Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det var en god løsning! Du skal også have det godt med det :)

Min kommende mand <3 er elendig til det med hemmeligheder og overraskelser. Han kan ikke lade være med at fortælle om det, fordi han bare glæder sig sådan til at se folks reaktioner på det.

Ja det er nemlig med lige at huske hvor jeg selv har det godt med det. Nu kan jeg jo stadig overraske ift. at han slet ikke ved noget om kagen, ud over smag :biggrin: Så slipper jeg for at luske omkring hehe.

Jeg kan fuldt ud følge din kæreste, jeg har det med visse ting på samme måde. Feks så synes jeg det er absolut rædselsfuldt kke at kunne vise min kjole frem og få H2B´s mening om den haha.. Andre ting kan jeg sagtens snige med, f.eks gaver og andre overraskelser, men glæden over at se andres reaktion kan være svær at vente på.. :biggrin:

Han kan så heller ikke med gaver, hehe. Og jeg skal virkelig huske at fortælle ham hvis noget ikke skal fortælles... Jeg havde løst snakket om, at hvis jeg havde overskuddet ville jeg bage pop cakes til hans mors fødselsdag som skal holdes hos os på fredag. Det fortalte han så gladeligt videre, så jeg nu er NØDT til at gøre det hvis ikke jeg skal have en meget skuffet svigermor... *suk* og jeg er i forvejen ikke blevet spurgt om det var ok at det blev holdt hos os, hvad jeg ikke har vildt meget lyst til i første omgang.. Det er lidt op ad bakke med den slags af og til. Nå, det var et sidespor fuld af galde, lad os komme væk fra det...

Det er en super fed idé, fed fed cake topper, godt at du kommer uden om snigeriet på en måde der er rar for dig. Husk at tage billeder af den endelige kage, jeg glæder mig vildt til at se den!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var en god løsning! Du skal også have det godt med det :)

Min kommende mand <3 er elendig til det med hemmeligheder og overraskelser. Han kan ikke lade være med at fortælle om det, fordi han bare glæder sig sådan til at se folks reaktioner på det.

Ja det er nemlig med lige at huske hvor jeg selv har det godt med det. Nu kan jeg jo stadig overraske ift. at han slet ikke ved noget om kagen, ud over smag :biggrin: Så slipper jeg for at luske omkring hehe.

Jeg kan fuldt ud følge din kæreste, jeg har det med visse ting på samme måde. Feks så synes jeg det er absolut rædselsfuldt kke at kunne vise min kjole frem og få H2B´s mening om den haha.. Andre ting kan jeg sagtens snige med, f.eks gaver og andre overraskelser, men glæden over at se andres reaktion kan være svær at vente på.. :biggrin:

Han kan så heller ikke med gaver, hehe. Og jeg skal virkelig huske at fortælle ham hvis noget ikke skal fortælles... Jeg havde løst snakket om, at hvis jeg havde overskuddet ville jeg bage pop cakes til hans mors fødselsdag som skal holdes hos os på fredag. Det fortalte han så gladeligt videre, så jeg nu er NØDT til at gøre det hvis ikke jeg skal have en meget skuffet svigermor... *suk* og jeg er i forvejen ikke blevet spurgt om det var ok at det blev holdt hos os, hvad jeg ikke har vildt meget lyst til i første omgang.. Det er lidt op ad bakke med den slags af og til. Nå, det var et sidespor fuld af galde, lad os komme væk fra det...

Det er en super fed idé, fed fed cake topper, godt at du kommer uden om snigeriet på en måde der er rar for dig. Husk at tage billeder af den endelige kage, jeg glæder mig vildt til at se den!

Jamen Gybbel.. det er da fint at han sætter dig i træning med popcakes :wink: Du skal jo øve dig :lol: Men ja jeg kender godt den med at blive lovet væk uden at ville det, og det er langt fra sjovt. :td:

Tak for komplimentet med både idé og topfigur. (jeg synes nu den er sådan lige sjov nok hmprf, men han slipper jo ikke helt om ved det uden "straf" hehe) Jeg er meget gladere for løsningen at han bare siger ok det klarer du, i stedet for jeg skal snige for meget :biggrin:

Jeg tror jeg skal ønske "os" nyt kamera i bryllupsgave, for kors mit bliver slidt med alle de ting jeg slet ikke kan lade være med at tage fotos af.. GP

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige et par hurtige billeder af mine alt for små sko. Læg mærke til at min fod ligefrem smutter over kanten på fotoet fra siden. :huh: Hmm

H2B har sko på plads og de er trådt til da de er brugt til hele 2-3 festlige lejligheder. Men det er jo også et par kr. at spare når han ikke synes han vil have nye. Beklager at de ikke er pudset vildt op, men det kommer inden dagen håber jeg haha :lol:

post-64428-0-88304100-1379590193_thumb.j

post-64428-0-81446500-1379590203_thumb.j

post-64428-0-67366200-1379590214_thumb.j

post-64428-0-35634100-1379590228_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også været både stædig og flittig. Mine fingre er stadig helt ad pommern til og jeg kan ikke styre motorikken eller mærke en hujende fis i de "spasserhænder".. Det skal nu ikke få lov at holde mig tilbage, det er bare andre ting end klippe klistre DIY ting jeg laver. Lidt klippen blev det dog til i går.

Ved vielses stedet er det lidt svært at finde rundt når man kommer første gang. Vi er nødt til at hjælpe vores gæster lidt og lave "denne rute markeringer".

Jeg fik lavet alle mine vejviser spyds papirdele færdige. Lige med undtagelse af at jeg mangler selve metal spydene til nogle er de færdige. Jeg skal sætte farvede bånd på også og have regnet ud hvordan jeg forhindrer dem i at dreje rundt. (ikke så smart hvis pilen viser i forkert retning haha) :blink:

post-64428-0-23815300-1379590844_thumb.j

post-64428-0-37973700-1379590864_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var en god løsning! Du skal også have det godt med det :)

Min kommende mand <3 er elendig til det med hemmeligheder og overraskelser. Han kan ikke lade være med at fortælle om det, fordi han bare glæder sig sådan til at se folks reaktioner på det.

Ja det er nemlig med lige at huske hvor jeg selv har det godt med det. Nu kan jeg jo stadig overraske ift. at han slet ikke ved noget om kagen, ud over smag :biggrin: Så slipper jeg for at luske omkring hehe.

Jeg kan fuldt ud følge din kæreste, jeg har det med visse ting på samme måde. Feks så synes jeg det er absolut rædselsfuldt kke at kunne vise min kjole frem og få H2B´s mening om den haha.. Andre ting kan jeg sagtens snige med, f.eks gaver og andre overraskelser, men glæden over at se andres reaktion kan være svær at vente på.. :biggrin:

Han kan så heller ikke med gaver, hehe. Og jeg skal virkelig huske at fortælle ham hvis noget ikke skal fortælles... Jeg havde løst snakket om, at hvis jeg havde overskuddet ville jeg bage pop cakes til hans mors fødselsdag som skal holdes hos os på fredag. Det fortalte han så gladeligt videre, så jeg nu er NØDT til at gøre det hvis ikke jeg skal have en meget skuffet svigermor... *suk* og jeg er i forvejen ikke blevet spurgt om det var ok at det blev holdt hos os, hvad jeg ikke har vildt meget lyst til i første omgang.. Det er lidt op ad bakke med den slags af og til. Nå, det var et sidespor fuld af galde, lad os komme væk fra det...

Det er en super fed idé, fed fed cake topper, godt at du kommer uden om snigeriet på en måde der er rar for dig. Husk at tage billeder af den endelige kage, jeg glæder mig vildt til at se den!

Jamen Gybbel.. det er da fint at han sætter dig i træning med popcakes :wink: Du skal jo øve dig :lol: Men ja jeg kender godt den med at blive lovet væk uden at ville det, og det er langt fra sjovt. :td:

Tak for komplimentet med både idé og topfigur. (jeg synes nu den er sådan lige sjov nok hmprf, men han slipper jo ikke helt om ved det uden "straf" hehe) Jeg er meget gladere for løsningen at han bare siger ok det klarer du, i stedet for jeg skal snige for meget :biggrin:

Jeg tror jeg skal ønske "os" nyt kamera i bryllupsgave, for kors mit bliver slidt med alle de ting jeg slet ikke kan lade være med at tage fotos af.. GP

Sandt nok at jeg skal øve mig, men lige denne gang kunne jeg godt have brugt tiden bedre.. På at få vores lejlighed til at se acceptabel ud for de Thomas' bedsteforældre... Hans mormor er nemlig typen der kommenterer hvis ikke alt er støvfrit... *suk*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en god løsning! Du skal også have det godt med det :)

Min kommende mand <3 er elendig til det med hemmeligheder og overraskelser. Han kan ikke lade være med at fortælle om det, fordi han bare glæder sig sådan til at se folks reaktioner på det.

Ja det er nemlig med lige at huske hvor jeg selv har det godt med det. Nu kan jeg jo stadig overraske ift. at han slet ikke ved noget om kagen, ud over smag :biggrin: Så slipper jeg for at luske omkring hehe.

Jeg kan fuldt ud følge din kæreste, jeg har det med visse ting på samme måde. Feks så synes jeg det er absolut rædselsfuldt kke at kunne vise min kjole frem og få H2B´s mening om den haha.. Andre ting kan jeg sagtens snige med, f.eks gaver og andre overraskelser, men glæden over at se andres reaktion kan være svær at vente på.. :biggrin:

Han kan så heller ikke med gaver, hehe. Og jeg skal virkelig huske at fortælle ham hvis noget ikke skal fortælles... Jeg havde løst snakket om, at hvis jeg havde overskuddet ville jeg bage pop cakes til hans mors fødselsdag som skal holdes hos os på fredag. Det fortalte han så gladeligt videre, så jeg nu er NØDT til at gøre det hvis ikke jeg skal have en meget skuffet svigermor... *suk* og jeg er i forvejen ikke blevet spurgt om det var ok at det blev holdt hos os, hvad jeg ikke har vildt meget lyst til i første omgang.. Det er lidt op ad bakke med den slags af og til. Nå, det var et sidespor fuld af galde, lad os komme væk fra det...

Det er en super fed idé, fed fed cake topper, godt at du kommer uden om snigeriet på en måde der er rar for dig. Husk at tage billeder af den endelige kage, jeg glæder mig vildt til at se den!

Jamen Gybbel.. det er da fint at han sætter dig i træning med popcakes :wink: Du skal jo øve dig :lol: Men ja jeg kender godt den med at blive lovet væk uden at ville det, og det er langt fra sjovt. :td:

Tak for komplimentet med både idé og topfigur. (jeg synes nu den er sådan lige sjov nok hmprf, men han slipper jo ikke helt om ved det uden "straf" hehe) Jeg er meget gladere for løsningen at han bare siger ok det klarer du, i stedet for jeg skal snige for meget :biggrin:

Jeg tror jeg skal ønske "os" nyt kamera i bryllupsgave, for kors mit bliver slidt med alle de ting jeg slet ikke kan lade være med at tage fotos af.. GP

Sandt nok at jeg skal øve mig, men lige denne gang kunne jeg godt have brugt tiden bedre.. På at få vores lejlighed til at se acceptabel ud for de Thomas' bedsteforældre... Hans mormor er nemlig typen der kommenterer hvis ikke alt er støvfrit... *suk*

Bare stik hende en støvklud og så i med ørepropperne :wink:

Fine skilte i øvrigt! Og ærgerligt med skoene, men du skal nok finde nogle der er meget bedre!

Ja jeg håber få at finde noget meget bedre. Om ikke andet så kommer jeg i gummistøvler hehe :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror altså ikke det er BREDDEN den er gal med, mht de sko! Du har bare - som jeg - en smuk høj vrist (balletfod) og skal være opmærksom på selve modellen! Toe-cleavage er for flade fusser ;-)

He he ja ikke nogen grund til at have kavalergang både i toppen og bunden Høh Men ja jeg har en høj vrist, men skoen var bestemt meget lille. Fronten var så smal at jeg ikke kunne få foden "ned" i skoen, derfor det ser ud som om jeg ville "vise tæer" haha :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et par skilte mere til vielses stedet. Vejviserkort til de trængende..

-Og pyyh ikke flere kort skal laves nu. Jeg har fundet bileder photoshoppet dem og påsat tekst, derefter er de blevet klippet ud og lamineret så de kan tåle den regn der IKKE dukker op 05.07.2014 BASTA.. :shooter:

post-64428-0-72620400-1379673561_thumb.j

post-64428-0-21400800-1379673590_thumb.j

post-64428-0-32364200-1379673618_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og jeg har fået bestilt tid tid frisør.. Jeg har ikke en reel chance for at lave mit hår selv med disse "spasserhænder", så jeg traf i går beslutning om at få professionel hjælp på dagen. Jeg bestilte tid både til selve dagen og til en klipning og prøve opsætning 1 mdr. før.

Nu var jeg også super smart at få en til H2B når jeg var i gang. Han skal nu altså kun klippes og behøver ikke "prøveopsætning" haha.. :cheerleader3:

Jeg har langt og kraftigt hår til lige over lænden. Jeg lader det gro endnu længere, så jeg kan få en flot sidelæns fletning. Jeg er ikke sådan 100% på hvordan jeg vil have det på dagen nu hvor jeg har "andre" til opgaven. Jeg surfer og har so far fundet forskellige muligheder som jeg tror skal blandes i en cocktail, så jeg bliver tilfreds. Jeg ved stensikkert at jeg ikke kan holde ud at bære hele parykken oppe hovedet det er for tungt. Jeg ved også at jeg vil have en frisure der går til siden, da varme påvirker mig negativt. (Og tungt langt hår i nakken? nej tak da..)

Jeg synes at plastik"damen" her er lidt for meget, men videoen er super til at lære at flette fishtail efter. (og resultatet er flot synes jeg)

Link til fishtail braid http://www.youtube.c...h?v=smJvLUl89ko

Her er et par inspirations billeder som jeg tænker kan mixes efter mit behov. Jeg vil have et lidt mere poleret look end det sidste foto, men ideen... Waterfall er også rigtig flot, men jeg ville skulle have samlet håret under fletningen for ikke at have håret hængende i nakken..

Og så kan jeg lige se hvad frisøren tænker og sidst men ikke mindst den der med sløret hmmm at beslutte... hmm ja ... hmm.. :huh:

post-64428-0-21652400-1379676218_thumb.j

post-64428-0-87132600-1379676228_thumb.j

post-64428-0-75496300-1379676237_thumb.j

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh :loveboard: Yndigt, romantisk hår -specielt de to nederste, synes jeg faktisk!

Mange tak. Jeg surfer stadig og finder lidt. Synes jo jeg skal have lidt romantisk når nu stedet er så smukt. Jeg må hellere passe bare lidt ind hihi :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt mere hår inspiration her..

Den første vil nok passe bedst med min mængde hår og måske med et twist så fletningen fortsætter og ikke gemmes.

post-64428-0-96809800-1379695606_thumb.j

post-64428-0-28346200-1379695635_thumb.j

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fede billeder (igen). Af de her synes jeg bedst om øverste og nederste!

Mit hår er NÆSTEN langt nok til en af de frisurer :rolleyes:

Jeg har ikke selv helt indsnævret hvilke der er favoritterne endnu, men mon ikke det kommer. :biggrin: Jeg håber bare jeg kan holde min nuværende frisure ud, så den kan gro længere. haha. Jeg kæmper med den da mit hår er blevet rigtig tungt efter mine etager er blevet mindre. Sidste frisørtur kostede et par cm i etagerne for at udjævne etagerne til brudehåret, men iiih jeg er ved at få spat af det. :td:

Jeg kan ikke engang sætte det op i andet end en nødhestehale, pga mine fingerproblemer. Kors det er frustrerende at vide jeg først skal klippes om laaaang tid æv.

Lige nu tror jeg ikke jeg kan holde så længe hihi :floejt:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Enighed om ringe, men iiih bliver skræmt over forhandlerens tilgang til klager..

Vores vielses ringe har været lidt af et tema. Jeg synes det hat været en utrolig svær ting at blive enige om. Vi har meget forskellig smag ift. ringene.

Vores forlovelsesringe var super lette at finde. sølv, sten i min og 123 done. (de første billeder i vinter bleghed haha)

Vielsesringene.. hmm not so easy.. :pokey:

Vi har haft ideer om at få ringe med knuder på, men forhandler af disse ringe var bare ikke til at finde. H2B er ikke sådan helt let at overbevise om at vi kunne få dem lavet.

I stedet er vi gået i anden retning og har fundet nogle med mønster som vi begge godt kan lide. (Tror vi har set 1500 som vi ikke kan blive enige om)

Ringene er i rød og hvidguld 14kt. med en bølget linie i.

Problemet er så nu at jeg har læst den forfærdelig historie om Fredberg (hvor jeg har fundet ringene) og klage på en nuran ring. Iiih jeg tør jo slet ikke bestille hvis man behandles på den måde, ved fejl i varen man køber. :huh:

Nu skal jeg så lige have undersøgt om ringen kan findes andre steder eller gøre op med mig selv om jeg tør bestille alligevel. :( Er sikke på H2B tør, meeen jeg tænker det skal da nok gå galt ikke?

post-64428-0-09784300-1379844528_thumb.j

post-64428-0-95698700-1379844540_thumb.j

post-64428-0-92768400-1379844568_thumb.j

post-64428-0-24548000-1379844585_thumb.j

post-64428-0-40867100-1379844592_thumb.j

post-64428-0-46371600-1379844604_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er sikkert min historie omkring Fredberg du refererer til, og jeg kan kun fastholde, at jeg havde bestemt ikke troet, at det skulle blive et mareridt med vores ringe derfra :shooter:

Jeg havde hørt så meget godt omkring Fredberg, og vi havde kigget på Nuran vielsesringe hos mange andre guldsmedeforretninger, men jeg blev lokket til Fredberg af de gode priser og det store udvalg. Jeg er ikke bleg for at fortælle, at vi fik en fantastisk service i købssituationen, men så snart der var problemer med min ring, ja så fandtes ordene "service" og "empati" OVERHOVEDET IKKE !!! :pokey::shooter:

Vi købte ringene d.22 juni og først nu i SEPTEMBER MÅNED, efter en lang og opslidende kamp, hvor jeg har følt mig latterliggjort og magtesløs, har jeg fået den fejlfrie ring, som jeg betalte for.

Jeg vil anbefale jer at tage fat i Ege Art, han er super dygtig og designer også ringe efter kundernes ønske.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer