Sign in to follow this  
Followers 0
jegskalnogeti2013

For helvede Louise

8 posts in this topic

tak for alle jeres svar :c166:

Edited by jegskalnogeti2013
0

Annonce ♥

Det var da en træls oplevelse. Havde ellers tænkt at vores skal med men det skal jeg da godt nok overveje igen

0

Rigtig ærgerligt, men håber du kan få en ny snak :-)

0

Annonce ♥

Ja så skulle kæresten og jeg ned til møde i kirken idag, utroligt så var vi begge lidt spændt og i bryllups humør. Så vælger tosse mor her at børnene skal da med, min søn og datter skal med op af kirke gulvet så de skal se kirken.

Dette blev starten på en time i helvede vore død trætte unger med deres der tilhørende trætte forældre kravlede nærmest på væggene især vires 3 årige. Hvilket gjorde jeg helt uden at lægge mærke til det, kom til at snakke lidt hverdags brok ( han er aldrig hjemme bla bla. ) forhelvede alt, hade jo glædet mig helt vildt så for pokker røg det ud af kæften på mig!?!?

Præsten hun holdte godt ud men hendes ofte ændrede ansigtudtryk sagde vidst det hele :-/

Min kæreste blev lidt irriteret og nok også lidt ked, hvilket jeg selvf også gjorde da jeg opsagde min fejl suk

Har så nu sendt en mail til præsten om et nyt møde eller en snak uden børn :-0

Så tip herfra lad børn blive hjemme øv øv

Øv hvor synd - håber I får et nyt og positivt møde.

En helt anden ting.. Vi har møde med vores præst på onsdag, men det møde foregår hjemme hos os, hvilket vi undrede os en del over ? Vi ville da hellere holde mødet ude ved / i kirken, så vi kunne komme ind og se den osv.?

Er det normalt at man holder den slags hjemme ? :a1221:

0

Vi kunne vælge begge dele da jeg ringede til vores præst..

0

Vi kunne vælge begge dele da jeg ringede til vores præst..

Det tror jeg da lige jeg vil have fat i præsten om mandag så, hvor han er tilbage fra ferie :) Jeg vil da hellere ud i kirken..

0

Vi valgte at holde mødet hjemme netop pga. vores børn, og mødet gik rigtigt godt - så det kan jeg godt anbefale

0

Annonce ♥