Kmhs85

Hjælp! Mangler brudkjole og har 29 dage til bryllup!

22 indlæg i dette emne

Hej alle.

Jeg står i en øv bøv situation og mangler virkelig en brudekjole.

Brylluppet står 13/9-13!

Kjolen skal være en str 40 og helst med snøre (pga graviditet)

Jeg er 163 høj og mine sko er ca 10 cm høje.

Har ikke andre krav end det IKKE må være mere end maks 800 kr da jeg er på su og ikke har alverdens penge.

Men vil ikke snydes for at få lov til at stå ægte brud med brudekjole.

Er der en venlig sjæl som kan hjælpe?? I må gerne lægge billeder ind også.

Mvh en stresset brud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:o Undskyld men jeg ville sgu også få stress hvis jeg var dig!
Jeg ville ikke have den slags is i maven til at vente så kort tid før mit bryllup med at lede efter en kjole.

Og 800 kr er ikke hvad jeg har set nogle kjoler til, men lilly har kjoler online til 1000 kr og op efter http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=118&GroupID=GROUP53 det var måske en mulighed, ellers er der jo gul og gratis, DBA osv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor gravid er du?? Jeg skal giftes d 31/8 og vil være 30 uger gravid. Jeg er normalt en str 38, men har købt kjole i str 40. Er som dig også 163 cm høj. Jeg skal giftes i denne: http://www.luccabride.com/shop/benedicte-178p.html og vil gerne sælge den efter brylluppet. Men dog ikke til kun 800 kr.... Skal til skrædder i morgen og have justeret det sidste på kjolen. Skriv endelig hvis du er interesseret i at vide mere :)

0

Del dette indlæg

Hvor gravid er du?? Jeg skal giftes d 31/8 og vil være 30 uger gravid. Jeg er normalt en str 38, men har købt kjole i str 40. Er som dig også 163 cm høj. Jeg skal giftes i denne: http://www.luccabride.com/shop/benedicte-178p.html og vil gerne sælge den efter brylluppet. Men dog ikke til kun 800 kr.... Skal til skrædder i morgen og have justeret det sidste på kjolen. Skriv endelig hvis du er interesseret i at vide mere :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en Lilly model, str. 42 men med snøreryg, så den burde sagtens kunne strammes til.
Jeg er 168 og kjolen er vel ca. 5-7 cm for lang til mig, så jeg tror det vil passe fint til din højde + skoene.

Jeg ved ikke hvor i landet du kommer fra, jeg bor i Kolding. Du er velkommen til at kontakte mig - fx på mail annejespersen1986 @ gmail.com (uden mellemrum ved @) så vi kan aftale nærmere hvis du er interesseret. Prisen finder vi ud af!

0

Del dette indlæg

Tak alle.

Grunden til det er med så kort varelse er at det først idag er blevet besluttet at det skal være der i næste månede.

Jeg er ikke så gravid men ligner en i 5. Månede da det er den 3. Barn på vej lige nu altså og jeg er kun 3 måneder henne.

Lilly har jeg kigget og de få kjoler til 1000 vil se ud af møg pga min lave højde :(

Derudover så har den dato en ganske særlig betydning for os, det er intet kirke bryllup da vi har fået tilladelse til at blive viet et helt specielt sted :)

Minilix jeg sender en mail med det samme :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det går helt galt så har jeg en kinakjole i guldblonde hængende, størrelse 40, med lynlås. Den er tealenght, så den går ikke helt ned til gulvet. Du er velkommen til at låne den :) Hvis du meget gerne vil have snørreryg i den og det kan laves for 800 kr eller mindre, så er det okay. Vi kan evt. splejse. Forudsat at den er noget for dig.

post-61031-0-57858900-1376635224_thumb.j

Redigeret af Pernille pjuske
2

Del dette indlæg

Hvis det går helt galt så har jeg en kinakjole i guldblonde hængende, størrelse 40, med lynlås. Den er tealenght, så den går ikke helt ned til gulvet. Du er velkommen til at låne den :) Hvis du meget gerne vil have snørreryg i den og det kan laves for 800 kr eller mindre, så er det okay. Vi kan evt. splejse. Forudsat at den er noget for dig.

Meget smuk kjole :a1221:

0

Del dette indlæg

Hvor er det da sødt af dig Pernille :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer