Guest Forlovet i Las Vegas

14.06.14 55K - Takkekort :)

1,575 indlæg i dette emne

Off topic...

Siden jeg har købt wall stickers til brylluppet, er jeg blevet meget hip på det - så nu er der købt og opsat wall stickers både i soveværelset og i gangen :wink::oops:

Super fede wall stickers!! :thumbsupsmileyanim: Det ser vildt godt ud! Ville ønske vi havde en væg, hvor vi kunne lave sådan noget. Vil jeg helt sikkert investere i sådan nogle når vi en gang køber hus :biggrin: Hvor har du købt dine henne?
Den 'lille' til soveværelset og dem til brylluppet er købt på amazon og den store til gangen er købt på Etsy :)

De er altså lige til at fjerne igen, så man kan sagtens bruge dem i en lejlighed :)

Okay, tak. Jeg har prøvet nogle fra Søstrene Grene en gang som bare ikke ville sidde fast på alm. tapet, så tænkte at de nok virkede bedst på en glat væg, men kan være det bare har været nogle dårlige stickers. Det skal i hvert fald afprøves en dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyt undertøj...

Jeg havde oprindelig købt en selvsiddende BH og hipsters hos Victoria Secret da vi var i USA.

BH'en går desværre ikke langt nok ned på ryggen til at den kan passe til kjolen.

Jeg har derfor været på jagt efter en anden løsning. Faldt først over unbra - men den var ikke helt god til mine :b223: .

Var i Salling i søndags, da de havde ekstra procenter på deres udsalgsvare - og der var wonderbra. Prøvede denne i creme, men den helt rigtige størrelse var der ikke - men tæt på.

Gik derefter hjem og søgte nettet igennem og fandt sættet i mørkt og i min størrelse - og til en OK pris :7himmel:

Glæder mig til det kommer - så jeg kan få prøvet det på :loveshower:

Så er undertøjet ankommet, men det sidder ikke optimalt :(

Så nu må det tilbage. Er ved at være lidt modløs over det. Har stadig hipsterne fra Victoria Secret, så mangler i princippet kun en BH. Men det er jo ikke underdelen der er et problem...

Nogen der kan anbefale et sted i Aarhus at købe BH? Køber ikke flere på nettet medmindre der er gratis retur.

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nogen der kan anbefale et sted i Aarhus at købe BH? Køber ikke flere på nettet medmindre der er gratis retur.

Tag i Magasin og få en brafitting :) Jeg kan ikke huske, hvilken størrelse du bruger, men jeg bruger selv 80G og kan anbefale Simone Pérèle, som forhandles i bl.a. Magasin :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok. Er slet ikke i tvivl om hvilken str. jeg bruger :wink: Har været til bra-fitting både i Change og i Victoria Secret - men kigger i Magasin.

Har fundet den perfekte hos Victoria Secret, men hader at der kommer Told + post DK gebyr = alt alt for dyr :(

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok. Er slet ikke i tvivl om hvilken str. jeg bruger :wink: Har været til bra-fitting både i Change og i Victoria Secret - men kigger i Magasin.

Har fundet den perfekte hos Victoria Secret, men hader at der kommer Told + post DK gebyr = alt alt for dyr :(

Men det smarte med en brafitting er, at det hele er fundet frem på forhånd, så du har en time, hvor du kun skal koncentrere dig om at prøve og ikke selv finde det hele. Det er smart :)

Redigeret af GoldRumble
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er undertøjet ankommet, men det sidder ikke optimalt :(

Så nu må det tilbage. Er ved at være lidt modløs over det. Har stadig hipsterne fra Victoria Secret, så mangler i princippet kun en BH. Men det er jo ikke underdelen der er et problem...

Nogen der kan anbefale et sted i Aarhus at købe BH? Køber ikke flere på nettet medmindre der er gratis retur.

Øv da! Det kan ikke sendes gratis retur det sæt, du har købt fra Wunderbra?

Jeg har før haft succes med at købe hos Lace i Aarhus: http://www.lace.dk/page/kontakt

Nej, desværre da det er købt ved asos i England og timarco i Sverige. Ok, der kigger jeg :)

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var også både i Lace og i Magasin i Århus, og de har rigtig stort udvalg (bare ikke lige til mig fordi jeg var en 75 F/G og den skulle være stropløs) Men har du mindre skål, så har de altså rigtig stort udvalg.

Jeg havde også købt en wunderbra, og den sad perfekt på mig, men spændte så meget ind, at der kom et mellemrum mellem kjolen og BHen så det duede jo ikke..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny undertøjsforelskelse...

Jeg er blevet helt og aldelse forelsket i et sæt fra Victoria Secret. Uden told+moms bliver det ca. 700kr. for 1 stk. BH + 4 par panties, hvilket er OK :) Men tillægges told+moms ender det et sted mellem 1050-1150kr.

Følger mig en kende nærrig da jeg allerede har lavet to fejlkøb, og ved hvor lidt det koster når man er derovre.

Klister BH'en taber jeg nok alle pengene på (medmindre der er en køber et sted) - og WonderBra sættet taber jeg lidt på da jeg selv skal batale for at sende det tilbage. Har allerede udskiftet taske og sko efter mine første valg...

Nå, men her er min nye forelskelse :a1221: :

post-69231-0-93128200-1390907517_thumb.p

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ny undertøjsforelskelse...

Jeg er blevet helt og aldelse forelsket i et sæt fra Victoria Secret. Uden told+moms bliver det ca. 700kr. for 1 stk. BH + 4 par panties, hvilket er OK :) Men tillægges told+moms ender det et sted mellem 1050-1150kr.

Følger mig en kende nærrig da jeg allerede har lavet to fejlkøb, og ved hvor lidt det koster når man er derovre.

Klister BH'en taber jeg nok alle pengene på (medmindre der er en køber et sted) - og WonderBra sættet taber jeg lidt på da jeg selv skal batale for at sende det tilbage. Har allerede udskiftet taske og sko efter mine første valg...

Nå, men her er min nye forelskelse :a1221: :

Ærgerligt Wunderbra'en ikke sad godt... Men forstår godt du er forelsket i dette sæt - det er super lækkert...

Forstår godt nærrigheden - det er jo også vildt ærgerligt hvis det så heller ikke sidder som smurt, men samtidig synes jeg det er vigtigt at føle sig lækker inder som yderst, så jeg er sgu også på vippen hvis jeg skal give råd...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny undertøjsforelskelse...

Jeg er blevet helt og aldelse forelsket i et sæt fra Victoria Secret. Uden told+moms bliver det ca. 700kr. for 1 stk. BH + 4 par panties, hvilket er OK :) Men tillægges told+moms ender det et sted mellem 1050-1150kr.

Følger mig en kende nærrig da jeg allerede har lavet to fejlkøb, og ved hvor lidt det koster når man er derovre.

Klister BH'en taber jeg nok alle pengene på (medmindre der er en køber et sted) - og WonderBra sættet taber jeg lidt på da jeg selv skal batale for at sende det tilbage. Har allerede udskiftet taske og sko efter mine første valg...

Nå, men her er min nye forelskelse :a1221: :

Ærgerligt Wunderbra'en ikke sad godt... Men forstår godt du er forelsket i dette sæt - det er super lækkert...

Forstår godt nærrigheden - det er jo også vildt ærgerligt hvis det så heller ikke sidder som smurt, men samtidig synes jeg det er vigtigt at føle sig lækker inder som yderst, så jeg er sgu også på vippen hvis jeg skal give råd...

"men samtidig synes jeg det er vigtigt at føle sig lækker inder som yderst, så jeg er sgu også på vippen hvis jeg skal give råd..."

Det er lige netop den følelse jeg sidder med.

Den stropløse jeg købte da vi var derovre er fantastisk og sidder som en drøm. Den er bare sort+mønstret og hvis den havde gået bare 2 mm. længere ned bagpå hvade den passet perfekt. Derfor tænker jeg i lyse faver - og så må vi få det hele til at sidde :a1221:

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ny undertøjsforelskelse...

Jeg er blevet helt og aldelse forelsket i et sæt fra Victoria Secret. Uden told+moms bliver det ca. 700kr. for 1 stk. BH + 4 par panties, hvilket er OK :) Men tillægges told+moms ender det et sted mellem 1050-1150kr.

Følger mig en kende nærrig da jeg allerede har lavet to fejlkøb, og ved hvor lidt det koster når man er derovre.

Klister BH'en taber jeg nok alle pengene på (medmindre der er en køber et sted) - og WonderBra sættet taber jeg lidt på da jeg selv skal batale for at sende det tilbage. Har allerede udskiftet taske og sko efter mine første valg...

Nå, men her er min nye forelskelse :a1221: :

Ærgerligt Wunderbra'en ikke sad godt... Men forstår godt du er forelsket i dette sæt - det er super lækkert...

Forstår godt nærrigheden - det er jo også vildt ærgerligt hvis det så heller ikke sidder som smurt, men samtidig synes jeg det er vigtigt at føle sig lækker inder som yderst, så jeg er sgu også på vippen hvis jeg skal give råd...

"men samtidig synes jeg det er vigtigt at føle sig lækker inder som yderst, så jeg er sgu også på vippen hvis jeg skal give råd..."

Det er lige netop den følelse jeg sidder med.

Den stropløse jeg købte da vi var derovre er fantastisk og sidder som en drøm. Den er bare sort+mønstret og hvis den havde gået bare 2 mm. længere ned bagpå hvade den passet perfekt. Derfor tænker jeg i lyse faver - og så må vi få det hele til at sidde :a1221:

Hvis du allerede har en der sidder godt siger jeg - "Go for it!"

Jeg har generelt selv svært ved det at købe over nettet og ikke kunne prøve, men når du nu har én i forvejen du ved passer, så har du jo ikke det at bekymre dig om :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der virkelig ikke et sted i dk man kan købe victoria secret? Synes jeg har set det et sted i Kbh...

Jeg kender ikke til nogen steder. Hvis der er nogen der kender til at man kan købe det fysisk i KBH - eller bare på en webshop i EU - så sig endelig til :)

Så vidt jeg ved ligger der en i Kastrup lufthavn... Ved ikke om der ligger nogen andre steder i kbh området.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der virkelig ikke et sted i dk man kan købe victoria secret? Synes jeg har set det et sted i Kbh...

Jeg kender ikke til nogen steder. Hvis der er nogen der kender til at man kan købe det fysisk i KBH - eller bare på en webshop i EU - så sig endelig til :)

Så vidt jeg ved ligger der en i Kastrup lufthavn... Ved ikke om der ligger nogen andre steder i kbh området.

Er ret sikker på at den ligger i det område som man kun kan komme til hvis man skal ud at flyve - nogen der kan be- eller afkræfte det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der virkelig ikke et sted i dk man kan købe victoria secret? Synes jeg har set det et sted i Kbh...

Jeg kender ikke til nogen steder. Hvis der er nogen der kender til at man kan købe det fysisk i KBH - eller bare på en webshop i EU - så sig endelig til :)

Så vidt jeg ved ligger der en i Kastrup lufthavn... Ved ikke om der ligger nogen andre steder i kbh området.

Tjekkede det lige - det er desværre kun en Beauty & accessories store og altså ikke undertøj :( - Her er en nyhedsartikel fra da butikken åbnede i 2012: http://www.cph.dk/en/about-cph/press/news/victorias-secret-beauty--accessories-store-opening-in-copenhagen/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik rigtig meget VS i julegave af min mand (men jeg kan bare ikke være i deres bh'er jo snøft) og der røg heldigvis ikke told på. Men så vidt jeg ved findes det ikke i DK (hvilket da er total dumt! Han skal nok først til Las Vegas til sommer/efteråret, så jeg kan ikke engang tilbyde at han kan tage det med hjem fra USA.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ny undertøjsforelskelse...

Jeg er blevet helt og aldelse forelsket i et sæt fra Victoria Secret. Uden told+moms bliver det ca. 700kr. for 1 stk. BH + 4 par panties, hvilket er OK :) Men tillægges told+moms ender det et sted mellem 1050-1150kr.

Følger mig en kende nærrig da jeg allerede har lavet to fejlkøb, og ved hvor lidt det koster når man er derovre.

Klister BH'en taber jeg nok alle pengene på (medmindre der er en køber et sted) - og WonderBra sættet taber jeg lidt på da jeg selv skal batale for at sende det tilbage. Har allerede udskiftet taske og sko efter mine første valg...

Nå, men her er min nye forelskelse :a1221: :

Ærgerligt Wunderbra'en ikke sad godt... Men forstår godt du er forelsket i dette sæt - det er super lækkert...

Forstår godt nærrigheden - det er jo også vildt ærgerligt hvis det så heller ikke sidder som smurt, men samtidig synes jeg det er vigtigt at føle sig lækker inder som yderst, så jeg er sgu også på vippen hvis jeg skal give råd...

"men samtidig synes jeg det er vigtigt at føle sig lækker inder som yderst, så jeg er sgu også på vippen hvis jeg skal give råd..."

Det er lige netop den følelse jeg sidder med.

Den stropløse jeg købte da vi var derovre er fantastisk og sidder som en drøm. Den er bare sort+mønstret og hvis den havde gået bare 2 mm. længere ned bagpå hvade den passet perfekt. Derfor tænker jeg i lyse faver - og så må vi få det hele til at sidde :a1221:

Jeg kan ikke huske, om du har overvejet det her: Kan du ikke få sat et par bh-"holdere" i kjolen bagpå, så du sætter bh'en gennem dem, og dermed bliver bh'en holdt på plads af kjolen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ny undertøjsforelskelse...

Jeg er blevet helt og aldelse forelsket i et sæt fra Victoria Secret. Uden told+moms bliver det ca. 700kr. for 1 stk. BH + 4 par panties, hvilket er OK :) Men tillægges told+moms ender det et sted mellem 1050-1150kr.

Følger mig en kende nærrig da jeg allerede har lavet to fejlkøb, og ved hvor lidt det koster når man er derovre.

Klister BH'en taber jeg nok alle pengene på (medmindre der er en køber et sted) - og WonderBra sættet taber jeg lidt på da jeg selv skal batale for at sende det tilbage. Har allerede udskiftet taske og sko efter mine første valg...

Nå, men her er min nye forelskelse :a1221: :

Ærgerligt Wunderbra'en ikke sad godt... Men forstår godt du er forelsket i dette sæt - det er super lækkert...

Forstår godt nærrigheden - det er jo også vildt ærgerligt hvis det så heller ikke sidder som smurt, men samtidig synes jeg det er vigtigt at føle sig lækker inder som yderst, så jeg er sgu også på vippen hvis jeg skal give råd...

"men samtidig synes jeg det er vigtigt at føle sig lækker inder som yderst, så jeg er sgu også på vippen hvis jeg skal give råd..."

Det er lige netop den følelse jeg sidder med.

Den stropløse jeg købte da vi var derovre er fantastisk og sidder som en drøm. Den er bare sort+mønstret og hvis den havde gået bare 2 mm. længere ned bagpå hvade den passet perfekt. Derfor tænker jeg i lyse faver - og så må vi få det hele til at sidde :a1221:

Jeg kan ikke huske, om du har overvejet det her: Kan du ikke få sat et par bh-"holdere" i kjolen bagpå, så du sætter bh'en gennem dem, og dermed bliver bh'en holdt på plads af kjolen?

Se det vidste jeg slet ikke man kunne - det må jeg lige kigge ind i :)

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer