Christine1980

Uren hud inden bryllup..!

6 indlæg i dette emne

Jeg skal giftes den 5/7-14, men jeg lider af uren hud, og hud med mange knopper... Ikke bumser, men talg knopper... Og lige den dag ville jeg jo gerne shine..!
Nogen der har nogle gode forlag til hvordan jeg får den der fantastisk hud?

Mvh.

Christine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har også lidt af uren hud siden teenageårene og jeg synes helt klart at du skal søge professionel hjælp og få gjort noget ved problemet. Jeg havde selv prøvet alt, min mor er kosmetolog... almindelige behandlinger kunne bare ikke gøre det. Det var først da jeg blev voksen at jeg endte med at få medicinsk behandling og fjernet de værste ar med laser. I dag bruger jeg stadig clindoxyl i fx perioden op til mens. Det har hjulpet mig meget - også på selvværdet. Før skulle alle urenhederne altid dækkes med make up. Nu kan jeg gå uden og behøver ikke at bekymre mig om bumsen i panden længere.

Så få bestilt en tid i en fart, der er altid noget at gøre og at gå og ærge sig over uren hud er livet for kort til - bryllup eller ej!

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg

Jeg har nøjagtigt samme problem. Jeg har tidligere været i medicinsk behandling for acne. Det har hjulpet meget, men er endt i samme situation som dig - uden bumser men med masser af talgknopper. De skal fjernes mekanisk. Jeg var til kosmetolog for en md siden hvor hun skar/prikkede hul i dem og fjernede dem. Det gør ondt og ser herrens ud lige bagefter (et par dage), men det hjælper. Jeg har planer om at skulle have det gjort hver anden måned fremover. Jeg pointerer overfor kosmetologen, at jeg ikke kommer for velvære behandling, men at hun skal koncentrere sig om at få det talg væk;-)

Må jeg spørge hvad du har af planer mht make up? Jeg ved nemlig ikke helt om jeg vil lægge selv el hvordan.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer