Sign in to follow this  
Followers 0
mathilius

Blomster og bryllupsrejse

3 posts in this topic

Vi har ikke været til så mange bryllupper selv endnu, men får man blomster i gave, hva ?

Vores plan er, at vi rejser på bryllups rejse 2 dage efter brylluppet og så vil det jo være ret ærgerligt, at stå med fine blomster der :/

Skal man mon så gøre opmærksom på, at man rejser kort efter ?!

0

Annonce ♥

Jeg tror godt du kan forvente at få blomster af nogle. Det har jeg i hvert fald oplevet til de bryllupper jeg har været med til. Ofte tror jeg folk som man egentlig ikke er på gave med kan finde på at give blomster i gave, og hvis det kommer fra folk lidt længere ude end nærmeste familie og venner er det nok svært at gøre opmærksom på. Så jeg ville nok bare glæde mig over dem så længe I kan og så måske give dem videre til noget familie så de kan få lidt glæde af dem når I er taget afsted.

0

vi fik en del buketter - som en lille opmærksomhed fra eks. naboer, venners forældre osv.

Vi gjorde det engang vi skulle til bryllup, at vi lavede to gavekort der passede på det beløb vi havde tilbage til gave, og gav til Gommen - så kunne han forkæle konen eller bede om godt vejr hvis det var nødvendigt. - til begge parters store fornøjelse.

Måske i kunne lade det sive, at i skal på bryllupsrejse få dage efter, og at muligheden for et gavekort til en blomst ville bringe mere glæde end en vissen buket når i kommer hjem??

0