Lykke78

Ny forlovet

29 posts in this topic

Jeg tænker at et sort birdcage slør som sidder i enten en lille brudehat (hvis man er til den slags) eller i et smukt headpiece, kunne være rigtig stilfuldt til din smukke kjole. Men det kommer jo an hvilken stil du er ude efter?

0

Annonce ♥

Hmm.. Ok.. Jeg ville nok ikke vælge et almindeligt slør i sort, da det får mig til at tænke sørgeslør, så ville jeg nok vælge et hvidt... Men måske lidt sorte detaljer som du nævner.. Bare ikke en sort kant hele vejen, så tror jeg det bliver for meget.

Men jeg hepper stadig mest på birdcage!

0

Må heller starte som de fleste andre :wink: så blev det også min tur, vi skal giftes juhuuu :loveshower:

Kæresten var på knæ i tirsdags, med ring og det hele, det var bare helt perfekt.

Det var som om han trykkede på en knap som sagde nu skal du i gang, og mit hoved har ikke stået stille siden, der flyver rundt med tanker, om sted, mad, invitationer, kjole, hår, m.m.

Vi har dog talt om at blive gift så det kom ikke helt bag på mig, så allerede onsdag ringede vi og bookede kirken til d. 24 maj 2014.

Jeg har forsøgt at starte gæste liste op, og er nu på 60 prs.Vi har talt budget, som ikke umiddelbart er et problem men vi vil gerne gøre det så det ikke løber løbsk.

Jeg har talt med veninden omkring bryllupsmesse d. 20. oktober i Århus som vi tager til.

Det er som om tingene ikke kan blive gjort hurtigt nok, men samtidig tænker jeg, du har tid nok, men har jeg nu også det, det er jo "kun 8 mdr., og jeg kan jo se herinde at andre har købt kjolen halve og hele år før.

Jeg tænker at vi sender invitationer ud i december, men er det for tidligt?

Er lidt rundtosset :a1221:

En lille opdatering, længe siden jeg sidst har været her inde, der har bare været så meget at tage hånd om

Men nu kan vi sige tjek til:

Brudekjolen.

Feststed.(Hotel Arnbjerg i Varde)

Musikken( min kommende mands producer og hans band)

Fotografen.(Memorable)

Invitation færdiglavet og udsendt.(hjemmelavet og sendt ud henholdsvis ved rundtur i går og ved posten i dag)

Kørsel og hvem der skal køre(.Min egen bil sort Peugeot 308 og min storbror)

Afgørelsen om det skal være headpies eller slør (slør)

Frisøren er booket til dagen.(Hairplay i Esbjerg)

Så nu er planen at vi skal starte på ønskeliste og vente på svar.

Nu mangler så også lige:

Menukort

Bordkort.

køb af slør, sko, smykker, taske, undertøj og skørt.

Bordplan.

Valg af blomster

Brudebuket.

Møde med fotograf.

Tale til manden.

Små æsker til gæsterne.

Bryllupskagen.

Osv........

Men i mellemtiden har vi i dag nået en milepæl der er nu 6 mdr. til brylluppet, tænkt sig at det er 2 mdr siden han gik på knæ, tiden går vildt hurtig.

Også lige et stor irritations moment :oops:

Da vi sidder og laver den allersidste invitation ser jeg til min skræk af min e-mail adr. er skrevet forkert, så nu må jeg bare håbe at folk ringer og at der ikke er andre som har den mail adr. som vi har fået skrevet på.

Heldigvis står mandens også og hans nr. så mon ikke det går?

Men det nager mig helt vildt.

Edited by Lykke78
0

Annonce ♥