LHK

Receptionsmad

3 indlæg i dette emne

Sorry sorry, - jeg spam'er lige bk i dag med spørgsmål til vores reception.... Det er mest koordineringen af eftermiddagen jeg er i tvivl om, og jeg vil super gerne høre nogle af jer andres erfaringer...

Når vi kommer fra kirke skal vi have velkomstdrinks. Dernæst skal vi have is i stedet for bryllupskage (bemandet isvogn fra Paradis-IS). Og yderligere skal der også være nogle snacks i form af små forårsruller, brød, tzatziki, måske grissini, saltbagte mandler og noget i den dur.

Men skal snacksene på bordet sammen med velkomstdrinken, og så går vi hen og spiser is bagefter?

Så ville rækkefølgen hedde drinks + snacks ----> is ----> flere snacks (tror der er god chance for at folk vil vende tilbage til snacksene)

Eller skal rækkefølgen være drinks ----> is ----> snacks?

Fordelen ved første løsning er at drinks og snacks passer godt sammen, men så bliver der lidt pres på tidsmæssigt for at komme i gang med isvognen, for snacks kan jo trække ud længe hvis folk er lækkersultne.

Hvordan har I andre med både bryllupskage og salte snacks delt det op? Alt på én gang, eller startede I med enten det søde eller det salte?

På forhånd mange tak for hjælp:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da vores gæster kom til receptionen stod velkomstdrinken klar og der var stillet noget let mad frem (Pølsehorn, pizzasnegle, mini-frikadeller) og da vi stødte til receptionen ca. 1½ time efter blev der serveret "kagemand" og kaffe - det fungerede rigtig godt

så jeg vil sige velkomstdrink, snack og så is... den anden rækkefølge vil som at starte med dessert inden forret

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer