miaparsberg

Erfaringer med Eversnap

13 indlæg i dette emne

hej,

er der nogen herinde der har erfaringer med app'en Eversnap i forbindelse med deres bryllup? eller lignende for den sags skyld...

vi overvejer meget om vi skal købe den og vi så får en masse anderledes billeder eller om det er træls at folk sidder med deres telefoner hele tiden... men omvendt har nærmest alle jo smartphones nu til dags alligevel...

Råd, input og erfaringer modtages meget gerne :)

Tak,

Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke lige hvad Eversnap er men det er vel lidt ligesom det der Instagram. Nå ikke :lol: Nej ideen er jo god nok for folk bruger i forvejen deres telefoner til at tage billeder m.v. Men det vigtigste er måske at I selv kan styre mængden og hvilke billeder som lægges ud og hvem der kan se dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

@diskobil: ja for det er "vores" mappe så vi kan slette billeder efterfølgende hvis vi vil det

@ajoajo: vær opmærksom på, at det vist kun er gratis ved max. 15 brugere - derefter koster det vist nok penge...

Det vidste jeg ikke.

Jeg tænker at oprette en e-mail adresse, folk så kan bruge til at logge ind med.

Men er lidt i tvivl om man kan være logget ind på samme konto fra flere telefoner på én gang. :huh:

0

Del dette indlæg

Mon ikke. Det kan man på office 365, ebay, DBA, Facebook m.v. så mon ikke. Men undersøges skal det da. Det gør jo så bare at folk får administratorrettigheder og derved kan slette billeder m.v. men man stoler jo på sine nærmeste.

0

Del dette indlæg

Mon ikke. Det kan man på office 365, ebay, DBA, Facebook m.v. så mon ikke. Men undersøges skal det da. Det gør jo så bare at folk får administratorrettigheder og derved kan slette billeder m.v. men man stoler jo på sine nærmeste.

Nu har vi prøvet, og kan i kvert fald være 3 på fra samme mail.

Så sådan bliver det :)

Jeg regner stærkt med at ingen sletter billeder.

Men på den anden side kender vi alle det at nogen tager et virkelig grimt billede af en og nægter at slette det :pokey:

0

Del dette indlæg

Og der er det måske også rimeligt nok at folk har mulighed for at gå ind og slette det. Den mulighed har de jo ikke eks. på bryllupsklar, facebook eller andre steder hvor man kan forestille sig at der bliver lagt billeder ud af gæster. Jeg tænkte mere på at nogle gik ind og slettede andre billeder med hensyn til det med at stole på folk.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer