Jannijen

Kirke kl. 13

6 indlæg i dette emne

Hej

ville høre om der er nogen der har erfaring med at vielsen er kl. 13?

Historien bag mit spørgsmål er, at vi skal holde vores bryllup 20-25 km fra byen hvor vi skal giftes. Det sogn vi skal holde festen i, vil ikke vie folk med mindre at de har realation til netop dette sogn(og det har vi ikke). Vi er derfor blevet nødt til at holde selve vielsen i vores egen sogn, som altså ligger 20-25 km fra feststedet. Det tager ca. 25 minutter at køre der ud, da det er på nogle små kringlede veje.

Nå men min forløbige plan er at vi har aftalt vielse med kirken kl. 13.

Kl. 15 starter der reception, samme sted som festen skal holdes. her vil der blive serveret bryllupskage og nogle små sandwich.

Jeg tænker at folk nok vil være fremme ved festenstedet mellem ved 14.30 og kan bruge tiden indtil kl. 15 til at gå en tur ned til vandet eller tjekke ind(for dem der har bestilt overnatning).

Men bliver dagen for lang?

Jeg er bare bange for at hvis vi booker tid i kirken til kl. 14, så bliver tiden for presset når vi har valgt at holde receptionen inden middagen starter ved 18 tiden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville ikke mene dagen er for lang, I kunne evt vælge at pakke gaver op til receptionen. Blev selv viet kl 13 og havde reception kl 14-17 med kage og sandwich m.m og tiden passede perfekt. Vi havde dog en stand up i 30min og vi pakkede også gaver op...

0

Del dette indlæg

Vil give jer begge ret. vi havde nemlig også snakket om at pakke gaver op i tidsrummet inden aftensmaden. vil gerne have det gjort, så man har mulighed for at sige tak for gaverne og kan nå at glæde sig over dem.

Louise: jeg er heller ikke selv en natteravn, og vi har også planlagt natmad kl. 2, og tror også jeg er helt smadret derefter :-) så vil hellere have noget ud af dagen, for tror også bare at der sker så meget i løbet af dagen, at man er godt træt efter midnat :-)

tak for jeres svar, så er jeg lidt mere rolig omkring vores valg at tidsplan :-)

0

Del dette indlæg

Tror bestemt ikke dagen bliver for lang eller længere end den ville føles hvis I nu var blevet gift kl. 14 eller 15. Tror også tidligst folk er fremme ved stedet 14.30 Om det ville blive for presset med vielse kl. 14 og reception afhænger helt af om der er udefrakommende deltagere og hvor lang tid I forventer der skal bruges på fotografering. De fleste som bliver gift kl. 14 har god tid til reception hvor 2-3 timer er meget passende.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer