Lio

Brudepiger, kjoler til dem?

9 posts in this topic

Til vores bryllup er alle niecerne tilbudt at få en fin kjole og være brudepiger, men hvad farve? er det heeeelt forkert med søde hvide kjoler?

0

Annonce ♥

Nej, der er da masser af brudepigekjoler i hvid.

Men der er mange brude som ikke bryder som om at andre går i hvidt den dag.

Min niece havde en hvid og sart rosa kjole på, som brudepige og det var så fint synes jeg.

0

Nej da.. Hvis du gerne vil have at deres kjoler i hvide, så er det da det de skal være. Der er heldigvis ikke andre end jer, der laver reglerne til jeres bryllup ;)

0

Hvis pigerne er piger er det da helt i orden de er i hvidt, men hvis det er voksne kvinder syntes jeg de skal været farvet

Edited by denmodne
0

Annonce ♥

Vores fire piger havde alle hvidt på, og én mini buket at gå med. De var så søde..

0

Mine brudepiger har korte knækket/lys cremefarvede kjoler på- det er faktisk mini-versioner af min kjole.

De er enkle men rigtig fine synes jeg, og det er ret pænt, hvis de matcher mig lidt.

Jeg er dog også af den holdning, at mine piger skal se godt ud på dagen :)

Gør hvad I synes er rigtigt. De er jo heller ikke 'almindelige' gæster, men en del af Jeres bridal party.

0

Mine 2 (små) brudepiger kommer i hvidt

0

Vi har valgt vores 2 brudepiger på 11 og 8 år, skal have lilla på :wink: Men hvis du mener de skal have hvid på så køb det, for der er mange der har hvide kjoler på, og nogle en helt anden farve end bruden, intet er rigtigt eller forkert, er jo jeres bryllup!

Vi har valgt lilla fordi vi ikke synes de skulle have samme farve som min kjole, og så er vores farve tema lilla og lime så :)

0

Annonce ♥

Jeg synes da sagtens de kan bære hvide kjoler. Jeg overvejer selv i øjeblikket en hvid med rosa blomst og snørreryg. Synes den er SÅ fin :) Dog overvejer jeg også meget kraftigt en lyserød kjole, da det er vores farvetema :)

$T2eC16ZHJHwE9n8ii09(BRbVzo5VZw~~60_57.J

$T2eC16RHJHEFFmSwy+CfBRbVzyh6eg~~60_57.J

0