Sign in to follow this  
Followers 0
Met_mo

Brudekjole der gaber foroven

4 posts in this topic

Prøvede min kjole igen i tirsdags og skal giftes 7-9-13. Synes den gaber lidt foroven, men syersken synes ik den skulle ligges ind.. Nogen der har erfaringe med tape til at sætte på stoffet og huden.. Kunne heller ikke finde ud af om jeg skulle have bh på el ikke.. Der er stivere i kjolen og indbygget bh så synes det blev lidt voldsomt med en bh med puder under..fik ligesom fire bryster fordi de blev skubbet sådan op.. Men uden føler man sig meget bar og somom det mangler lidt støtte..ved ik hvad jeg lige gør..

0

Annonce ♥

Mht. BH så behøver du jo ikke at købe en med puder i.

Jeg har BH på selvom der også er i kjolen.

Da jeg købte min kjole, fik jeg af vide at jeg bare skulle "løfte" min BH ind i kjolens BH - giver det mening?

Jeg tror ikke jeg ville bruge tage af nogen art. tænk hvis det pludselig ryder af i den ene side :huh:

Har du haft nogen andre med inde og se den? eller er det kun dig og syersken der har talt om det.

Jeg tænker måske også kjolen ser helt anderledes ud "oppe fra". jeg syntes jeg havde lidt for stor kavalergang, men kunne godt se i spejlet og på billeder at det ikke var tilfældet.

Jeg håber du finder en løsning :biggrin:

0

Ja havde andre med inde og se den.. Synes nok mest selv den så sjov ud set fra oven af..altså sådan lidt spids i det ved brysterne.. Men synes heller ik det så sådan ud i spejlet.. Håber det ser bedre ud det hele næste gang jeg prøver den..tak for svar..

0

Jeg har netop stiftet bekendtskab med det tape her i sommer og kan varmt anbefale det - det ryger IKKE af - heller ikke i 30 graders varme til et heldags bryllup :)

0

Annonce ♥