henriksjane

Kysserunde dilemma:-)

7 posts in this topic

Hejsa.

Jeg har altid haft store problemer med min hud - hvilket dog nu er blevet acceptabelt. MEN jeg kan slet ikke fordrage at folk rører ved mit ansigt. Jeg bliver virkelig helt hylet ud af den. Jeg bryder mig heller ikke om at gå til frisør el kosmetolog - af samme grund.

Jeg ønsker derfor ikke kysserunder til vores bryllup. Egentlig er jeg jo ligeglad med at de gør det ved min kæreste, men det bliver måske lidt indviklet at få forklaret.

Nogen der har et forslag til hvordan jeg slipper for det?

0

Annonce ♥

Forklare tingene som de er og foreslå de kysser bruden på hånden i stedet?

0

Eller på håret?

0

Eller sætter små hjerteklistermærker op og ned af armene... :D

0

Annonce ♥

Vi besluttede at vi kun ville have en enkelt kysserunde... Så vi gik fra bordet på samme tid de andre gange vi skulle på toilettet og sådan... :)

0

Du kunne også gå fra lokalet samtidig med din gom bare for at være sikker på at der ikke er nogle af gæsterne som "overhører" beskeden fra toastmaster.

0

Jeg synes også sagtens I kan bede toastmasteren sige, at bruden frabeder sig kysserunder hvis det er det du helst vil. Ellers kunne I forlade selskabet samtidigt. Hvis du gerne vil have en enkelt kysserunde kan du holde dig for ansigtet med hænderne, så kysser de automatisk på hænderne, og så ellers forlade selskab sammen med gommen. Men det sikreste er at frabede det, og sikkert det du har det bedst med. Du kan snakke med dine nærmeste om det på forhånd så de kender din grund, som jeg synes er ret holdbar (altså ikke bare fordi du er "kedelig" eller hvad folk kunne tro)

0