Guest Leone

BUMS dagen inden bryllup!

10 posts in this topic

WHAT to do?

Lyntips - der ikke involverer dyre cremer, tandpasta??...

0

Annonce ♥

En dækstift?

0

Jeg brugte en concealer til mine pletter :)

0

Vand, og masser af det, og så en god ansigtsrens hvis du har, og ellers bare vask med varmt vand :)

0

Annonce ♥

der findes opskrifter på diverse ansigtsmasker på nettet... ellers har jeg VIRKELIG god erfaring med en tea tree oil som man smører på bumsen. og nogle gange hvis jeg har gjort det mange gange i løbet af dagen er den forsvundet til dagen efter...

0

Det er bare fordi, jeg aldrig har bumser normalt- men når jeg stresser, desværre, så popper der altid en ond en op midt i hovedet et sted!

Den er nu ikke så stor, men rød, så måske en dækstift e rnok... ville nu helst have, at den var helt væk!

0

Hende der skulle lægge min make-up gav mig noget fra Matas dom jeg skulle putte på bumsen natten over hvis der skulle komme noget..

Prøv forhør dig i Matas :)

0

Tak! Fik samme råd af en veninde, en stick af en slags. Prøver at se om jeg kan nå forbi!

0

Annonce ♥

Jeg er enig med Musling. Tee Tree oil synes jeg virker rigtig godt og hurtigt. Jeg har sådan en lille flaske, hvor du blot bruger 2 dråber på en vatpind og dupper direkte på "fjenden". Dette kan du gøre flere gange dagligt hvis du vil. Her er et link til den jeg kender:

http://www.thebodyshop.dk/serier/tea-tree/tea-tree-oil-10-ml.aspx

Håber det lykkes!

0

Clerasil mange gange om dagen kan altså udføre mirakler, også på en dag. Og hvis den ikke er helt væk, så tag lige den sidste rødme med en dækstift :)

0