Trinemine86

Nogle + size brude?

16 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg skal giftes sommeren 2014, og er kraftigt overvægtig (vejer ca 35-40 kg for meget), jeg har ingen ide om, om man kan få en ordentlig og smuk brudekjole i så stor en størrelse, så hvis der er nogle der er blevet gift i en + size kjole, vil jeg rigtig gerne se dem og få lidt inspiration. Jeg håber dog at få smidt en 15 kg inden brylluppet, men er jo stadig meget overvægtig stadig.

mvh mig :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle

Jeg skal giftes sommeren 2014, og er kraftigt overvægtig (vejer ca 35-40 kg for meget), jeg har ingen ide om, om man kan få en ordentlig og smuk brudekjole i så stor en størrelse, så hvis der er nogle der er blevet gift i en + size kjole, vil jeg rigtig gerne se dem og få lidt inspiration. Jeg håber dog at få smidt en 15 kg inden brylluppet, men er jo stadig meget overvægtig stadig.

mvh mig :-)

jeg er en str. 46 .... du skal forsøge at finde dine gode ting ved din krop og så fremhæv dette, som du ser en min skåret underbarmen og har en masse rynker på maven det gør jeg kan skjule dellerne lidt :-)

post-66772-0-80671900-1381784524_thumb.j

0

Del dette indlæg

jeg var/ er selv en + size da jeg blev gift. jeg købet min kjole hos http://www.fuhrmanns-brudekjoler.dk/ den er efter mål og der var ingen fordomme, og hun er rigtig god til at lytte hvad man ønsker sig.

se foto

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er jeg str. 46-48...min kjole er med lidt "folder" både for og bag. Det gør at maven ikke popper frem...samt at overgangen fra bagdel til ryggen ikke er så fyldt med deller....

Men bare rolig...der er MASSER af kjoler der ser godt ud i store størrelser...

0

Del dette indlæg

Jeg er også plus size, str 52-54 (også i brudekjoler!) og har fundet den smukkeste sincerety blondekjole med tylskørt. Jeg er ikke blevet gift endnu så kan ikke vise dig min kjole, men du skal ikke være bange for at du ikke kan finde noget. Jeg var 4 steder henne og kom i flotte kjoler alle steder, så det skal nok lykkes at finde en kjole der klæder dig. :)

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg er en + model, str svingede meget i kjoler, men hos Bride Fashion i Virum var der masser af kjoler jeg kunne prøve :-)

alt fra str 46 til 50.

så du skal ikke være nervøs, de er søde og hjælpsomme ude i butikkerne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :)
Jeg er også plus size og jeg satser på at købe min kjole i kina. Der kan jeg få en der er lavet efter mine mål. Eneste ulempe er jo at finde den rigtige form for kjole så man er sikker på man ser godt ud i den.

held og lykke med jagten er sikker på din drømmekjole er derude:)

0

Del dette indlæg

Jeg er en str. 44-46, og har været ude at prøve kjole 3 gange. Hvis du er til blonder så er udvalget ikke så stort. Så jeg har vovet pelsen og bestilt kjole fra Kina. Jeg er mega spændt på hvad jeg får hjem, om det er lårt eller lagkage, rent ud sagt ;)

0

Del dette indlæg

Jeg er en str. 44-46, og har været ude at prøve kjole 3 gange. Hvis du er til blonder så er udvalget ikke så stort. Så jeg har vovet pelsen og bestilt kjole fra Kina. Jeg er mega spændt på hvad jeg får hjem, om det er lårt eller lagkage, rent ud sagt ;)

Hvor har du bestilt fra? og vil du give en melding på om det er godt når du får den? Det ville jeg sætte stor pris på :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor har du bestilt fra? og vil du give en melding på om det er godt når du får den? Det ville jeg sætte stor pris på :)

Det skal jeg nok. Hvis den er pæn, kommer der måske et billede også. :)

0

Del dette indlæg

den jeg har på længere oppe i tråden er også fra Kina..

0

Del dette indlæg

den jeg har på længere oppe i tråden er også fra Kina..

Den er også rigtig flot til dig. Det var godt du valgte den :)

Men jeg havde heller ikke tøvet hvis min drømmekjole ikke havde blonde eller applikationer. Så var det bare at bestille, for hvor galt kan det gå med en enkel kjole. Men der er ( synes jeg ihvertfald) flere faldgrupper når der skal nørkles med noget perler eller blonde. Men nu må vi se... Den kan vel syes op eller farves hvis det går helt galt!!!!!

0

Del dette indlæg

Det skal jeg nok. Hvis den er pæn, kommer der måske et billede også. :)

Uhh det lyder godt! glæder jeg mig til :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer