charlotteschack

Elsker dig for evigt d.23/8-14 - kjole prøvning

48 indlæg i dette emne

Jubiiiiiiiiiiii

skal giftes med drømme manden d.23/8-14

har luret her inde et stykke tid og har allerede samlet en masse inspiration fra alle i skønne brude.

tænkte at nu måtte jeg heller selv komme igang med en planlægnings tråd.

om os

Vi mødte hinanden i sommer ferien for år siden.

på det lokale diskotek for jeg i min kæmpe brænder faldt pladask for min skønne h2b.

selv om han ikke ville give mig et kys. kunne han ikke slippe så let fra mig. :wink:

så jeg blev ved med at gå "tilfældigt" forbi ham, og til sidst spurgte han om han ikke skulle følge mig hjem. og jeg fik endelig det skønne kys der skulle ændre vores liv :):a1221:

d.23/8

denne dato blev vi officielt kærester og derfor er denne dato perfekt til vores bryllup

så på 5 års dagen skal vi giftes :)

frieri

i sommerferien fik jeg en skøn overraskelse.

vi var på ferie på Fyn i et sommerhus helt nede ved stranden

den sidste aften i ferien, sagde min kæreste at jeg skulle tage fint tøj på, da vi skulle ud at spise.

jeg tog en lang kjole på, men da jeg troede vi skulle afsted skulle vi pludselig ned på stranden.

jeg blev faktisk lidt irriteret da jeg lige havde taget lang kjole på som jeg ikke gad blev beskidt.

da vi går ned mod stranden spørg han om jeg vil være sammen med ham for evigt og jeg siger ja selvfølgelig!

da vi kommer ned på stranden har han tegnet dette smukke hjerte i sandet og går på knæ og spørg om jeg vil giftes med ham :loveflag:

post-65795-0-07845300-1381005405_thumb.j

gave til best man og brudepige

gave til far

Invitationer

Brudekjole

Redigeret af charlotteschack
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

nåh må heller fortsætte lidt.

planlagt:

Kirke - Sct. Catharinæ kirke

kl.14.00

Reception - ca. 120 gæster

fest - ca. 45 gæster

fotograf - Anders Dahl

kørsel - ?

er H2B's opgave at finde :wink:

forskellige diy projekter:

chokolader, invitation reception, invitation fest, kirkehæfte, bordhæfte, gæstebog, fotovæg, favour boks.....

tema og farvetema - strand tema, med kongeblå og beige farver :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brudepige

Da jeg skulle spørge min bedste veninde om hun ville være min brude pige, var jeg ikke i tvivl om at det skulle gøres på en lidt sjovere måde end man plejer.

så jeg tog ud og købte en ring til hende, og gjorde klar til at fri til hende en aften hvor vi havde været ude og hygge med vores kærester.

vi tog ud og bowle, og da vi skulle spise sammen, hev jeg gaven frem.

_L.jpg

da hun åbner æsken, stivner hun helt og lukker æsken igen, og sådan bliver hun ved lidt tid. åbne, lukke, åbne, lukke.

og så kom tårene bare frem og hun sagde mener du det.?

ringen kom på med det samme og hun var et kæmpe smil resten af aftenen :cheerleader3:

så dejligt at se hun blev så glad!!

post-65795-0-71427600-1382114808_thumb.j

post-65795-0-23948200-1382114948_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold da op det er længe siden jeg har været her inde.

men planlægningen har da heldigvis ikke stået stille så længe :wink:

har været til Bryllups messe, det var virkelig spændende og fik booket tid til kjole prøvning ved Lilly og Kennedys ved århus.

vi har fået booket en jukeboks til festen. som bliver leveret og installeret for kun 1500kr.

det syntes vi er en rigtig god pris. og den er så fed.. rigtig gammeldags og hvid.!

så har jeg modtaget lidt af de gaver jeg har fået indgraveret og broderet!

den til bestman kan desværre ikke bruges alligevel, da han ikke kan blive garanteret at få fri til bryllup da han er ude og sejle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer