Guest Forlovet i Las Vegas

14.06.14 55K - Takkekort :)

1,575 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tidspunkt for vielsen er nu endeligt bekræftet...

Som tidligere skrevet er H2B blevet konfirmeret af præsten og han har gået i folkseskoleklasse med hendes søn.

Vi reserverede kirken kort efter vi kom hjem fra ferien i USA, men aftalte med hende at vi skulle vende tilbage med klokkeslet senere. Vi ville få førstevalg af tidspunkt hvis der ville komme andre der også ville giftes d. 14.06.14

Da vi gerne vil have invitationerne ud, kræver det at vi kender tidspunktet for vielsen. H2B har derfor her til aften sendt præsten en mail - og her er svaret:

"Anytime to my favorite confirmand! Lad os bare sig kl.14,00 – nu har jeg skrevet det med blæk. Mvh. den gamle præst"

Er SÅ glad for at vi har valgt en præst der kender én af os personligt :loveshower::loveshower:

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe... Så er vi ikke de eneste, der skal giftes 14.6.14 kl. 14 - jeg har ellers altid sagt, at jeg ikke er til de der nemme datoer/tidspunkter :tunge:

Hehe, det samme har vi, men kl. 14 er den eneste måde hvorpå vores tidsplan kan gå op :wink:

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe... Så er vi ikke de eneste, der skal giftes 14.6.14 kl. 14 - jeg har ellers altid sagt, at jeg ikke er til de der nemme datoer/tidspunkter :tunge:

Hehe, det samme har vi, men kl. 14 er den eneste måde hvorpå vores tidsplan kan gå op ;)

Det er også det vi tænker, men lige nu vil jeg næsten ønske, at vi havde valgt kl. 13.30 - bare for at bryde med talmønsteret :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe... Så er vi ikke de eneste, der skal giftes 14.6.14 kl. 14 - jeg har ellers altid sagt, at jeg ikke er til de der nemme datoer/tidspunkter :tunge:

Hehe, det samme har vi, men kl. 14 er den eneste måde hvorpå vores tidsplan kan gå op ;)

Det er også det vi tænker, men lige nu vil jeg næsten ønske, at vi havde valgt kl. 13.30 - bare for at bryde med talmønsteret :rolleyes:

Ja, men ved os vil det alligevel medføre for lang ventetid - og så er der trods alt en charme ved det :7himmel:

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe... Så er vi ikke de eneste, der skal giftes 14.6.14 kl. 14 - jeg har ellers altid sagt, at jeg ikke er til de der nemme datoer/tidspunkter :tunge:

kl. 14.00 er da det eneste rigtige tidspunkt, hvis man har valgt d. 14.6.14 :wink::tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe... Så er vi ikke de eneste, der skal giftes 14.6.14 kl. 14 - jeg har ellers altid sagt, at jeg ikke er til de der nemme datoer/tidspunkter :tunge:

kl. 14.00 er da det eneste rigtige tidspunkt, hvis man har valgt d. 14.6.14 :wink::tunge:

Ja det er du ret i :wink:

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt bobler...

Vi er nået frem til at bestille 24 crystal wedding bubbles, som skal bruges til bordpynt med 'blæs' skiltene.

Dvs. der kommer til at ligge 8 stk. på hver bord :loveshower:

Nu skal jeg bare have printet 'blæs' skiltene - er dog for nærrig til at at købe en stansejern bare for det, så imorgen vil vi høre om vores svigerinde har et - ellers må jeg se om det ikke kan blive fint ved at klippe...

post-69231-0-43867400-1389205826_thumb.j

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der bestilt bobler...

Vi er nået frem til at bestille 24 crystal wedding bubbles, som skal bruges til bordpynt men 'blæs' skiltene.

Dvs. der kommer til at ligge 8 stk. på hver bord :loveshower:

Nu skal jeg bare have printet 'blæs' skiltene - er dog for nærrig til at at købe en stansejern bare for det, så imorgen vil vi høre om vores svigerinde har et - ellers må jeg se om det ikke kan blive fint ved at klippe...

link link link :pokey:

:thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer