Guest Forlovet i Las Vegas

14.06.14 55K - Takkekort :)

1,575 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Til salg...

Har købt denne unbra BH i str. D/DD. Den er for lille til mig - er selv en str. 70D (og mine :b223: er ret bredde).

Tænker den vil passe en C perfekt, eller en D som ikke har bredde :b223: .

Inkl. fragt kostede den mig 189 kr. på misslux.dk

Jeg har haft den på i mindre end et kvarter samlet set.

Er der nogen der vil købe den for 75 kr. - og jeg betaler porto? :wink:

post-69231-0-41166100-1390246878_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Smukt outfit til H2B, rigtig pænt!

Fantastisk undertøj du har fundet, håber det kommer til at passe spot-on med kjolen! :thumbsupsmileyanim:

Det ville være sindssygt flot og H2B vil da elske at passe det ud efter festen :wink:

Tak :) Han bliver piv lækker...

Tror også helt sikkert H2B synes det vil være en fin indpakning inderst inde :wink:

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg

Lækkert undertøj.

Jeg har selv haft kig på det, men tror ikke den går langt nok ned i ryggen til at jeg kan bruge den...

Glæder mig også til at modtage det :)

Det er nu en af de bh'er man kan få, der går længst ned på ryggen, hvis ikke man skal ud i selvsiddende eller tape.

Min kjole skråner en del, men har dog ikke lige så dyb en ryg som din :wink: Du kan vel finde en undertøjs butik i KBH hvor du evt kan prøve det? Det er også virkelig smukt i creme.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ny hår inspiration...

Jeg har besluttet mig for at jeg alligevel vil have sat hår af min frisør, dahl coiffeur, til brylluppet.

Jeg har dog ikke spurgt hende endnu, spørger hende når jeg skal ind til hende i løbet af februar.

Ny hår inspiration er derfor nødvendig :wink:

Er vild med denne opsætning, men mit hår når dog ikke at blive så langt - men derhen ad...

post-69231-0-61178800-1390500839_thumb.j

post-69231-0-89210600-1390501034_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk hårinspiration. Har straks lånt billedet!

Er vild med wallstickers. Havde vi et større hjem, skulle vi helt sikkert have nogle. Har selv forelsket mig lidt i dette:

post-56633-0-51242200-1390503691_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg

Fantastisk hårinspiration. Har straks lånt billedet!

Er vild med wallstickers. Havde vi et større hjem, skulle vi helt sikkert have nogle. Har selv forelsket mig lidt i dette:

Den er godt nok også fin :wink:

Vi har købt disse til brylluppet.

Hjerterne skal op på toiletterne og selve teksten i lokalet.

post-69231-0-57889000-1390503988_thumb.j

0

Del dette indlæg

Off topic...

Siden jeg har købt wall stickers til brylluppet, er jeg blevet meget hip på det - så nu er der købt og opsat wall stickers både i soveværelset og i gangen :wink::oops:

Super fede wall stickers!! :thumbsupsmileyanim: Det ser vildt godt ud! Ville ønske vi havde en væg, hvor vi kunne lave sådan noget. Vil jeg helt sikkert investere i sådan nogle når vi en gang køber hus :biggrin: Hvor har du købt dine henne?

0

Del dette indlæg

Off topic...

Siden jeg har købt wall stickers til brylluppet, er jeg blevet meget hip på det - så nu er der købt og opsat wall stickers både i soveværelset og i gangen :wink::oops:

Super fede wall stickers!! :thumbsupsmileyanim: Det ser vildt godt ud! Ville ønske vi havde en væg, hvor vi kunne lave sådan noget. Vil jeg helt sikkert investere i sådan nogle når vi en gang køber hus :biggrin: Hvor har du købt dine henne?

Den 'lille' til soveværelset og dem til brylluppet er købt på amazon og den store til gangen er købt på Etsy :)

De er altså lige til at fjerne igen, så man kan sagtens bruge dem i en lejlighed :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer