Janniesgalleri

Tekst til takkekort

4 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Jeg er nu lykkeligt gift, og skal nu i gang med takkekort.

Har talt sammen at der skal laves 73 stk..

MEN jeg er meget i tvivl om teksten til takkekortene, er der nogen der kan hjælpe mig??

Hvad skriver I andre i takkekortene?

Og skal de helst være håndskrevet? (73 stk..)

Mange hilsner

Jannie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores takkekort var ikke ens. Jeg skrev noget personligt i dem alle.

Fx det traditionelle tak for at være en del af brylluppet bla blala… og så tak for fx hjælp vedr brylluppet. Det kunne være til den der pyntede kirken, toastmasteren eller noget et familiemedlem/veninde havde gjort, samt et tak for Den gave personen var kommet med.

Håber du forstår hvad jeg mener. Jeg har nemlig ingen kladde af dem :biggrin:

På forsiden var der et billede af os. Og indeni en tekst.

God arbejdslyst med at lave dem

0

Del dette indlæg

Vi har lige fået lavet vores. Jeg er modstander af alt hvad der er grimt ;) så derfor er vores ikke håndskrevne. Det ville se skrækkeligt ud. Vi har fået designet det specielt, med 4 billeder af os, og på forsiden står der ganske enkelt bare Tak og så vores vielsesdato.

Vi havde tænkt os at få trykt tekst på bagsiden med personlige tekster på, men det så grimt ud når det bare bliver printet, så nu har vi fået fremkaldt billederne ved en fotohandler, og så lægger vi et kort ved, til alle de specielle, hvor vi takker for det de har gjort for os på dagen og i forbindelse med brylluppet - resten får "kun" tak'et. Vi syntes selv at "tak for opmærksomheden ved vores bryllup" er gammeldags, så det ville vi ikke bruge - selvom det vist et det mest brugte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer