AS2014

Vintage barn wedding -30.08.14- Sidste omgang billede-spam

1,271 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Super smuk kjole!

Synes sagtens du kan have hairpiecet i til kjolen, især hvis du laver noget lidt vintage-agtigt med håret. Synes i hvert fald ikke det clasher med kjolen.

Umiddelbart synes jeg ikke, der er noget at se ved armene? Måske det mest er i dit hoved? Fra hvor jeg sidder kan jeg i hvert fald ikke se andet end kjolen går i et over på armen :)

Til gengæld kan jeg godt forstå, hvad du mener med stoffet over barmen. Ved ikke om de kan gøre noget ved det, men kan i hvert fald godt se det. Hvis der ikke kan gøres noget ved det, så tror jeg heldigvis ikke det er noget, der er nogen der ligger mærke til, når musikken spiller, hvis det er nogen trøst.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WAOW WAOW WOAW :a1221::a1221::a1221: Den er sååå flot og du ligner jo en million!!! :loveshower:

Kan du så holde op med de arme!! Du skal stille dig foran spejlet hver dag indtil brylluppet - se på dine arme og sige til dig selv: de er flotte :) Så kan du måske nå at få ændret indstilling inden brylluppet :) Det jo dumt at du går og er ked af noget, som ingen andre er enige i :wink:

Ser pænt ud med dit headpiece !! :D

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den kjole er jo drømmesmuk ... Ingen problemer med arme eller barm. Men kan godt forstå du vil have skørt når den sidder SÅ snævert.

Men hey.. Det er da også unfair at prøve kjole i hedebølge :)

Tak skal du have :) Må lige prøve med et skørt under næste gang! Men nu er hedebølgen vidt også lidt på retur ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super smuk kjole!

Synes sagtens du kan have hairpiecet i til kjolen, især hvis du laver noget lidt vintage-agtigt med håret. Synes i hvert fald ikke det clasher med kjolen.

Umiddelbart synes jeg ikke, der er noget at se ved armene? Måske det mest er i dit hoved? Fra hvor jeg sidder kan jeg i hvert fald ikke se andet end kjolen går i et over på armen :)

Til gengæld kan jeg godt forstå, hvad du mener med stoffet over barmen. Ved ikke om de kan gøre noget ved det, men kan i hvert fald godt se det. Hvis der ikke kan gøres noget ved det, så tror jeg heldigvis ikke det er noget, der er nogen der ligger mærke til, når musikken spiller, hvis det er nogen trøst.

Tak! :) Håber virkelig de kan gøre noget ved stoffet ved barmen, for nu lægger jeg i hvert fald selv rigtig meget mærke til det og det vil nok irritere mig meget, hvis man også kan se det på billederne! Krydser fingre for, at de har udretter mirakler til næste gang :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WAOW WAOW WOAW :a1221::a1221::a1221: Den er sååå flot og du ligner jo en million!!! :loveshower:

Kan du så holde op med de arme!! Du skal stille dig foran spejlet hver dag indtil brylluppet - se på dine arme og sige til dig selv: de er flotte :) Så kan du måske nå at få ændret indstilling inden brylluppet :) Det jo dumt at du går og er ked af noget, som ingen andre er enige i :wink:

Ser pænt ud med dit headpiece !! :D

Taak :) Hvor er du sød! Skal nok øve mig i at kunne lide mine arme :wink: Glæder mig til at få kjolen på igen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tanker omkring H2B's polter...

Var sammen med en veninde i dag (M), da hun tog med ud for at prøve min kjole for sidste gang, og så skulle vi forbi kirken, hvor hun skal prøve akustikken af, da vi har en hemmelig plan om, at hun skal synge en sang i kirken. Nå, men de historier må i lige få en anden dag, for lige nu er der noget, der går mig rigtig meget på, som jeg lige må høre jeres mening om...

Hun fortalte mig, at hun var blevet inviteret til H2B's polterabend fest! Det er åbenbart et princip hvor man om aftenen inviterer alle vennerne og dem, der ellers skal med til brylluppet, hvor det om dagen så er for de nærmeste. H2B og jeg mødte jo hinanden fordi vi har boet på kollegium sammen og har derfor en del fælles venner fra den tid, bl.a. føromtalte veninde M. Jeg har i de sidste par dage gået og fortrudt lidt, at H2B skal på polter lørdagen inden brylluppet. Troede nemlig han havde taget fri hele ugen op til brylluppet, men for noget tid siden fortalte han mig, at han kun har taget fri ons-fre, men onsdag er han nu kaldt ind på et kursus fra 8-16 som han SKAL deltage i. Det vil sige, at når lørdag inden brylluppet bliver opslugt af polter og søndagen af tømmermænd og man-ons med arbejde har vi kun tors og fre sammen. Og er begyndt at tænke, at jeg kommer til at skulle nå rigtig meget selv i ugen op til, for det er begrænset hvad man kan nå på 2 dage..

Nå, men det er jo så hvad det er. Forloveren spurgte mig allerede tilbage i marts om det ville være OK med lørdagen inden. Pænt af ham at spørge. Men siden da, har jeg så nærmest ikke været i kontakt med ham og flere af mine henvendelser, har han ikke svaret på. Har også mest haft lyst til at blande mig uden om det hele, men for halvanden måned siden begyndte jeg at høre fra en del af H2B's venner, at de ikke havde hørt noget om polter og om jeg vidste noget. Bad bare dem alle om at henvende sig til forloveren. Og skrev så også selv til forlover om der var kommet styr på, at d. 23 august var blevet datoen og om han skulle have hjælp til at komme i kontakt med de andre drenge, nogen han ikke lige kunne finde på facebook eller lign., og han skrev bare, at der var styr på datoen. Føler desværre ikke altid, at forloveren og jeg er på så god fod med hinanden :( Eller vi er måske bare meget forskellige.

Anyway, havde på fornemmelsen, at der var ved at komme styr på det hele, og det er jo godt. Synes han fortjener den bedste dag!

Begyndte at tænke over, hvad jeg selv skulle bruge den lørdag på, og skrev til mine nærmeste 5 veninder, om de ville komme til hygge, film, drinks, sushi og lign - deriblandt veninde M. De svarede desværre alle at de ikke kunne - Øv:( Men tænkte lidt, at jeg jo nok skulle finde på noget at lave. Men da M så i dag fortæller mig, at hun og de andre fra "det gamle kollegium" er inviteret til polter-fest bliver jeg helt ked af det. Synes det er virkelig mærkeligt at H2B og vores venner skal have en fest uden mig :( Og at der skal være andre piger med til festen. Altså det er jo selvfølgelig veninder, så ikke fordi jeg tror der vil ske noget mellem nogen, slet ikke, men det føles virkelig mærkeligt. Har slet ikke lyst til at sidde alene hjemme lørdag aften og tænke på at H2B, vennerne fra kollegiet - bl.a. en af mine bedste veninder - fester løs til en fest jeg ikke er inviteret til.

Veninde M virkede lidt overrasket over, at jeg sagde det var mærkeligt.. Og kan jo hverken snakke med forloveren (folk er jo inviteret og tror virkelig ikke, at han vil kunne forstå mine tanker om det) eller H2B om det... Øv øv :(

Redigeret af AS2014
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tanker omkring H2B's polter...

Var sammen med en veninde i dag (M), da hun tog med ud for at prøve min kjole for sidste gang, og så skulle vi forbi kirken, hvor hun skal prøve akustikken af, da vi har en hemmelig plan om, at hun skal synge en sang i kirken. Nå, men de historier må i lige få en anden dag, for lige nu er der noget, der går mig rigtig meget på, som jeg lige må høre jeres mening om...

Hun fortalte mig, at hun var blevet inviteret til H2B's polterabend fest! Det er åbenbart et princip hvor man om aftenen inviterer alle vennerne og dem, der ellers skal med til brylluppet, hvor det om dagen så er for de nærmeste. H2B og jeg mødte jo hinanden fordi vi har boet på kollegium sammen og har derfor en del fælles venner fra den tid, bl.a. føromtalte veninde M. Jeg har i de sidste par dage gået og fortrudt lidt, at H2B skal på polter lørdagen inden brylluppet. Troede nemlig han havde taget fri hele ugen op til brylluppet, men for noget tid siden fortalte han mig, at han kun har taget fri ons-fre, men onsdag er han nu kaldt ind på et kursus fra 8-16 som han SKAL deltage i. Det vil sige, at når lørdag inden brylluppet bliver opslugt af polter og søndagen af tømmermænd og man-ons med arbejde har vi kun tors og fre sammen. Og er begyndt at tænke, at jeg kommer til at skulle nå rigtig meget selv i ugen op til, for det er begrænset hvad man kan nå på 2 dage..

Nå, men det er jo så hvad det er. Forloveren spurgte mig allerede tilbage i marts om det ville være OK med lørdagen inden. Pænt af ham at spørge. Men siden da, har jeg så nærmest ikke været i kontakt med ham og flere af mine henvendelser, har han ikke svaret på. Har også mest haft lyst til at blande mig uden om det hele, men for halvanden måned siden begyndte jeg at høre fra en del af H2B's venner, at de ikke havde hørt noget om polter og om jeg vidste noget. Bad bare dem alle om at henvende sig til forloveren. Og skrev så også selv til forlover om der var kommet styr på, at d. 23 august var blevet datoen og om han skulle have hjælp til at komme i kontakt med de andre drenge, nogen han ikke lige kunne finde på facebook eller lign. Ikke rigtig noget svar. Forloveren og jeg er desværre ikke på så god fod med hinanden :(

Anyway, havde på fornemmelsen, at der var ved at komme styr på det hele, og det er jo godt. Synes han fortjener den bedste dag!

Begyndte at tænke over, hvad jeg selv skulle bruge den lørdag på, og skrev til mine nærmeste 5 veninder, om de ville komme til hygge, film, drinks, sushi og lign - deriblandt veninde M. De svarede desværre alle at de ikke kunne - Øv:( Men tænkte lidt, at jeg jo nok skulle finde på noget at lave. Men da M så i dag fortæller mig, at hun og de andre fra "det gamle kollegium" er inviteret til polter-fest bliver jeg helt ked af det. Synes det er virkelig mærkeligt at H2B og vores venner skal have en fest uden mig :( Og at der skal være andre piger med til festen. Altså det er jo selvfølgelig veninder, så ikke fordi jeg tror der vil ske noget mellem nogen, slet ikke, men det føles virkelig mærkeligt. Har slet ikke lyst til at sidde alene hjemme lørdag aften og tænke på at H2B, vennerne fra kollegiet - bl.a. en af mine bedste veninder - fester løs til en fest jeg ikke er inviteret til.

Veninde M virkede lidt overrasket over, at jeg sagde det var mærkeligt.. Og kan jo hverken snakke med forloveren (folk er jo inviteret og ved han vil have minus forståelse for det) eller H2B om det... Øv øv :(

Kan det være at du selv skal poltes den lørdag? For hvis ikke jo så synes jeg også det er lidt underligt at du ikke bliver inviteret hvis det ellers er en fest for alle jeres fællesvenner....

Jeg aner intet om Sunes polterabend, men har en mistanke om at det er fordi vi bliver poltet samme dag da der kommer nogen fra Jylland og så er det jo smart hvis man kan kører sammen alle sammen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er blevet poltet, så regner ikke med, at der kommer en polter nr 2 :) Men ja, ellers ville det være meget oplagt!

Nå ja, det er også rigtigt... Jamen så synes jeg det er mega underligt så du er ikke den eneste

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej det kan jeg da godt forstå !!! :blink::blink: For ja var du inviteret om aftenen, så havde det været fint, men sådan her er det bare mærkeligt :td:

Synes faktisk også at det er dårligt på din H2B's vegne! Det er en mandedag jo :o Er sikkert fordi forlover eller andre deltagere ikke kan holde tanken ud om en fest uden piger :td::td:

EDIT: Fortæller manden om det - hans reaktion: :blink::blink::blink: .... Det jo for mænd! Ej hvor skod :blink::blink::blink:

Han ser helt forkert ud i hovedet ..

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan faktisk godt forstå du syntes det er vildt mærkeligt. Det ville jeg også syntes, jeg ville have det mystisk med at 'gå glip' af noget som mine veninder deltog i, når det omhandler min kæreste.

Som du selv skriver er det selvfølgelig ikke fordi der er piger med, men fordi det er uden dig og der er piger med - jeg ville have det på samme måde.

Det havde været mere fedt hvis de havde holdt det alene med drengene kun.

Til min første polterabend (altså jeg har været gift før), der kom 4 af mine gode drengevenner om aftenen. Det var super skønt. MEN det er også mine venner som min dengang kæreste ikke havde noget tæt forhold til, og han var så heller ikke i landet (han var tyrkisk).

Men jeg tænker så hvad du kan gøre, og jeg tænker du kan gøre to ting.

1) Give den MAX gas på selv forkæleles fronten. Simpelthen gøre alt det du elsker derhjemme, spise det du elsker som din kæreste ikke elsker, se tøse film, læse en god bog - og snacke det du aller mest elsker.

2) Find en veninde/familie medlem som ikke er en del af jeres fælles klike og nyd aftenen med.

Jeg er typen der godt kan lige noget tid alene engang imellem, så jeg havde nok valgt at nyde aftenen med mig selv:-)

Håber du kan bruge mine tanker til noget - du må ikke være ked af det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej det kan jeg da godt forstå !!! :blink::blink: For ja var du inviteret om aftenen, så havde det været fint, men sådan her er det bare mærkeligt :td:

Synes faktisk også at det er dårligt på din H2B's vegne! Det er en mandedag jo :o Er sikkert fordi forlover eller andre deltagere ikke kan holde tanken ud om en fest uden piger :td::td:

Tror det er fordi, der blev lavet samme princip da en af de andre drenge fra kollegiet skulle giftes - at alle venner (uanset køn) bliver inviteret til polter "afterparty". Dengang var jeg heller ikke inviteret med, fordi det var besluttet, at der ikke skulle komme nogen par. Så der var H2B og de andre fra kollegiet afsted uden mig, hvilket jeg også synes var pænt trist dengang. :( Bryder mig dog ikke så meget om ham der dengang skulle giftes, så jeg overlevede :wink:

Men ihh, det går mig på nu :( Ved at jeg bare vil sidde derhjemme og være mega ked den aften - uden nogen af de nærmeste veninder at snakke med. Og H2B vil helt sikkert være revet med af stemningen og være fuld og glad og slet ikke synes det er mærkeligt, jeg ikke er inviteret. Han har jo som sagt selv været med til samme princip tidligere og han tænker bare generelt ikke så meget over tingene mens de sker..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej det kan jeg da godt forstå !!! :blink::blink: For ja var du inviteret om aftenen, så havde det været fint, men sådan her er det bare mærkeligt :td:

Synes faktisk også at det er dårligt på din H2B's vegne! Det er en mandedag jo :o Er sikkert fordi forlover eller andre deltagere ikke kan holde tanken ud om en fest uden piger :td::td:

Tror det er fordi, der blev lavet samme princip da en af de andre drenge fra kollegiet skulle giftes - at alle venner (uanset køn) bliver inviteret til polter "afterparty". Dengang var jeg heller ikke inviteret med, fordi det var besluttet, at der ikke skulle komme nogen par. Så der var H2B og de andre fra kollegiet afsted uden mig, hvilket jeg også synes var pænt trist dengang. :( Bryder mig dog ikke så meget om ham der dengang skulle giftes, så jeg overlevede :wink:

Men ihh, det går mig på nu :( Ved at jeg bare vil sidde derhjemme og være mega ked den aften - uden nogen af de nærmeste veninder at snakke med. Og H2B vil helt sikkert være revet med af stemningen og være fuld og glad og slet ikke synes det er mærkeligt, jeg ikke er inviteret. Han har jo som sagt selv været med til samme princip tidligere og han tænker bare generelt ikke så meget over tingene mens de sker..

Ej det var da også mega nederen! Hvad har de dog imod par?? Det lyder da mega mærkeligt i mine ører altså :huh:

Ej det må du ikke :( Som det bliver foreslået - så evt. en hygge/luksus-dag til dig selv? Ihh hvis ikke jeg skulle til noget til dag, så ville jeg bestemt også tilbyde BK-støtte på dagen :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det kan jeg da godt forstå !!! :blink::blink: For ja var du inviteret om aftenen, så havde det været fint, men sådan her er det bare mærkeligt :td:

Synes faktisk også at det er dårligt på din H2B's vegne! Det er en mandedag jo :o Er sikkert fordi forlover eller andre deltagere ikke kan holde tanken ud om en fest uden piger :td::td:

Tror det er fordi, der blev lavet samme princip da en af de andre drenge fra kollegiet skulle giftes - at alle venner (uanset køn) bliver inviteret til polter "afterparty". Dengang var jeg heller ikke inviteret med, fordi det var besluttet, at der ikke skulle komme nogen par. Så der var H2B og de andre fra kollegiet afsted uden mig, hvilket jeg også synes var pænt trist dengang. :( Bryder mig dog ikke så meget om ham der dengang skulle giftes, så jeg overlevede :wink:

Men ihh, det går mig på nu :( Ved at jeg bare vil sidde derhjemme og være mega ked den aften - uden nogen af de nærmeste veninder at snakke med. Og H2B vil helt sikkert være revet med af stemningen og være fuld og glad og slet ikke synes det er mærkeligt, jeg ikke er inviteret. Han har jo som sagt selv været med til samme princip tidligere og han tænker bare generelt ikke så meget over tingene mens de sker..

Ej det var da også mega nederen! Hvad har de dog imod par?? Det lyder da mega mærkeligt i mine ører altså :huh:

Ej det må du ikke :( Som det bliver foreslået - så evt. en hygge/luksus-dag til dig selv? Ihh hvis ikke jeg skulle til noget til dag, så ville jeg bestemt også tilbyde BK-støtte på dagen :(

Hvis ikke jeg skulle giftes den dag, så havde det været hyggeligt at samle nogle BK damer:-)

Men jeg tror hellere jeg må være til mit eget bryllup for en sikkerheds skyld:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan faktisk godt forstå du syntes det er vildt mærkeligt. Det ville jeg også syntes, jeg ville have det mystisk med at 'gå glip' af noget som mine veninder deltog i, når det omhandler min kæreste.

Som du selv skriver er det selvfølgelig ikke fordi der er piger med, men fordi det er uden dig og der er piger med - jeg ville have det på samme måde.

Det havde været mere fedt hvis de havde holdt det alene med drengene kun.

Til min første polterabend (altså jeg har været gift før), der kom 4 af mine gode drengevenner om aftenen. Det var super skønt. MEN det er også mine venner som min dengang kæreste ikke havde noget tæt forhold til, og han var så heller ikke i landet (han var tyrkisk).

Men jeg tænker så hvad du kan gøre, og jeg tænker du kan gøre to ting.

1) Give den MAX gas på selv forkæleles fronten. Simpelthen gøre alt det du elsker derhjemme, spise det du elsker som din kæreste ikke elsker, se tøse film, læse en god bog - og snacke det du aller mest elsker.

2) Find en veninde/familie medlem som ikke er en del af jeres fælles klike og nyd aftenen med.

Jeg er typen der godt kan lige noget tid alene engang imellem, så jeg havde nok valgt at nyde aftenen med mig selv:-)

Håber du kan bruge mine tanker til noget - du må ikke være ked af det.

Tak for dine tanker :) Og ja, må fokusere på hvad je KAN gøre. Nr 1 tror jeg ikke vil dú. Er virkelig dårlig til at være alene - især hvis jeg i forvejen er lidt trist. Nr 2 har jeg jo så lidt prøvet. 4 af de 5 jeg skrev til, er ikke en del af kollegie-klikken. Skrev faktisk for et par dage siden, om de ikke kunne mødes til brunch i stedet, når nu de alle skulle noget om aftenen (og så der i det mindste skete et eller andet og jeg ikke skulle være alene hjemme hele dagen), men kun én har svaret - der er sikkert gode grunde, men det hjælper ikke på "udenfor-følelsen" lige nu. Må lægge hovedet lidt i blød..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan faktisk godt forstå du syntes det er vildt mærkeligt. Det ville jeg også syntes, jeg ville have det mystisk med at 'gå glip' af noget som mine veninder deltog i, når det omhandler min kæreste.

Som du selv skriver er det selvfølgelig ikke fordi der er piger med, men fordi det er uden dig og der er piger med - jeg ville have det på samme måde.

Det havde været mere fedt hvis de havde holdt det alene med drengene kun.

Til min første polterabend (altså jeg har været gift før), der kom 4 af mine gode drengevenner om aftenen. Det var super skønt. MEN det er også mine venner som min dengang kæreste ikke havde noget tæt forhold til, og han var så heller ikke i landet (han var tyrkisk).

Men jeg tænker så hvad du kan gøre, og jeg tænker du kan gøre to ting.

1) Give den MAX gas på selv forkæleles fronten. Simpelthen gøre alt det du elsker derhjemme, spise det du elsker som din kæreste ikke elsker, se tøse film, læse en god bog - og snacke det du aller mest elsker.

2) Find en veninde/familie medlem som ikke er en del af jeres fælles klike og nyd aftenen med.

Jeg er typen der godt kan lige noget tid alene engang imellem, så jeg havde nok valgt at nyde aftenen med mig selv:-)

Håber du kan bruge mine tanker til noget - du må ikke være ked af det.

Tak for dine tanker :) Og ja, må fokusere på hvad je KAN gøre. Nr 1 tror jeg ikke vil dú. Er virkelig dårlig til at være alene - især hvis jeg i forvejen er lidt trist. Nr 2 har jeg jo så lidt prøvet. 4 af de 5 jeg skrev til, er ikke en del af kollegie-klikken. Skrev faktisk for et par dage siden, om de ikke kunne mødes til brunch i stedet, når nu de alle skulle noget om aftenen (og så der i det mindste skete et eller andet og jeg ikke skulle være alene hjemme hele dagen), men kun én har svaret - der er sikkert gode grunde, men det hjælper ikke på "udenfor-følelsen" lige nu. Må lægge hovedet lidt i blød..

Åh ja det kan jeg godt se så, det er ikke så smart hvis du ikke er så glad for at være alene hjemme.

Du må bare ikke være ked af det, det er skide synd for dig. Er det helt skævt at gå i biorafen eller sådan noget? Det er måske heller ikke så fedt hvis du er alene.

Har du familie i nærheden?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det var da også mega nederen! Hvad har de dog imod par?? Det lyder da mega mærkeligt i mine ører altså :huh:

Ej det må du ikke :( Som det bliver foreslået - så evt. en hygge/luksus-dag til dig selv? Ihh hvis ikke jeg skulle til noget til dag, så ville jeg bestemt også tilbyde BK-støtte på dagen :(

Hvis ikke jeg skulle giftes den dag, så havde det været hyggeligt at samle nogle BK damer:-)

Men jeg tror hellere jeg må være til mit eget bryllup for en sikkerheds skyld:-)

Ha ha, i er søde :) Men D. 23 august er åbenbart en populær dato at skulle noget på! Og ja, det ville være lidt mærkeligt, hvis du ikke dukkede op til dit eget bryllup :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh ja det kan jeg godt se så, det er ikke så smart hvis du ikke er så glad for at være alene hjemme.

Du må bare ikke være ked af det, det er skide synd for dig. Er det helt skævt at gå i biorafen eller sådan noget? Det er måske heller ikke så fedt hvis du er alene.

Har du familie i nærheden?

At gå i biografen alene ville være en meget stor overvindelse for mig. Det ville jeg nok ikke kaste mig ud i :) Men kunne måske godt spørge min kusine om hun vil med i biffen. Vi er dog ikke vildt tætte og hun snakker uafbrudt om sig selv, og har det også hårdt på mange punkter, så hun er en jeg føler, jeg skal have overskud for at se. Og mine forældre er desværre i sommerhus i den anden ende af DK. Bum bum, det er ikke nemt:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg stemmer for BK hygge med lækre cocktails

Jaaa, men kan jo også være din polter er den dag?!!! :)

Ja det ved jeg selvfølgelig ikke, men ellers så er jeg altid klar på en biograftur og en cocktail ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg stemmer for BK hygge med lækre cocktails

Jaaa, men kan jo også være din polter er den dag?!!! :)

Ja det ved jeg selvfølgelig ikke, men ellers så er jeg altid klar på en biograftur og en cocktail ;-)

Hvor er du bare sød Camilla:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer