hennytotheg

Vintageinspireret bryllup, 19-07-14 <3 sneak peak!

170 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sikke nogle fine øreringe! :)

Urban Decay er det bedste! Regner også med selv at lægge makeup, og skal lige have fat i Naked3, selvom min kæreste mener det er nok med Naked og Naked 2 haha :tunge:
Og bronze-highlighter sættet er fantastisk, havde brugt det på de billeder jeg tog under kjoleprøvningen :loveboard:

Redigeret af AsmaaF
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Back to basics

Kender I det med, at hele bryllupsplanlægningen har taget totalt overhånd og løbet løbsk?

Sådan har jeg haft det hele december og januar, og derfor har jeg valgt at lave nærmest alt om.

Pludselig var gæstelisten på 80-90, budgettet var højt, stedet var højtideligt, og vi ønskede

jo egentlig begge noget småt og mindre højtideligt med fest og dans på bordene!

Et sted, hvor jeg skulle stå for ALT selv.. For det har jeg lyst til!

Vi har ændret feststed, som var booket nærmest hele sommeren og har derfor flyttet dato. Og jeg har det SÅ godt med det!

Det bliver vintage, DIY, grillhygge, kagebuffet, isbar, slush-ice med vodka og en masse dans på bordene! Jeg har simpelthen været så ked af det,

og jeg har følt, det var blevet et bryllup tilrettelagt for alle andre mig og min hubby. Endelig fik vi sagt fra!

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det virkelig godt!! Vores gæsteliste er pludselig endt på 97 og budgettet er skredet fuldstændig. Tror det hele kulminerede i min kjolekrise :) Ikke at vi har ændret så meget, men har haft lagt det lidt på hylden en måneds tid og tror H2B og jeg snart skal snakke lidt om gæstelisten... Men hvor skal det holdes nu?? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nyt feststed og dato



Vi har valgt, at det nye sted skal være mere personligt, og vores fest skal virkelig holde elementer,


der tydeligt indikerer, at vi er brudeparret, og folk skal kunne genkende os i festen.



Stedet vi har valgt hedder Nøerhå Fritidsskole. Det er SÅ hyggeligt! Der er bjælker i loftet, og vi kan se muligheder.


En god omgang rustikke tallerkener fra genbrug, en masse blandede glad, kobberlysestager og spandevis af lyserøde blomster.


Der er endvidere sovesale, som gør det muligt for alle vores unge gæster (og der er jo en del, eftersom vi begge er 22 år - 23 år til den tid) at overnatte.


Så kan alle de gamle sove på hoteller i nærheden, hvis de er for sarte til køjesenge :wink:



Stedet er åbenbart ret populært - og BILLIGT! Det ligger i Nøerhå ved Snedsted i Thy, som er der, hvor hubby kommer fra.


Stedet ser sådan her ud:



e5be86a3-4698-4f03-b42b-8d0f72762024.jpgpost-921-0-05163500-1359838814_thumb.jpg


post-921-0-58868800-1359838995.jpg



Det er ret rustik og gammelt, men jeg ELSKER det! Jeg vil forsøge at få lavet nogle collager med inspiration, men temaet er stadig vintage-inspireret DIY.


Så forestil jer en masse papirflagranker i sarte, rosa nuancer i loftet, hvide duge med forskellige blondemønstre og alt det ovenstående :loveshower:



Jeg glæder mig til en masse planlægning og DIY! Og nårh ja, datoen er ændret til den 19.07.14!


Redigeret af hennytotheg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det virkelig godt!! Vores gæsteliste er pludselig endt på 97 og budgettet er skredet fuldstændig. Tror det hele kulminerede i min kjolekrise :) Ikke at vi har ændret så meget, men har haft lagt det lidt på hylden en måneds tid og tror H2B og jeg snart skal snakke lidt om gæstelisten... Men hvor skal det holdes nu?? :)

Ja, puha. Man kan også let lade sig rive med herinde - der er jo mange gode idéer! Puha, 97 er også en del. Vi har været meget ærlige over for os selv og hinanden, og så har vi inviteret dem, vi snakker med, ser og anser som venner. Altså også med familie. Er det familie, man inviterer af lyst eller pligt? Vi er endt på 50-55, hvilket giver lidt mere økonomisk råderum til mad og alt det våde :wink:

Nu har jeg opdateret tråden med et indlæg om festedet, så du kan se! :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt I opdagede i tide at det var ved at løbe løbsk. Jeg har også selv været ved at lade mig rive med i min bryllupskuller, det er virkelig svært at holde benene på jorden. Jeg har i 10 år sagt at jeg ville holde et havefestbryllup helt nede på jorden, men alligevel tog jeg mig selv i at sidde og kigge efter lækre feststeder en dag. Det skal nok blive et rigtig hyggeligt bryllup I får, jeg kan se at I også har booket memorable.dk :-)

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt I opdagede i tide at det var ved at løbe løbsk. Jeg har også selv været ved at lade mig rive med i min bryllupskuller, det er virkelig svært at holde benene på jorden. Jeg har i 10 år sagt at jeg ville holde et havefestbryllup helt nede på jorden, men alligevel tog jeg mig selv i at sidde og kigge efter lækre feststeder en dag. Det skal nok blive et rigtig hyggeligt bryllup I får, jeg kan se at I også har booket memorable.dk :-)

Ja, puha.. Kunne bare mærke i maven, det var helt forkert! Hvis jeg var rig og havde hus og have, så havde jeg med garanti holdt det i haven!! Synes hele konceptet er så hyggeligt... Men det vigtigste er jo, at man finder det, der er rigtigt for en selv!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Headpiece



Er næsten lige kommet hjem fra en lækker weekend i København. Jeg havde, som jeg tidligere har nævnt, en aftale med Jannie Baltzer. Puha, det var noget af omgang.


Hvis nogle af jer følger Jannie på facebook, så ved I måske, at hun for ganske nyligt har slået hovedet. Da jeg ikke havde hørt fra hende, antog jeg, at vores


aftale stadig stod ved magt. Lørdag morgen tager vi fra hotellet mod Islands Brygge, hvor Jannie har henvist os til. Er i første omgang mega forvirret,


fordi adressen er beboelse - havde forventet en stor butik eller sådan noget, haha. Sådan nogle ligger der slet ikke der på Islands Brygge, men hvor skulle jeg vide det fra? :wink:



Nå, da vi så kommer op og ringer på døren, er der er en mand, der åbner døren i badekåbe.. :huh:


Jeg pænt forvirret. Så spørger jeg til Jannie, og han spørger, om vi har en aftale. Ja, siger jeg. Han virker lige så forvirret som jeg, og så går han ind og tjekker med hende.


Fuck, jeg tænker straks, om jeg har måske har rodet nogle datoer eller tider sammen, men jeg finder hurtigt ud af, at vi altså havde en aftale!


Hendes mand kommer så ud igen og beklager meget, men fordi Janne har slået hovedet, har hun glemt vores aftale.. Om jeg vil komme igen en anden dag?


Så sagde jeg pænt nej tak og gik derfra - mildest talt - pisse skuffet!! Sådan noget må altså ikke ske.


Men vi blev enige om, at det ikke helt var den slags professionalisme, man regnede med, hvis man skulle købe et hårsmykke til 1500-2000 kr., og


derfor droppede vi idéen og gik på Baresso på Fisketorvet. Jannie skriver så en mail, hvor hun underskylder og beklager, og hun er MEGET pinligt berørt over situationen,


og hun inviterer os nærmest straks tilbage, hvor der nu er kaffe og te til os, og jeg får hårsmykket til halv pris som undskyldning :biggrin:


Pisse god måde at vise, at man tager sit virke seriøst og ikke synes, at den slags er ok. Thumps up til søde Jannie. Kan også klart anbefale,


at man booker en tid i hendes studio, hvis man overvejer et headpiece fra hende. Det er så unik en følelse at sidde der og føle sig som en prinsesse i hendes fine studio,


og det er noget helt andet at se de forskellige smykker i håret på dig selv frem for på billede! Her er den model, jeg endte med. Den hedder Marlene, og jeg eeeelsker den :heart:


Hele situationen var vist lidt held i uheld :thumbsupsmileyanim:



jb_marlene_2.jpg


Redigeret af hennytotheg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh gud, det er også VILDT smukt! Lige sådan noget jeg selv er fristet af! Men synes også det er så svært at sidde og kigge på billeder og prøve at regne ud, hvad der vil klæde en. Hvad er den rigtige/fulde pris for hårsmykket? ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh gud, det er også VILDT smukt! Lige sådan noget jeg selv er fristet af! Men synes også det er så svært at sidde og kigge på billeder og prøve at regne ud, hvad der vil klæde en. Hvad er den rigtige/fulde pris for hårsmykket? ;)

Ja, er den ikke? 'Marlene' koster normalt 2.295 kr. Det er mange penge, men man kan jo nemt komme til at bruge en del på et slør også!

Om ikke andet kan du booke en tid - hun er virkelig sød, og der er en gennemført vintagefeel over hendes konsultation, som jeg tror, du vil elske!

Et møde er i øvrigt helt uforpligtende, så man kan også blot booke det for at få en idé om, hvad der klæder én ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh gud, det er også VILDT smukt! Lige sådan noget jeg selv er fristet af! Men synes også det er så svært at sidde og kigge på billeder og prøve at regne ud, hvad der vil klæde en. Hvad er den rigtige/fulde pris for hårsmykket? ;)

Ja, er den ikke? 'Marlene' koster normalt 2.295 kr. Det er mange penge, men man kan jo nemt komme til at bruge en del på et slør også!

Om ikke andet kan du booke en tid - hun er virkelig sød, og der er en gennemført vintagefeel over hendes konsultation, som jeg tror, du vil elske!

Et møde er i øvrigt helt uforpligtende, så man kan også blot booke det for at få en idé om, hvad der klæder én ;)

He he, ja, men hvis nu man har tænk man OGSÅ skal have et slør :wink: Er faktisk ret forelsket i et slør fra hendes hjemmeside:

post-65394-0-27299600-1390158515_thumb.j

Men det ser så enkelt ud, så overvejer om jeg kan lave det selv.... Men hvor er det fedt, du fik det til halv pris! Så ja - held i uheld :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder nu ret alvorligt med den hovedskade :( Men det er nok ikke det første man tænker på som zilla!?

Tillykke med dit "billige" hårsmykke - håber du bliver glad for at bære det!

Ja, for søren! Misforstå mig ikke! Det var slet ikke for at være kynisk!

Men jeg tænkte bare, hun sikkert havde aflyst de aftaler, hun ikke kunne gennemføre :wink:

Tusind tak! Jeg er så glad for, at jeg kommer til at bære en af hendes smukke kreationer til mit bryllup :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh gud, det er også VILDT smukt! Lige sådan noget jeg selv er fristet af! Men synes også det er så svært at sidde og kigge på billeder og prøve at regne ud, hvad der vil klæde en. Hvad er den rigtige/fulde pris for hårsmykket? ;)

Ja, er den ikke? 'Marlene' koster normalt 2.295 kr. Det er mange penge, men man kan jo nemt komme til at bruge en del på et slør også!

Om ikke andet kan du booke en tid - hun er virkelig sød, og der er en gennemført vintagefeel over hendes konsultation, som jeg tror, du vil elske!

Et møde er i øvrigt helt uforpligtende, så man kan også blot booke det for at få en idé om, hvad der klæder én ;)

He he, ja, men hvis nu man har tænk man OGSÅ skal have et slør :wink: Er faktisk ret forelsket i et slør fra hendes hjemmeside:

attachicon.gifslør.jpg

Men det ser så enkelt ud, så overvejer om jeg kan lave det selv.... Men hvor er det fedt, du fik det til halv pris! Så ja - held i uheld :wink:

Wow, det er også en SMUK løsning. Prøvede et af de der bånd, som det ser ud til, at sløret er hæftet fast i. De er SÅ smukke!!

Jeg synes bare, slør passer bedst til kjoler, hvor der ikke er for meget rygudsmykning - og det er jo i min :wink:

Puha, ja. Jeg er også glad for, at jeg sparede lidt der! Så var der lidt ekstra lækkert lingeri :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lingeri og taske



I København fik jeg også fundet mit brudeundertøj! Da jeg sparede lidt på headpiecet, spenderede jeg lidt ekstra på undertøjet.


Jeg er slet ikke til hofteholder og alt det der - jeg ser så dum ud i det! Eller jeg føler mig i hvert fald ikke sexet i det. Derfor skulle jeg bare have et lækkert - men


simpelt - sæt. Jeg forelskede mig i Simone Perélé inde i magasin, og jeg endte med dette smukke sæt:



simone-perele-peau-rose-celeste-underwir



Det er feminimt og lækkert. Jeg skal egentlig ikke have BH på under brudekjolen, men jeg regner med at skifte til dansekjole senere på aftenen, og der vil jeg gerne have en BH,


som jeg kan tage under :wink:



Jeg har længe kigget på en smuk guldglimmer-clutch fra ASOS, som pludselig var udsolgt. I dag var der pludselig en enkelt tilbage, så den hapsede jeg,


og nu er den på vej til mig :loveshower:



image1xl.jpg


Nu har jeg nærmest styr på hele outfittet!


Redigeret af hennytotheg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer