Miss-Lena

Hold nu op den er flot...

15 indlæg i dette emne

Jeg fik chancen for at købe en Brudekjole billigt. Den havde nogle trælse mørke pletter og der var lidt blonde der skulle ordnes. Jeg tænkte faktisk at jeg nok bare ville bruge den til materialer til hårsmykker, da blonden virkelig er super, super smuk. Men planen er ændret...

Den var så fantastisk vidunderlig, at jeg ikke kan splitte den ad. Så nu er den ved at blive renset og ordnet - den bliver så smuk som ny igen. Planen er at den så skal sælges videre i stedet, men det skøre er at jeg egentlig godt bare gad at beholde den selv, da den er en fryd for øjet (kan ikke engang passe den LOL) HVAD ER DER LIGE MED MIG OG TYLKJOLER?!?

Hvis der er nogen, der overvejer Justin Alexander tylkjolerne med blonde top (både den korte og lange), kan jeg kun sige... Se dem live, I bliver ikke skuffede.

post-36326-0-23435800-1382593401_thumb.j

post-36326-0-29454600-1382593415_thumb.j

post-36326-0-83926400-1382593423_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej, fik du pletterne ud? Jeg ville selv have købt den og evt få den lagt op til tea length eller til knæene, men du var hurtigere

Jeg kommer nok heller aldrig til at kunne passe en 36, særligt ikke omkring busten, men til den pris... Kan godt forstå du ikke nænner at ødelægge den, den er tårevædende smuk bare på billeder, er meget bange for at se den i levende live...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep den er blevet ren - fik den renset almindeligt og derefter fik den håndrenset blonden (der også lige skulle have lidt rep). Men den er såååå flot, at jeg måtte kaste penge efter at få den pæn ren

Hvis en større end str 36 skal bruge den, skal man have sat snøre i ryggen - i så fald vil den nok kunne passe op til str 40

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det håber jeg da virkelig heller ikke, jeg har ingen idé om hvad det koster at gå til skrædder og der skulle jo laves en del om for at jeg kunne bruge den. Men der er ingen tvivl om at jeg er forelsket i denne model - godt nok den korte version.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den skal skam sælges - for jeg kan jo ikke bruge den selv. Jeg nænnede bare ikke at lave den om til materialer til hårsmykker. Så jeg kastede penge efter den og fik den renset og fikset et par småting. Så nu er den næsten ny.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer