tiggi

Tidsplan op til bryllupsdagen

4 indlæg i dette emne

Hej

Hvad er jeres tidsplan i dagene op til brylluppet, hvad forventer I at nå på dagene op til mht. forberedelser?

Vi skal holde festen i et festtelt i mine svigerforældres have, og idet de allerede har teltet skal det jo bare sættes op i god tid( måske lige vente lidt med gulvet så græsset overlever bare lidt)

Men vil gerne høre forslag til hvad man skal regne med at bruge af tid, og hvad I selv har brugt eller regner med at bruge af tid til hvad. :)

Og selvfølgelig foreslag til hvad vi ellers mangler :)

Vores plan tror jeg er ca. som følger, selvom at der mangler en del.

30. juli: Bage bunde til bryllupskage + lave noget af fyldet

Pynte teltet indvendigt (altså med stof under loftet osv)

31. juli: Lave bryllupskagen

Hente borde og stole til teltet

1. august: Pynte bryllupskage

Dække borde

Lave maden (regner med selv at sku lave alt tilbehøret, så forskellige former for salater)

2. august: Bryllup

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm - nu holder vi jo festen ude på en restauration, så vi formoder de har styr på det meste.

Op til brylluppet skal vi nok lige have styr på at pakke en taske til overnatning osv.

Dagen inden brylluppet skal vi hente bryllupskage og bringe den ud til feststedet, hvor vi også skal have sat bordkort / plan op og det hjælper arrangøren jo nok med - det kan også være de foretrækker at gøre det selv, hvis de får en oversigt over hvem der skal sidde hvor og så lægge de forskellige ting på gæsternes pladser?

Tror ikke der er så meget mere.

Lige de sidste detaljer. Skal nok have fundet mig et par hotpants jeg kan have inden under kjolen, så jeg ikke sveder lårbasserne for meget, men det håber jeg at nå i bedre tid :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde det i et forsamlingshus, hvor vi selv skal stå for alt.

Dog har vi en kok som kommer på dagen og laver alt maden, og 3 dejlige serveringspiger.

Vores kage bager min veninde så den skalvi heldigvis ikke tænke over.

Vi får nøglerne torsdag, så der kommer det til at hedde opstilling af borde og stole både i den store og lille sal.

Fredag skal der pyntes borde, med alt hvad der høre til.

Lørdag skal H2B og hans far ned med drikkevare og blomster til bordene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den 2 Sept skal jeg klippes og farves

Den 3 Sept har jeg sidste kjole fitting

Den 4 Sept skal alt øves, tjekkes, dobbelt tjekkes.. og feststedet skal besøges igen

Den 5 Sept skal jeg have alle skønheds behandlingerne, voks, negle ect.. udenlands gæsterne ankommer så skal nok sørge for de kommer de kommer det rigtige sted hen.

Den 6 Sept skal jeg gøre slikbuffeten klar, samle alt, kører ud til feststedet med alt. Ringe rundt til dem som laver kagen, blomsterne og alt andet for at hører hvordan det går. så skal jeg hente min kjole og checke ind på et hotel klokken 15.. og slukke mobilen.. eller sætte den på lydløs.

Den 7 Sept GIFTES.. Frisør og Make up ankommer klokken 8.30, fotograf klokken 9.00.. skal giftes klokken 12...

Har nok glemt en masse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer