagdel større (jeg har et underskørt med 2 ringe... :)

Og så er jeg simpelthen lige nødt til at sige: HOLD NU FAST hvor er det en smuk kjole... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt lide den som den er.. ( Smuk kjole btw) Jeg synes dn har flot fylde, og jeg ville selv være bekymret over at fylde mere på den både vægt og størrelses mæssigt. Jeg tror det kommer an på hvilken type du selv er. Om du vil helt over i gypsy weddig style eller bare mindre scale... Smag er forskelligt, men jeg ville som minimum vente til længden passer og skoene er på fusserne. Alt det betyder nemlig meget for hvordan kjolen sidder og hvor meget "strut" der er i skørtet.. :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt klart underskørt. Uden slæb og med top der sidder til i toppen (henover hofterne). Et skørt behøver slet, sket ikke at betyde Gipsy Wedding (hvad der så end skulle være i vejen med det?!). Skørter fås I mange størrelser og et med ringe, der kunne hjælpe med at holde kjolen på plads når du går samt holder al stoffet lidt væk fra benene kunne være et super valg!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for alle svarene og de flotte ord om kjolen, jeg er også super glad for den. Ih hvor er det dejligt at hjælpen er at finde hos jer piger her på BK :-) jeg har selv tænkt at selvfølgelig skulle der skørt på indtil min mor så kjolen, hun mener ikke der skal skørt under. Så kommer jeg virkelig i tvivl.

Nå men det lyder til at et skørt med ringene ikke er så tosset endda, hvis det kan give lidt bevægelsesfrihed under kjolen :-) Jeg er lidt hooked på de der farvede tylskørter, ville det kunne gå? Mon man kan sy farvet tyl på et ringskørt? Uha det er 117 sprøgsmål til professoren i dag (eller de kloge bridezillas ;0)

post-66035-0-09165100-1375514106_thumb.j

post-66035-0-54328700-1375514115_thumb.j

post-66035-0-30498600-1375514146_thumb.j

post-66035-0-82135600-1375514156_thumb.j

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes helt klart du skal ha et ringskørt under... Bare med én ring nederst... Ellers bliver du idiot når du skal gå rundt i kjolen... :tunge: Og efter min mening vil kjolen også blive flottere...

Du kan sagtens sy farvet tyl på et ringskørt, det er kun fantasien der sætter grænser...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er aldeles enig med MissLena og Centenary- skørt med en ring, ellers vil den genere dig når du går. Et skørt med elastisk stof foroven vil ikke få dig til at se bredere ud der.

Og hold op hvor er det bare en smuk! kjole

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

på med skørtet under din smukke kjole.

Du kan få et havfrueskørt der sidder til om hofterne (så du ikke får mere fylde om numsen) og så med én ring for neden.Skørtet jeg taler om er i elastisk stof, så du føler dig ikke klemt i det.

Det giver lidt luft mellem stængerne med skørt med ring i og du kan gå uden at jokke i tyllet. Det kan klart anbefales at bruge et skørt.

(Altså jeg mener præcis det samme som Josephine har skrevet :biggrin: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det fedt I vil give jer tid til at svare, det sætter jeg virkelig pris på :-)

Jeg har nu bestilt hele to forskellige ringskørter fra e-bay den ene med hale, så nu bliver det spændende når de kommer med posten. Tak for hjælpen zillas :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde et skørt med 3 ringe under min kjole. Og fik syet lyserød tyl på underskørtet. Fra den midterste ring og ned. Det kan sagtens lade sig gøre.

Jeg prøvede forskellige underskørter og synes at det med ringene var bedst (for mig og min kjole) Det var nemlig rart med luft rundt om benene og ringene er med til at "skubbe" kjolen frem når man går.

I øvrigt en rigtig flot kjole du har købt :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige det her hurtigt...224270_3941052637993_2145408386_n.jpg

Mit tyl var i 3 lag og meget lyst. Fordi jeg ville være sikker på, at jeg også kunne "skjule" det. Prøvede et mørkere (blåt) og det kunne ses gennem kjolen og det synes jeg ikke var pænt.

Jeg ville have traditionelle bryllupsbilleder men også den slags der var anderledes. På det "sjove" billeder løfter jeg op i kjolen og man kan se skørtet. Men valgte ikke at bruge de billeder til Fx takkekortet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer