Guest Forlovet i Las Vegas

14.06.14 55K - Takkekort :)

1,575 indlæg i dette emne

Annonce ♥

BH...

Havde egentlig købt både BH, hipster og strømpebånd hos Victoria Secret da H2B friede mens vi var i USA, men BH'en går ikke langt nok ned i ryggen ifht. kjolen og har derfor været nødt til at finde på noget andet. Bruger 70 D og har før haft god succes med at anvende en selvklæbende BH, så har i dag bestilt denne i sort.

Hipster og strømpebånd er jo også sorte :wink:

post-69231-0-63943700-1389612429_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh, jeg bruger også 70d og skal nok også finde noget der dur til lav ryg. Har bestilt en bodystocking bh, men glæder mig til at høre anmeldelse af den selvklæbende. Har ejet en engang, men turde aldrig gå uden for en dør med den, var så bange for den skulle falde af :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe, det turde jeg nu godt tidligere, men de giver jo ikke 100% samme støtte som en alm. BH.
Der er i princippet en indbygget BH i min kjole, men bryder mig ikke om ikke at have noget på. For mig bliver det derfor mest psykologisk og til at give lidt mere kavalergang end hvis jeg intet har på :wink:
En anmeldelse skal jeg gerne komme med. N.B. Det er den samme som Louise G. har købt.

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tyl til loftet...

Så har jeg købt tyl til loftet og en masse ekstra tyl til ex. dørene af en 7-9-13 brud herinde.

Det er SÅ lækkert når vores ting kan få nytte flere gange :wink:

Billedet er fra 7-9-13 brudens bryllup - og vores skal sidde på samme måde.

Så er tyllet ankommet - er helt tilfreds, dog er det lavet af tyl gardiner fra ikea - havde håbet på at det var lavet af 'rigtig' tyl.

Det kommer til at give en super effekt i loftet :a1221:

Hvor er det dejligt!

Hvad er forskellen på Ikea tyl og rigtigt tyl?

Rigtigt tyl er ikke så blødt, hvis jeg husker rigtigt... Det tyl som er i min kjole er vist slet ikke tyl men organza eller sådan noget...

:help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe, det turde jeg nu godt tidligere, men de giver jo ikke 100% samme støtte som en alm. BH.

Der er i princippet en indbygget BH i min kjole, men bryder mig ikke om ikke at have noget på. For mig bliver det derfor mest psykologisk og til at give lidt mere kavalergang end hvis jeg intet har på ;)

En anmeldelse skal jeg gerne komme med. N.B. Det er den samme som Louise G. har købt.

Glæder mig til anmeldelsen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tyl til loftet...

Så har jeg købt tyl til loftet og en masse ekstra tyl til ex. dørene af en 7-9-13 brud herinde.

Det er SÅ lækkert når vores ting kan få nytte flere gange :wink:

Billedet er fra 7-9-13 brudens bryllup - og vores skal sidde på samme måde.

Så er tyllet ankommet - er helt tilfreds, dog er det lavet af tyl gardiner fra ikea - havde håbet på at det var lavet af 'rigtig' tyl.

Det kommer til at give en super effekt i loftet :a1221:

Hvor er det dejligt!

Hvad er forskellen på Ikea tyl og rigtigt tyl?

Rigtigt tyl er ikke så blødt, hvis jeg husker rigtigt... Det tyl som er i min kjole er vist slet ikke tyl men organza eller sådan noget...

:help:

Lige præcis, IKEA tyl er mere blødt end alm. tyl. Men det kommer til at falde så smukt :)

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ligner samme klister-bh jeg lige har fået hjem i nude :-) Glæder mig til at teste den helt - og også at høre din mening om den.

Det bør være den samme, da jeg fandt den på din tråd :wink: Lige over, det bliver spændende om den kan hvad vi ønsker.

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep, sendte dem d. 13. således de fleste modtog dem d. 14. :)
Dog er der tre invitationer vi mangler at få sendt afsted - vi mangler lige nogle adresser...
Glæder mig også rigtig meget til der begynder at komme svar for alvor. Et vennepar og min far har allerede sagt de kommer ❤

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, det turde jeg nu godt tidligere, men de giver jo ikke 100% samme støtte som en alm. BH.

Der er i princippet en indbygget BH i min kjole, men bryder mig ikke om ikke at have noget på. For mig bliver det derfor mest psykologisk og til at give lidt mere kavalergang end hvis jeg intet har på ;)

En anmeldelse skal jeg gerne komme med. N.B. Det er den samme som Louise G. har købt.

Glæder mig til anmeldelsen :cheerleader3:

UPDATE...

Hmmm... Ved ikke om det bare er mig der ikke kan finde ud af det - men synes den er alt alt for lille og intet giver mig (Har købt D/DD da jeg er str. 70D)... De normale un-bra har givet mig mere tidligere...

Vil ikke dræbe ideen om den endnu, da jeg muligvis tænker at jeg lige skal prøve mig frem en ekstra gang eller to...

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er H2B (næsten) bryllupsklar...

Så er sættet ved at være klar - er SÅ vild med det endelige udtryk - hvis jeg ikke var, hvem skulle så være det :wink:

Jakkesættet er fra Bertoni, skoene fra Lloyd, bæltet fra Tiger of Sweden og slipset fra Salling.

Skjorten er ikke helt på plads og vi overvejer om H2B også skal have en vest på.

post-69231-0-31821300-1390145676_thumb.j

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig flot outfit til H2B! Glæder mig til at høre anmeldelse af din bh ting :wink: Min bodystocking bh var desværre et flop :angry:

Tak :wink:

Indtil videre er anmeldelsen ikke særlig god... Fik den til at sidde godt i går = god kavalergang - prøvede den kortvarrigt - men synes den presser mine :b223: flade... Selvom den er købt til D/DD (jeg er en 70D) vil jeg mene at den vil passe rigtig godt til en C.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer