hannej

solando

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ikke selv bestilt fra Solando, men jeg overvejede det meget - kunne være et godt sted at spare nogle penge :P

Jeg tjekkede den på Trustpilot, og der er ganske rigtig forholdsvis mange positive anmeldelser. Jeg har dog en kraftig fornemmelse af, at en del af disse anmeldelser er falske.

Har muligvis lidt for meget fritid :) men jeg prøvede at slå nogle af de positive anmeldere op på Facebook, og de har ganske rigtig en Facebookprofil, men jeg fandt flere sammentræf mellem de forskellige 'personers' profilbilleder fx disse to:

https://www.facebook.com/hjelm.winnie?fref=ts

https://www.facebook.com/urban.katrine.7?fref=ts

Derudover er de to anmeldere, som har skrevet noget negativt om firmaet på Trustpilot de eneste, som har anmeldt andre firmaer, hvilket gør dem mere troværdige i mine øjne.

Det kan selvfølgelig være, at firmaet er okay, men hvis de bruger falske profiler, så får det i hvert fald nogle alarmklokker til at ringe hos mig, så jeg tror ikke, at jeg vil bruge dem :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan Metlux - For meget fritid eller ej, men det er da et research gen der vil noget! De to profiler du viser der er nærmest med garanti falske - læg lige mærke til at de meget danske fornavne står EFTER de mystiske efternavne (Hjelm og Urban?!) Den ordstilling i navne er ikke særlig nordisk!

0

Del dette indlæg

Gud nej GybbelGobbel, det med ordstillingen havde jeg slet ikke tænkt over, men ja - det får det bare til at virke endnu mere uldent. Især fordi Solando er et kinesisk firma, og kinesere bruger sjovt nok omvendt ordstilling i deres navne - sammentræf? - Jeg tvivler. :td:

Damn - vi burde sku åbne et detektivbureau, hehe :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer