mms8777

bryllupskage hvor lange etager

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi havde 5 etager til 53 mennesker (3 af dem børn). Vi endte med at have de 2 øverste etager med hjem igen og den 3. (den midterste) stod ude resten af aftenen i håbet om at blive spist, der var ca. halvdelen tilbage. Vi brugte også kagen til dessert.

Skal lige siges at vi have indisk mad på buffet så folk var egentlig rimelig mætte i forvejen.

0

Del dette indlæg

Vi havde 5 etager til 53 mennesker (3 af dem børn). Vi endte med at have de 2 øverste etager med hjem igen og den 3. (den midterste) stod ude resten af aftenen i håbet om at blive spist, der var ca. halvdelen tilbage. Vi brugte også kagen til dessert.

Skal lige siges at vi have indisk mad på buffet så folk var egentlig rimelig mætte i forvejen.

Så 3 ville i princippet vær nok eller hvad

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, 3 burde egentlig være nok, men det kommer an på hvor store de er. Vores var hjerteformede, næsten runde, hvor jeg vil gætte på at den nederste havde en diameter på 50 cm, den øverste var i hvert fald tæt på 20

0

Del dette indlæg

Vores var i 5 lag og var beregnet til min.100 personer, du kan se den her.

Den blev serveret til receptionen, men udover toppen har vi også 2.lag tilbage i fryseren. Det er måske svært at se, men næst øverste lag er på størrelse med en alm. stor lagkage.

Så jeg vil mene 3 lag er fint :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer